wie unne noobquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef MASD het volgende:
pwnd !
Idd veiliger om dan wat zachter te rijden lijkt me :pquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is ook zwaar onveilig, een beetje rukken achter het stuur![]()
ZOMG!!1 Die smilert is kk dope!!quote:
Mag dat wel eens eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:18 schreef Repeat het volgende:
erger nog dan brommobielen op de provinciale weg
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
ZOMG!!1 Die smilert is kk dope!!
Vast een mini cooper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef hamkaastosti het volgende:
hele fucking weg zit je d'r met 40 km/h uur achter. slaat ie af en trap je het gas ff in *flits* 30 km/h te hard![]()
harghl![]()
30 te hard?? ik kreeg voor 20 te hard een boete van rond de 125 euroquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef hamkaastosti het volgende:
hele fucking weg zit je d'r met 40 km/h uur achter. slaat ie af en trap je het gas ff in *flits* 30 km/h te hard![]()
harghl![]()
136 euriquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:28 schreef Alessandro het volgende:
[..]
30 te hard?? ik kreeg voor 20 te hard een boete van rond de 125 euro![]()
quote:
dat heb ik toch heul nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Das een punt op je rijbewijs mien jung!
Oh dan kun je met een gerust hart 49kmh te hard rijden, niet miepen over 30!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:54 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat heb ik toch heul niet![]()
zo'n puntenrijbewijs dan
Al zou je er een hebben dat maakt toch niet uit, kan alleen als je staan gehouden bent door de politie op dat moment zelf, omdat ze helemaal niet weten wie in die auto rijdt als je geflitst bent.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:54 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat heb ik toch heul niet![]()
zo'n puntenrijbewijs dan
Okidoki Spee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef sander89 het volgende:
[..]
Al zou je er een hebben dat maakt toch niet uit, kan alleen als je staan gehouden bent door de polite op dat moment zelf, omdat ze helemaal niet weten wie in die auto rijdt als je geflitst bent.
Ik ben niet kleinquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:58 schreef hamkaastosti het volgende:
* hamkaastosti duwt sander89 van z'n kratje. ophoepelen ukkie
Ik heb net me rijbewijsquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:58 schreef hamkaastosti het volgende:
of ben jij niet die teringlijer van wegmisbruikers?![]()
owh.. dan heb ik al 1 zo'n aantekening. m'n vriendin heeft een tijdje terug 30+ te hard gereden in m'n auto. grote meid hehehequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou ik toch niet doen. Alles boven de 30 te hard (alleen op de snelweg 40 te hard) met persoonsgegevens bekend (dus: staandehouding, bestuurdersverklaring) levert een aantekening op. Teveel aantekeningen = voorkomen.
oooh danquote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je even goed lezen. Ik heb het over staandehouding. Dat betekent dat zij staande gehouden moet zijn, dan heeft zij de aantekening, of je hebt een acceptgiro thuis gekregen met een bestuurdersverklaring. Als je daarop haar naam hebt ingevuld, is het haar aantekening. Ben je zo stom geweest je eigen naam in te vullen, is het jouw aantekening. Zat er geen verklaring bij, dan is er niets aan de hand.
Als je geflitst wordt terwijl je bezig bent met een inhaalactie, krijg je er geen bekeuring voorquote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Hagelkaas het volgende:
Daarom slaat het hele idee van flitspalen nergens op, trajectmetingen voor den overwinning. (Of nog beter: helemaal geen metingen) Als je niet zou mogen inhalen omdat je dan geflitst wordt zou de hele weg 1 grote chaos worden..
quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
TS heeft gewoon even het gas wat dieper ingetrapt nadat die trekker een afslag nam dus TS is de lul
Gehehequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef hamkaastosti het volgende:
harghl![]()
whahahahahahahha net goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef hamkaastosti het volgende:
harghl![]()
Hoe kunnen ze dat controleren dan?quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je geflitst wordt terwijl je bezig bent met een inhaalactie, krijg je er geen bekeuring voor
TS heeft gewoon even het gas wat dieper ingetrapt nadat die trekker een afslag nam dus TS is de lul
dat je aan verkeerde kant van de weg rijdt????quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat controleren dan?
Ja want de situatie op een snelweg is heel erg vergelijkbaar met die op een provinciale wegquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef T42 het volgende:
[..]
dat je aan verkeerde kant van de weg rijdt????
maar dan mogen ze wel boette uitgeven je mag gewoon NIET harder dan de maximum snelheid!!!
want dan kan ik op de snelweg ook lekker hard rijden want jah ben aan inhale hé
Ik weet niet uit welk gat jij komt maar de meeste recentere trekkers lopen rijden toch echt wel 40 km/h of snellerquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef T42 het volgende:
...toch snelle trekker met 40kmh
meeste hier doen maar 16 of 25kmh...
daarom de meeste ken der ook wel die 80kmh halequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk gat jij komt maar de meeste recentere trekkers lopen rijden toch echt wel 40 km/h of sneller
jep je moet snel inhalen staat in de regels niet hard rijden!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja want de situatie op een snelweg is heel erg vergelijkbaar met die op een provinciale weg
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Lyzio het volgende:
't Stikt hier van de trekker in ons durp. Ik zit d'r niet mee, da's machtig mooi man!
Het zou mooie situaties opleveren; mensen die op een provinciale weg (1 baan/richting) anderen aan het inhalen zijn die 75 KM/u ofzo rijden, vervolgens tijdens hun inhaalactie een flitspaal of -set zien staan en dan als 1e reactie afremmen omdat ze geen bekeuring willenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef T42 het volgende:
[..]
jep je moet snel inhalen staat in de regels niet hard rijden!!!
maar ts heeft niet ingehaald want trekker draaide af! dus gewoon te hard gereden
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Lyzio het volgende:
't Stikt hier van de trekker in ons durp. Ik zit d'r niet mee, da's machtig mooi man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |