abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:27:32 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53195336
Niet normaal. Bij de kassa in de supermarkt moet je echt zo snel mogelijk je boodschappen in je tas doen, al tijdens het scannen dien je te pinnen zodat de transactie zo snel mogelijk met 1 OK kan worden afgehandeld.
Je hebt geeneens goed tijd om alles in te laden want van de volgende klant suizen de eerste gescande produkten al naar beneden....
Ik bedoel je hoeft natuurlijk niet onnodig te treuzelen maar dit is weer het andere einde. Helemaal opgefokt hardloop je de winkel weer uit. Belachelijk eigenlijk.

Altijd maar dat haasten en snel en tempo....

Op werk moeten incidenten ook altijd met de snelste spoed worden opgelost. En dat terwijl gebruikers gewoon om 1600uur naar huis gaan. Morgen is er weer een normale werkdag hoor.

Op een traject van 30 km.
Als je keurig 120 rijdt: 15 minuten
Als je gemiddeld 140 rijdt (in de praktijk dus 160 omdat je steeds weer moet afremmen): 12:51 min.
Tijdwinst: 2:09 minuten.
Da's dus niks.

Straks ga ik het hebben over het typerend rijgedrag van de nederlandse weggebruiker. Ook zo'n irritatie.
How can I make this topic about me?
pi_53195364
Ben je 80 of zo dan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:29:35 #3
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53195379
Dankzij mensen zoals TS moet ik altijd zo lang wachten bij de kassa en sta ik in de file

klacht: TS
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:30:40 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53195385
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef afcajos het volgende:
Dankzij mensen zoals TS moet ik altijd zo lang wachten bij de kassa en sta ik in de file

Nee dat zie je verkeerd: er moeten gewoon meer kassa's open.
pi_53195410
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd: er moeten gewoon meer kassa's open.
Dus jij ben het zelf die haast heeft, anders zou je 3 kwartier wachten voor 1 kassa ook wel ok vinden
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:35:50 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53195476
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:31 schreef Samson het volgende:

[..]

Dus jij ben het zelf die haast heeft, anders zou je 3 kwartier wachten voor 1 kassa ook wel ok vinden
Nee dat vind ik niet ok. Maar als er kassa's open zijn wordt iedereen relatief snel geholpen, en hoeft niet alles door enkele kassa's heen.

Single queue vs Multiple queue's.

Hetzelfde als een 4-cylinder vs een 6-cylinder motor designed voor hetzelfde aantal pk's.
De 6 cylinder hoeft per cylinder minder werk te verzetten, wordt daardoor minder zwaar belast en slijt daardoor minder snel tov de 4-cylinder.

Een beetje vreemde vergelijk maar you get my point vast wel.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:37:38 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53195508
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Op werk moeten incidenten ook altijd met de snelste spoed worden opgelost. En dat terwijl gebruikers gewoon om 1600uur naar huis gaan. Morgen is er weer een normale werkdag hoor.
Volgens mij begrijp jij je eigen werk niet.
Als het probleem niet snel wordt opgelost is er de volgende dag helemaal geen werkdag maar een wachtdag want dan moet jij nog in je slakkentempo het probleem oplossen waardoor de gebruiker niet verder kan
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_53195568
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet ok. Maar als er kassa's open zijn wordt iedereen relatief snel geholpen, en hoeft niet alles door enkele kassa's heen.

Single queue vs Multiple queue's.

Hetzelfde als een 4-cylinder vs een 6-cylinder motor designed voor hetzelfde aantal pk's.
De 6 cylinder hoeft per cylinder minder werk te verzetten, wordt daardoor minder zwaar belast en slijt daardoor minder snel tov de 4-cylinder.

Een beetje vreemde vergelijk maar you get my point vast wel.
Je spreekt jezelf tegen. Ik maak hieruit op dat je dus snel geholpen wil worden, dus heb je zelf haast Ik denk dat het "gehaast" zijn niet in de omstandigheden ligt, maar aan jezelf. Het is maar net hoe je met de omstandigheden omgaat. Dan leg je je spullen toch wat langzamer in je kar. Lekker belangrijk.
pi_53195690
Ik erger me ook aan die gehaaste mentaliteit in Nederland. Zorg er gewoon voor dat je een baan lekker dicht bij huis hebt (heerlijk om met je wielrenfiets naar je werk te kunnen gaan) en werk 4 dagen P/W. Kun je lekker op doordeweekse dagen boodschappen doen als de rest van nederland werkt
When I win, I win. When i loose? I still win..
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:49:12 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53195726
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:47 schreef paradoXical het volgende:
Ik erger me ook aan die gehaaste mentaliteit in Nederland. Zorg er gewoon voor dat je een baan lekker dicht bij huis hebt (heerlijk om met je wielrenfiets naar je werk te kunnen gaan) en werk 4 dagen P/W. Kun je lekker op doordeweekse dagen boodschappen doen als de rest van nederland werkt
Je hebt gelijk. Iederéén heeft het natuurlijk voor het kiezen om een baan dichtbij huis te nemen en slechts 4 dagen in de week te werken
pi_53195788
Wachten is erger!!
pi_53195817
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Iederéén heeft het natuurlijk voor het kiezen om een baan dichtbij huis te nemen en slechts 4 dagen in de week te werken
Simpelgezegd, ja. Het ligt er maar net aan hoe je je leven wilt inrichten. Ik ben niet zo'n carrierebeest. Ik heb weinig behoefte om s'avonds om 19:00 met mijn kant en klaarmaaltijd op de bank te ploffen, om vervolgens de dag erna weer om 08:00 in de file te staan naar mijn werk.

Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:56:00 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53195865
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef paradoXical het volgende:

[..]

Simpelgezegd, ja. Het ligt er maar net aan hoe je je leven wilt inrichten. Ik ben niet zo'n carrierebeest. Ik heb weinig behoefte om s'avonds om 19:00 met mijn kant en klaarmaaltijd op de bank te ploffen, om vervolgens de dag erna weer om 08:00 in de file te staan naar mijn werk.

Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
Mooie dingen. Ik doe er ook aan. Maar gewoon lang niet iedereen kán die keuze maken. Dat is gewoon onmogelijk.
pi_53195903
Ik ben het wel een beetje eens met TS.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53195918
quote:

[..]

Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
Dat is een mooi streven, en dat kan voor een aantal mensen best mogelijk zijn. Maar stel je het volgende plaatje ns voor. Het werk dat jij doet is toevallig 30km verderop in een druk gebied. Op een plaats waar je nu liever niet woont. Vervolgens heb je samen met je partner en evt kinderen een huis met een hypotheek die zowiezo moeilijk op te brengen is. Goedkope huizen zijn schaars. Vervolgens zijn er erg weinig werkgevers die het ok vinden dat je ineens 4 dagen per week gaat werken. En veel mensen willen toch wel enigszins voldoening uit hun werk. Dan zou het wel erg toevallig zijn dat dat werk vervolgens bij je om de hoek is. Het is dus niet zo simpel als jij stelt. Wel als je bijvoorbeeld vrijgezel bent en verder geen enkele verantwoordelijkheid.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:59:17 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53195921
TS is vast iemand die 10 a 20 Km per uur langzamer dan toegestaan voor je rijd op plekken waar je niet mag of kan inhalen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:00:39 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53195946
quote:

[..]

Meer vrije rijd
Minder uitgeven aan luxe
Relaxter leven
Meer kunnen sporten
Minder stress
Gezonder leven
* Pietverdriet rijdt om kwart over vijf weg en staat daarom zelden in de file.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53195964
Wat ik al eerder zeg, de gehaastheid zit in mensen zelf. Je moet kunnen omgaan met de omstandigheden. Iemand die elke dag 10 uur werkt kan in principe relaxter zijn dan iemand die elke dag om 4 uur thuis is. Ik heb ook wel ns een baan om de hoek gehad, dus lekker makkelijk ernaartoe, maar de baan was 3x niks. Dan kies je toch voor iets anders ook al is dat verder weg.
pi_53196012
ik mag de TS niet !
pi_53196055
TS komt op mij over als een ietwat verwarde schizofreen die zojuist het licht gezien heeft.

Hoe dan ook wacht ik met smart op het door hem reeds aangekondigde topic over het weggedrag van zijn medeweggebruikers.
pi_53196084
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef afcajos het volgende:

Eens is.

TS
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53196096
TS heeft gelijk . Je geeft toch verdomme geld uit voor iets, dan hoeft dat toch niet zo gehaast?
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:16:01 #24
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53196235
Eensch met TS
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53196278
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:59 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat is een mooi streven, en dat kan voor een aantal mensen best mogelijk zijn. Maar stel je het volgende plaatje ns voor. Het werk dat jij doet is toevallig 30km verderop in een druk gebied. Op een plaats waar je nu liever niet woont. Vervolgens heb je samen met je partner en evt kinderen een huis met een hypotheek die zowiezo moeilijk op te brengen is. Goedkope huizen zijn schaars. Vervolgens zijn er erg weinig werkgevers die het ok vinden dat je ineens 4 dagen per week gaat werken. En veel mensen willen toch wel enigszins voldoening uit hun werk. Dan zou het wel erg toevallig zijn dat dat werk vervolgens bij je om de hoek is. Het is dus niet zo simpel als jij stelt. Wel als je bijvoorbeeld vrijgezel bent en verder geen enkele verantwoordelijkheid.
Maar het blijft je eigen keuze! Ik ben geenzins van plan een huis te gaan kopen wat moeilijk op te brengen is. Daarnaast woon ik 30km van mijn werk, welke prima per fiets af te leggen zijn.

Ik begrijp je punt. Maar veel mensen willen carriere maken, in een mooi en te duur huis wonen, 2 auto's voor de deur, op vakantie. Dan moet je daar ook keihard voor werken.
pi_53196342
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben het wel een beetje eens met TS.
niet altijd makkelijk,wel verstandig
pi_53196388
Helemaal met je eens TS, al dat gehaast is nergens goed voor... Hoewel ik bij mezelf wel merk dat ook ik altijd haast heb.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_53196403
Je mag best een beetje doorlopen/inpakken/afrekenen als het druk is er er mensen op je wachten, maar je overbodig gaan zitten haasten vind ik ook nergens voor nodig. Ik neem dan ook gewoon de tijd die ik nodig heb, als iemand er last van heeft moet 'ie het maar zeggen, maar ik ga niet mijn benen uit mijn lijf lopen omdat iemand anders haast heeft.
I like my coffee black, just like my metal.
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:12:36 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53197190
Je hebt atlijd mede- en tegenstanders. En dat mensen mij hier niet mogen maakt niet veel uit. Wie weet woon ik wel naast je. Misschien ben ik wel jouw leidinggevende...
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:14:45 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53197230
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef Listo het volgende:
Je mag best een beetje doorlopen/inpakken/afrekenen als het druk is er er mensen op je wachten, maar je overbodig gaan zitten haasten vind ik ook nergens voor nodig. Ik neem dan ook gewoon de tijd die ik nodig heb, als iemand er last van heeft moet 'ie het maar zeggen, maar ik ga niet mijn benen uit mijn lijf lopen omdat iemand anders haast heeft.
Kijk dit is wat ik bedoel. Door dat haastige gedoe omdat de rij nogal lang is/wordt, word je aangespoord je benen uit je lijf te rennen. Terwijl het openen van kassa 7 gewoon de doorstroming al voldoende verhoogt.
pi_53197592
Tegen de tijd dat ik mijn boodschappen in de tas heb zitten hebben er al weer 2 klanten afgerekend En dan zie je ze loeren of je hun spullen niet meejat
pi_53197667
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef Samson het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Ik maak hieruit op dat je dus snel geholpen wil worden, dus heb je zelf haast Ik denk dat het "gehaast" zijn niet in de omstandigheden ligt, maar aan jezelf. Het is maar net hoe je met de omstandigheden omgaat. Dan leg je je spullen toch wat langzamer in je kar. Lekker belangrijk.
Er zit een redelijk verschil tussen "snel geholpen worden" en moeten inpakken als een AHDH patient op XTC.

Ik stoor me hier namelijk ook mateloos aan. TS heeft gelijk.
pi_53197673
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Kijk dit is wat ik bedoel. Door dat haastige gedoe omdat de rij nogal lang is/wordt, word je aangespoord je benen uit je lijf te rennen. Terwijl het openen van kassa 7 gewoon de doorstroming al voldoende verhoogt.
Ligt er maar net aan hoe je met die druk omgaat
Je kan toch gewoon je tijd nemen en lak hebben aan wat mensen denken.
pi_53197699
dubbel
pi_53197773
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je met die druk omgaat
Je kan toch gewoon je tijd nemen en lak hebben aan wat mensen denken.
Ik begrijp daar ook niet echt veel van in deze hele discussie. Je moet helemaal niets. Je voelt je opgejaagd dus daarom haast je je. Dat is echter helemaal niet nodig. Doe t ietsje langzamer en heb gewoon schijt aan degene die zich daaraan stoort. Waarschijnlijk denken die andere mensen ook nog van, wat is dat voor gestressed figuur die daar als een gek zn spullen aan het inpakken is. Wat Salva al zeg, het is maar net hoe je ermee omgaat
pi_53197810
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er zit een redelijk verschil tussen "snel geholpen worden" en moeten inpakken als een AHDH patient op XTC.

Ik stoor me hier namelijk ook mateloos aan. TS heeft gelijk.

Sommige mensen hebben het lef zelfs te zeggen dat je op moet schieten. (niet eens vragen )
Ik zeg dan altijd gewoon dat die gozer maar rustig aan moet doen uiteraard.

Maar toch, dat het lef bestaat is onbegrijpelijk.
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:44:03 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53197863
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:59 schreef Samson het volgende:

[..]

Trouwen, kinderen nemen en een huis kopen is ook een keuze.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:46:07 #38
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_53197893
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:41 schreef McKillem het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben het lef zelfs te zeggen dat je op moet schieten. (niet eens vragen )
Ik zeg dan altijd gewoon dat die gozer maar rustig aan moet doen uiteraard.

Maar toch, dat het lef bestaat is onbegrijpelijk.
Jezelf quoten is zooooo 1999
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53197913
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:46 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Jezelf quoten is zooooo 1999

Ik maar denken dat het tof is.
Zelfverheerlijking enzo.
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:49:23 #40
430 Hallahan
pi_53197960
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:46 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik maar denken dat het tof is.
Zelfbevlekking enzo.
ik dacht dat je een neukertje had?
pi_53197980
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:49 schreef Hallahan het volgende:

[..]

ik dacht dat je een neukertje had?
Heb ik nogsteed heur. Staat in mijn fobo

EDIT:

Quotes editen is zo 1990

verkapte ik lees je edit nu pas post
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:52:50 #42
430 Hallahan
pi_53198005
Ya man, don't fuck with the master...
pi_53198020
Ja, ik word er ook helemaal depri van. Er is geen ruimte meer voor rust kennelijk. Alles moet snel, efficiënt, zo goedkoop mogelijk en maximaal resultaat opleveren. Het voorbeeld van de TS ten aanzien van afrekenen bij de kassa van een supermarkt herken ik goed. Ik doe altijd heel rustig mijn boodschappen in een tas, maar dan voel ik die priemende blikken in mijn rug, van het kassameisje en de klant die door haar op dat moment wordt bediend. Maar ik laat mij er door opjutten, hoor. Ik ga rustig mijn gang.
pi_53198029
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:52 schreef Hallahan het volgende:
Ya man, don't fuck with the master...

Ik zit in je bloedlijn dus niet te hard van stapel lopen he.
pi_53198040
Het zijn verkooptactieken van de betreffende supermarktketens.
Sneller = meer = $
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:57:13 #46
430 Hallahan
pi_53198082
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik zit in je bloedlijn dus niet te hard van stapel lopen he.
Hebben je ouders je nog steeds niet verteld dat je eigenlijk een vondeling bent?
pi_53198093
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:57 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Hebben je ouders je nog steeds niet verteld dat je eigenlijk een vondeling bent?
Nee
  zaterdag 15 september 2007 @ 15:59:28 #48
430 Hallahan
pi_53198124
Bij deze dan...
pi_53198155
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef Hallahan het volgende:
Bij deze dan...

Je hebt mijn leven gesloopt.
pi_53198190
Ja het is tegenwoordig allemaal snel , snel, snel. Niemand werkt nog voor zijn plezier. Mensen werken om hun eigen ego te kunnen onderhouden.
Nieuwe spullen, uitgaan, daar draait het allemaal om.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:03:16 #51
430 Hallahan
pi_53198203
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je hebt mijn leven gesloopt.
Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...
pi_53198228
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:03 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...

Nee dan spring ik wel van een hoog gebouw nadat ik het paringsritueel heb uitgevoerd met die terrorist bij BSC.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:06:39 #53
430 Hallahan
pi_53198256
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nee dan spring ik wel van een hoog gebouw nadat ik het paringsritueel heb uitgevoerd met die terrorist bij BSC.
Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)
pi_53198290
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:06 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)

zaterdag 15 september 2007 @ 16:32:00 #55
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53198736
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef floris.exe het volgende:
Ja, ik word er ook helemaal depri van. Er is geen ruimte meer voor rust kennelijk. Alles moet snel, efficiënt, zo goedkoop mogelijk en maximaal resultaat opleveren. Het voorbeeld van de TS ten aanzien van afrekenen bij de kassa van een supermarkt herken ik goed. Ik doe altijd heel rustig mijn boodschappen in een tas, maar dan voel ik die priemende blikken in mijn rug, van het kassameisje en de klant die door haar op dat moment wordt bediend. Maar ik laat mij er door opjutten, hoor. Ik ga rustig mijn gang.
Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.
(terwijl als je hun dan publiekelijk hier op aanspreekt ze ongetwijfeld met een appelig hoofd snel de benen nemen
(hetzelfde als dat als je bij de stoplichten uitstapt om even die asociale medeweggebruiker aan te spreken je ze verschrikt de raampjes ziet dichtdoen en de deurknopjes indrukken want ze zijn dan wel stoer en macho in hun auto maar ze durven geen directe confrontatie aan)).

Da's ook zo bij de mac, dat opgejaag. Ben je lekker van je cheese burger te eten, wordt er druk om je tafeltje heen gemopt en gezwabberd, en het deeltafeltje naast je wordt afgenomen (nouja, wat heet.. in 2 seconden met een gore doek eroverheen)...
pi_53200662
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.
(terwijl als je hun dan publiekelijk hier op aanspreekt ze ongetwijfeld met een appelig hoofd snel de benen nemen
(hetzelfde als dat als je bij de stoplichten uitstapt om even die asociale medeweggebruiker aan te spreken je ze verschrikt de raampjes ziet dichtdoen en de deurknopjes indrukken want ze zijn dan wel stoer en macho in hun auto maar ze durven geen directe confrontatie aan)).

Da's ook zo bij de mac, dat opgejaag. Ben je lekker van je cheese burger te eten, wordt er druk om je tafeltje heen gemopt en gezwabberd, en het deeltafeltje naast je wordt afgenomen (nouja, wat heet.. in 2 seconden met een gore doek eroverheen)...
Je lijkt wel een klagende bejaarde
pi_53201105
Ik kom niet voor mijn plezier in de supermarkt, dus hoe eerder ik eruit ben hoe beter :H
En te hard rijden is meer een gevoelskwestie van lekker doorrijden dan het feit dat ik 5 minuten eerder of later ben.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:51:13 #58
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53201540
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Je lijkt wel een klagende bejaarde
Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.

En dat gooi ik er oa uit door in KLB te gaan Klagen.

Maar ik heb toch wel een beetje gelijk of niet?
pi_53201743
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.

En dat gooi ik er oa uit door in KLB te gaan Klagen.

Maar ik heb toch wel een beetje gelijk of niet?
Natuurlijk, maar ik zou me gewoon niet zo druk proberen te maken als ik jou was. Probeer gewoon wat relaxter met de omstandigheden om te gaan. Dat is mijn tip van de dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')