WTF?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:15 schreef gronk het volgende:
Best leuk en aardig, maar op een gegeven moment is 't wel welletjes geweest, en dan vind ik 't een stuk prettiger als de besluitvorming bij een stel technocraten ligt. En als sommige luitjes van 'Het Volk' daar niet tegen kunnen, en gaan lopen rellen, dan moeten ze maar monddood worden gemaakt.
Ik tot een paar jaar geleden ook niet, tot Julius himself een keer binnen kwam vallen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef Floripas het volgende:
Huh, blijkbaar is die Daily Invisible een fenomeen - ik heb er nog nooit van gehoord.
Sorry, maar da's een beetje een 'management-in-de-praktijk'-ervaringsfeit: open en democratische besluitvorming is een goed ding. Absoluut. Maar als er mensen of groeperingen zijn die maar door *blijven* emmeren, en waar geen redelijk woord mee te wisselen valt, dan heeft dat een negatieve uitstraling op de rest van de groep, en dan is het voor het resultaat (maar ook voor de groep zelf) beter om die mensen uit de groep te kwakken of anderszins het zwijgen op te leggen.quote:
Een paar maanden geleden stond in de krant dat Balkenende de persconferentie na afloop van de ministerraad had veranderd. Zo was de locatie veranderd van nieuwpoort naar het ministerie van Algemene Zaken. Daarnaast wordt het wekelijks live uitgezonden via politiek24.nl. En ook met de traditie dat dhr. Vischjager de laatste vraag mocht stellen werd doorbroken. Na protest heeft hij dit gebruik toch weer in ere hersteld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik tot een paar jaar geleden ook niet, tot Julius himself een keer binnen kwam vallen.
Maar hij mag dus al heel lang altijd de laatste vraag aan de minister president stellen.
Jij doet dit voor je werk? Met die Julius Vischjager?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik tot een paar jaar geleden ook niet, tot Julius himself een keer binnen kwam vallen.
Maar hij mag dus al heel lang altijd de laatste vraag aan de minister president stellen.
Waar kwam je hem tegen?
http://flickr.com/photos/23966711@N00/1386624121/quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef gronk het volgende:
Overigens, de NRC van vandaag heeft ook wel een aardige kijk op dit geheel.
Inmiddels mag Julius dat toch niet meer, sinds de nieuwe opzet van de pc's?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waar kwam je hem tegen?
Neenee, dat niet. Maar ik heb een paar jaar geleden binnen politicologie een keer een collegereeks georganiseerd die draaide om allerlei aspecten van het oprichten van een politieke partij. Marianne Thieme kwam ook een keer, en toen was Julius Vischjager ook van de partij (en stelde ook allerlei vragen waar ze niks mee aankon). Een paar dagen later kwam ie bij Machiavelli (da's de studentenvereniging politicologie) langs om een exemplaar te laten zien en zo, en toen vroegen we ons ook echt af wie het nou precies was. Maar dat exemplaar is helaas niet in mijn bezit. Als je in A'dam bent moet je gewoon maar een keer naar Atheneum gaan, daar hebben ze hem altijd wel staan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij doet dit voor je werk? Met die Julius Vischjager?
Kun je er eens eentje voor me inscannen?
Gewoon via de stream.
Die traditie is weer in ere hersteld. Kijk maar eens op politiek24.nl, daar wordt de pc van Balkenende in het weekend meestal een paar keer herhaald.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
Inmiddels mag Julius dat toch niet meer, sinds de nieuwe opzet van de pc's?
Dat zou op zich ook niet correct zijn idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht ook wel dat ze in haar eentje verder gaat. Het zou haar veel stemmen kosten als ze die zetel nu opgeeft, en al die kiezers in de kou laat staan.
Is hij dul? Of is hij exentriek?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, dat niet. Maar ik heb een paar jaar geleden binnen politicologie een keer een collegereeks georganiseerd die draaide om allerlei aspecten van het oprichten van een politieke partij. Marianne Thieme kwam ook een keer, en toen was Julius Vischjager ook van de partij (en stelde ook allerlei vragen waar ze niks mee aankon). Een paar dagen later kwam ie bij Machiavelli (da's de studentenvereniging politicologie) langs om een exemplaar te laten zien en zo, en toen vroegen we ons ook echt af wie het nou precies was. Maar dat exemplaar is helaas niet in mijn bezit. Als je in A'dam bent moet je gewoon maar een keer naar Atheneum gaan, daar hebben ze hem altijd wel staan.
Op zondag? Mag dat wel van Rouvoet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:33 schreef gronk het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze morgen een personcferentie houdt waar ze haar nieuwe partij lanceert.
Yep, ik trok dezelfde conclusie idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
Dit congres was wel definitief het falliet van Wiegel. Het lijkt erop dat steeds meer mensen inzien dat hij alleen maar bezig is met vuurtjes opstoken en melodramatisch terugverlangen naar de goede oude tijd van de polarisatie.
Die is druk met cd'tjes naar baby's sturen, dus die merkt er niks vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Op zondag? Mag dat wel van Rouvoet?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
een tunnelvisie zoals Dodecahedron.
Je moet hem eens vragen wat-ie van chemtrails vindt, ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:
Het valt me ook op dat itt zijn tegenpool Pronk (die bij de PvdA een beetje dezelfde functie heeft) hij inhoudelijk erg weinig te melden heeft. Het blijft allemaal bij losse flodders.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, ik trok dezelfde conclusie idd.
Waarvan eigenlijk?quote:
'sinds die nieuwe toevoegingen zijn chemtrails niet meer wat ze geweest zijn'quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
Je moet hem eens vragen wat-ie van chemtrails vindt, ik ben wel benieuwd eigenlijk..
Linkse media, he. Niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:20 schreef Floripas het volgende:
Iets kapotmaken bij de maagdenhuisbezetting. De pers had het gedaan.
Ja, twee zielen in één borst (grapje hoor), trok ook meteen het vergelijk met zijn generatiegenoot en vond hem nogal kleurloos afsteken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat itt zijn tegenpool Pronk (die bij de PvdA een beetje dezelfde functie heeft) hij inhoudelijk erg weinig te melden heeft. Het blijft allemaal bij losse flodders.
Excentriek.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is hij dul? Of is hij exentriek?
Dat vind ik een hoax.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet hem eens vragen wat-ie van chemtrails vindt, ik ben wel benieuwd eigenlijk..
Hij heeft het aangedurfd om imagoschade te lijden voor een bij voorbaat verloren zaak. Moedig en dapper...Give that man a cigar.quote:
Sterker nog, ik vond het de moedigste poging op het congres om de partij bijeen te houden.quote:Op zondag 16 september 2007 10:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij heeft het aangedurfd om imagoschade te lijden voor een bij voorbaat verloren zaak. Moedig en dapper...Give that man a cigar.
Helaas voor hem werd ie daarna meteen afgefakkeld door Bolkesteijn. Die doet er toch meer toe in de partij. Wiegel is de clown, Frits de denker.quote:Op zondag 16 september 2007 10:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vond het de moedigste poging op het congres om de partij bijeen te houden.
Vooral onder ambtenaren populair...quote:Op zondag 16 september 2007 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is er eigenlijk met Edzo Toxopeus gebeurt? Is die definitief uit het beeld verdwenen? Die vent leeft immers gewoon nog.
Hoewel Frits natuurlijk ook anti-Rutte is. Wel een strategische zet van Bolk, Rutte mag het nu verprutsen zonder dat Verdonk daar meteen de schuld van krijgt. Daarmee maakt Rutte z'n positie onhoudbaar en kan Van Baalen of Kamp het overnemen. Ik had al langer door dat hij niet zozeer pro-Verdonk als wel anti-Rutte is.quote:Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Helaas voor hem werd ie daarna meteen afgefakkeld door Bolkesteijn. Die doet er toch meer toe in de partij. Wiegel is de clown, Frits de denker.
Nee hoor. Bolk had zijn geweten laten spreken en gezien dat wat Verdonk gedaan heeft, gewoon echt niet kan. Zoals ieder weldenkend mensen dat kan beseffen.quote:Op zondag 16 september 2007 11:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoewel Frits natuurlijk ook anti-Rutte is. Wel een strategische zet van Bolk, Rutte mag het nu verprutsen zonder dat Verdonk daar meteen de schuld van krijgt. Daarmee maakt Rutte z'n positie onhoudbaar en kan Van Baalen of Kamp het overnemen. Ik had al langer door dat hij niet zozeer pro-Verdonk als wel anti-Rutte is.
Hij is dan ook geen diehard Rita-fan, zoals ik je duidelijk probeer te maken. Hij wil Rutte laten struikelen als Verdonk niet toevallig om het hoekje staat.quote:Op zondag 16 september 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor. Bolk had zijn geweten laten spreken en gezien dat wat Verdonk gedaan heeft, gewoon echt niet kan. Zoals ieder weldenkend mensen dat kan beseffen.
Ja, maar wel bijna 90. Alleen het CDA komt volgens mij nog met mensen van de generatie Piet de Jong aan op congressen.quote:Op zondag 16 september 2007 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is er eigenlijk met Edzo Toxopeus gebeurt? Is die definitief uit het beeld verdwenen? Die vent leeft immers gewoon nog.
Nope, Frits is zeer pro Rita, maar hij vindt de eenheid in de fractie belangrijker dan dan ego's.quote:Op zondag 16 september 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor. Bolk had zijn geweten laten spreken en gezien dat wat Verdonk gedaan heeft, gewoon echt niet kan. Zoals ieder weldenkend mensen dat kan beseffen.
Was inderdaad een leuk interview. Wiegel deed het goed.quote:Op zondag 16 september 2007 12:34 schreef Toad het volgende:
Was toch weer een leuk interview met Wiegel bij Buitenhof.
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vooral onder ambtenaren populair...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |