Ja want de situatie op een snelweg is heel erg vergelijkbaar met die op een provinciale wegquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef T42 het volgende:
[..]
dat je aan verkeerde kant van de weg rijdt????
maar dan mogen ze wel boette uitgeven je mag gewoon NIET harder dan de maximum snelheid!!!
want dan kan ik op de snelweg ook lekker hard rijden want jah ben aan inhale hé
Ik weet niet uit welk gat jij komt maar de meeste recentere trekkers lopen rijden toch echt wel 40 km/h of snellerquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef T42 het volgende:
...toch snelle trekker met 40kmh
meeste hier doen maar 16 of 25kmh...
daarom de meeste ken der ook wel die 80kmh halequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk gat jij komt maar de meeste recentere trekkers lopen rijden toch echt wel 40 km/h of sneller
jep je moet snel inhalen staat in de regels niet hard rijden!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja want de situatie op een snelweg is heel erg vergelijkbaar met die op een provinciale weg
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Lyzio het volgende:
't Stikt hier van de trekker in ons durp. Ik zit d'r niet mee, da's machtig mooi man!
Het zou mooie situaties opleveren; mensen die op een provinciale weg (1 baan/richting) anderen aan het inhalen zijn die 75 KM/u ofzo rijden, vervolgens tijdens hun inhaalactie een flitspaal of -set zien staan en dan als 1e reactie afremmen omdat ze geen bekeuring willenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef T42 het volgende:
[..]
jep je moet snel inhalen staat in de regels niet hard rijden!!!
maar ts heeft niet ingehaald want trekker draaide af! dus gewoon te hard gereden
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Lyzio het volgende:
't Stikt hier van de trekker in ons durp. Ik zit d'r niet mee, da's machtig mooi man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |