De zaak JFK duurt geloof ik nog een tijd voordat de archieven mbt hem open gaan, maar of er dan bewijs wordt gevonden is de vraag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij JFK nog steeds geen complot gevonden.. hoe lang moeten we nog wachten?
En bij de paus is wel direct gezegd dat het de russen wel verdomd goed zou uitkomen.
Toen Pietje Jansen werd neergeschoten zij iedereen ook meteen dat er geen complot achter zat, dus ...quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar heb je geen Alu-hoedje voor nodig, want toen JFK werd neer geschoten zij iedereen meteen dat er geen complot achter zat, achteraf bleek het tegenovergestelde.
Toen de Paus werd neergeschoten, riep iedereen meteen dat er geen complot achter zat, achteraf bleek het tegenovergestelde.
Toen Fortuyn werd neergeschoten zij iedereen meteen dat er geen complot achter zat. Nu moeten we dus netzoals in zake JFK en de Paus even geduld hebben
Overigens had ik het over wegkijken, jij maakt er meteen van dat de AIVD er achter zit.
Ik vond die discussie over het karakter van nederlandsche vrouwen een stuk boeiender dan dit geneuzel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:39 schreef JohnDope het volgende:
Laat mij het wat ingewikkelder voor jou maken, ik doe er nog een stukje logica achter aan: Bij de recherche zitten ze in ieder geval niet te wachten op mensen zoals jij.quote:
"De toon bepaalden"? Volgens mij waren het de LPF'ers, hun kiezers en hun advocaten die de toon bepaalden na Fortuyns moord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En bij Fortuyn is er ook nog genoeg gespeculeerd netzoals bij de Paus. Maar de mensen die de toon in beide zaken bepaalden riepen meteen triomfantelijk dat er geen complot achter zat.
Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:45 schreef JohnDope het volgende:
(netzoals dat er vroeger genoeg mensen waren die riepen dat de aarde rond was ipv plat, maar de toon was dat de aarde plat was)
De echte wereld is niet als CSI.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat mij het wat ingewikkelder voor jou maken, ik doe er een stukje logica achter aan: Bij de recherche zitten ze in ieder geval niet te wachten op mensen zoals jij.![]()
Horatio heeft geen last van de FBI en CIA.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
De echte wereld is niet als CSI.
Dan heb jij nog nooit de recherche meegemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat?! Geld terug!quote:
Dat was vroeger. Columbus was lang niet de enige die dacht dat aarde rond was. Alleen er waren een paar every-day-joes zoals Al Gore, die de globale toon zetten.quote:
Je hoeft het niet te noemen, maar je moet een stelsel hebben waarmee je kunt verwachten wat je volksvertegenwoordigers zo'n beetje de komende vier jaar gaan doen - ook bij onverwachte situaties die niet in het verkiezingsprogramma staan. Hoe werkt democratie anders?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:41 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Vroeger kon je het volk nog warm laten lopen voor een ideologie. Vroeger, maar nu echt niet meer.
Valt me wel vaker op dat het wereldbeeld van meneer Dope meer overeenkomt met een hollywoodversie dan de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
O, van die George Bushes die de hel beloven als je je horizon verbreed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Columbus was lang niet de enige die dacht dat aarde rond was. Alleen er waren een paar every-day-joes zoals Al Gore, die de wereld bang zaten te maken dat de aarde plat was.
Iedereen wist in die tijd dat de aarde rond was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Columbus was lang niet de enige die dacht dat aarde rond was. Alleen er waren een paar every-day-joes zoals Al Gore, die de globale toon zetten.
En de first person shooter-versie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op dat het wereldbeeld van meneer Dope meer overeenkomt met een hollywoodversie dan de werkelijkheid.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat?! Geld terug!![]()
En ik vind 't ook schandalig dat er geen goede soundtrack bij Leven 1.0 wordt geleverd.![]()
Ga me aub niks vertellen over de recherchequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op dat het wereldbeeld van meneer Dope meer overeenkomt met een hollywoodversie dan de werkelijkheid.![]()
Dat heb ik wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit de recherche meegemaakt
Wie wisten dat dan? Als je niet beter weet zou je denken, waarom niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iedereen wist in die tijd dat de aarde rond was.
De Peter Siebelts van toen wellicht achterwege gelaten.
Dan zou je toch beter moeten weten.quote:
Er is een onderzoek naar geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:39 schreef JohnDope het volgende:
Toen Fortuyn werd neergeschoten zij iedereen meteen dat er geen complot achter zat. Nu moeten we dus netzoals in zake JFK en de Paus even geduld hebben
Maak het nog gekkerquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iedereen wist in die tijd dat de aarde rond was.
De Peter Siebelts van toen wellicht achterwege gelaten.
Ik was de verdachte, dank jequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan zou je toch beter moeten weten.
Iedereen, dat was het gangbare wereldbeeld: de aarde is rond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wie wisten dat dan? Als je niet beter weet zou je denken, waarom niet?
Dan weet je toch dat ze bij de recherche met de meest vergezochte logica komen aanzetten en ze dus niet op mensen met een tunnelvisie zoals Dodecahedron in hun team zitten te wachten.quote:
Neu, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat ze bij de recherche met de meest vergezochte logica komen aanzetten en ze dus niet op mensen met een tunnelvisie zoals Dodecahedron in hun team zitten te wachten.
Stukje geschiedenis voor je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Columbus was lang niet de enige die dacht dat aarde rond was. Alleen er waren een paar every-day-joes zoals Al Gore, die de globale toon zetten.
Ze komen niet met vragen aanzetten van 'heb jij het gedaan?' Ze komen aan met stellingen van 'jij hebt het gedaan! beken maar!'. Die al dan niet door vergezochte logica wordt ondersteund.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neu, hoor.
"Heb jij het gedaan, Floripas?"
"Neuh."
"Oké".
Dat was ongeveer de strekking.
Ik denk het niet, het is vrij saai allemaal geworden en alles dat over deze hele kwestie te zeggen viel is al meerdere malen gezegd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
Zit er nog iemand op die stream?
Politiek24.nl bedoel je? Zei Balkenende dat in zijn persconferentie?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
Eurlings is jarig
en daarom gaan jullie dit topic vernaggelen met JFK en CSI gezeur....quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is vrij saai allemaal geworden en alles dat over deze hele kwestie te zeggen viel is al meerdere malen gezegd.
Dus die komt niet op m'n verjaardag?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
Eurlings is jarig
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze komen niet met vragen aanzetten van 'heb jij het gedaan?' Ze komen aan met stellingen van 'jij hebt het gedaan! beken maar!'. Die al dan niet door vergezochte logica wordt ondersteund.
hehe ja daar komt het wel een beetje op neer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:11 schreef evert het volgende:
[..]
en daarom gaan jullie dit topic vernaggelen met JFK en CSI gezeur....
jij jaquote:
Waarom zou je uberhaupt Limburgers op je verjaardag willen hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dus die komt niet op m'n verjaardag?
Joh, het is lekker dollen met je, maar ik moet wel zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met die schrille 'Het Volk moet GeHoord worden'-kreten. Zeker als 'Het Volk' alleen maar onzin en vage complottheorien uitslaat. Best leuk en aardig, maar op een gegeven moment is 't wel welletjes geweest, en dan vind ik 't een stuk prettiger als de besluitvorming bij een stel technocraten ligt. En als sommige luitjes van 'Het Volk' daar niet tegen kunnen, en gaan lopen rellen, dan moeten ze maar monddood worden gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan zou je toch beter moeten weten.
Komop zeg, zou jij *niet* gaan lopen dollen met JohnDope als je politieagente was en 'm een dagje vast kon zetten?quote:
Ik zou PJO wel op m'n kinderfeestje willen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Limburgers op je verjaardag willen hebben?![]()
Ik heb het al jaren gehad met de Elite.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, het is lekker dollen met je, maar ik moet wel zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met die schrille 'Het Volk moet GeHoord worden'-kreten. Zeker als 'Het Volk' alleen maar onzin en vage complottheorien uitslaat. Best leuk en aardig, maar op een gegeven moment is 't wel welletjes geweest, en dan vind ik 't een stuk prettiger als de besluitvorming bij een stel technocraten ligt. En als sommige luitjes van 'Het Volk' daar niet tegen kunnen, en gaan lopen rellen, dan moeten ze maar monddood worden gemaakt.
Elitair? Reken maar. Da's voor je eigen bestwil.
Ik zie wel een redelijke gelijkenis tussen mensen van het kaliber JohnDope en kindertjes van een jaar of 7, die niet weten hoeveel d'r op hun bord kan, en heul verongelijkt worden als ze hun zin niet krijgen omdat pa de bui al ziet hangen.
Dat zal haar wel aanspreken, strenge uniformpjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Komop zeg, zou jij *niet* gaan lopen dollen met JohnDope als je politieagente was en 'm een dagje vast kon zetten?
Wat is jóu dan overkomen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij ja
Met dat verhaaltje van jou kom je echt niet weg, want dan zou er echt geen cellentekort zijn
Klopt in een brainstorm/verken sessie doe je dat. Daarna ga je kritische kijken voor welke theorieen er bewijs is. En als dat er niet is, dan schap je die theorie van je lijstje tot er weer een aanleiding komt om hem erop te zetten.. Maar jij blijft in de eerste fase wat hangen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:01 schreef JohnDope het volgende:
Dan weet je toch dat ze bij de recherche met de meest vergezochte logica komen aanzetten en ze dus niet op mensen met een tunnelvisie zoals Dodecahedron in hun team zitten te wachten.
Geinig is dat die Eilite de macht heeft en niet de plebs.. Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het al jaren gehad met de Elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |