Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:03 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...
Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee dan spring ik wel van een hoog gebouw nadat ik het paringsritueel heb uitgevoerd met die terrorist bij BSC.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:06 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)
Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef floris.exe het volgende:
Ja, ik word er ook helemaal depri van. Er is geen ruimte meer voor rust kennelijk. Alles moet snel, efficiënt, zo goedkoop mogelijk en maximaal resultaat opleveren. Het voorbeeld van de TS ten aanzien van afrekenen bij de kassa van een supermarkt herken ik goed. Ik doe altijd heel rustig mijn boodschappen in een tas, maar dan voel ik die priemende blikken in mijn rug, van het kassameisje en de klant die door haar op dat moment wordt bediend. Maar ik laat mij er door opjutten, hoor. Ik ga rustig mijn gang.
Je lijkt wel een klagende bejaardequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.![]()
(terwijl als je hun dan publiekelijk hier op aanspreekt ze ongetwijfeld met een appelig hoofd snel de benen nemen
(hetzelfde als dat als je bij de stoplichten uitstapt om even die asociale medeweggebruiker aan te spreken je ze verschrikt de raampjes ziet dichtdoen en de deurknopjes indrukken want ze zijn dan wel stoer en macho in hun auto maar ze durven geen directe confrontatie aan)).
Da's ook zo bij de mac, dat opgejaag. Ben je lekker van je cheese burger te eten, wordt er druk om je tafeltje heen gemopt en gezwabberd, en het deeltafeltje naast je wordt afgenomen (nouja, wat heet.. in 2 seconden met een gore doek eroverheen)...
Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Je lijkt wel een klagende bejaarde![]()
Natuurlijk, maar ik zou me gewoon niet zo druk proberen te maken als ik jou was. Probeer gewoon wat relaxter met de omstandigheden om te gaan. Dat is mijn tip van de dagquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.
En dat gooi ik er oa uit door in KLB te gaan Klagen.![]()
Maar ik heb toch wel een beetje gelijk of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |