abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:03:16 #51
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_53198203
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je hebt mijn leven gesloopt.
Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53198228
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:03 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Graag gedaan... Je kunt nog altijd verder gaan als een Chris(sy) Crocker look-a-like...

Nee dan spring ik wel van een hoog gebouw nadat ik het paringsritueel heb uitgevoerd met die terrorist bij BSC.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:06:39 #53
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_53198256
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nee dan spring ik wel van een hoog gebouw nadat ik het paringsritueel heb uitgevoerd met die terrorist bij BSC.
Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53198290
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:06 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Had je dat nog niet gedaan dan? (nee, niet dat springen, dat andere...)

zaterdag 15 september 2007 @ 16:32:00 #55
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53198736
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef floris.exe het volgende:
Ja, ik word er ook helemaal depri van. Er is geen ruimte meer voor rust kennelijk. Alles moet snel, efficiënt, zo goedkoop mogelijk en maximaal resultaat opleveren. Het voorbeeld van de TS ten aanzien van afrekenen bij de kassa van een supermarkt herken ik goed. Ik doe altijd heel rustig mijn boodschappen in een tas, maar dan voel ik die priemende blikken in mijn rug, van het kassameisje en de klant die door haar op dat moment wordt bediend. Maar ik laat mij er door opjutten, hoor. Ik ga rustig mijn gang.
Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.
(terwijl als je hun dan publiekelijk hier op aanspreekt ze ongetwijfeld met een appelig hoofd snel de benen nemen
(hetzelfde als dat als je bij de stoplichten uitstapt om even die asociale medeweggebruiker aan te spreken je ze verschrikt de raampjes ziet dichtdoen en de deurknopjes indrukken want ze zijn dan wel stoer en macho in hun auto maar ze durven geen directe confrontatie aan)).

Da's ook zo bij de mac, dat opgejaag. Ben je lekker van je cheese burger te eten, wordt er druk om je tafeltje heen gemopt en gezwabberd, en het deeltafeltje naast je wordt afgenomen (nouja, wat heet.. in 2 seconden met een gore doek eroverheen)...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_53200662
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, en dan gaan ze demonstratief hun spullen tussen die van jou vandaan plukken in hun tassen, en lopen ze demonstratief om je heen om hun andere dingen te pakken... En dan dat gezucht.
(terwijl als je hun dan publiekelijk hier op aanspreekt ze ongetwijfeld met een appelig hoofd snel de benen nemen
(hetzelfde als dat als je bij de stoplichten uitstapt om even die asociale medeweggebruiker aan te spreken je ze verschrikt de raampjes ziet dichtdoen en de deurknopjes indrukken want ze zijn dan wel stoer en macho in hun auto maar ze durven geen directe confrontatie aan)).

Da's ook zo bij de mac, dat opgejaag. Ben je lekker van je cheese burger te eten, wordt er druk om je tafeltje heen gemopt en gezwabberd, en het deeltafeltje naast je wordt afgenomen (nouja, wat heet.. in 2 seconden met een gore doek eroverheen)...
Je lijkt wel een klagende bejaarde
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_53201105
Ik kom niet voor mijn plezier in de supermarkt, dus hoe eerder ik eruit ben hoe beter :H
En te hard rijden is meer een gevoelskwestie van lekker doorrijden dan het feit dat ik 5 minuten eerder of later ben.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:51:13 #58
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53201540
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Je lijkt wel een klagende bejaarde
Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.

En dat gooi ik er oa uit door in KLB te gaan Klagen.

Maar ik heb toch wel een beetje gelijk of niet?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_53201743
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Allemaal Frustratie's door een aanhoudende serie tegenvallers Samson. Met Werk, Lichamelijk....Ik voel me verre van top.

En dat gooi ik er oa uit door in KLB te gaan Klagen.

Maar ik heb toch wel een beetje gelijk of niet?
Natuurlijk, maar ik zou me gewoon niet zo druk proberen te maken als ik jou was. Probeer gewoon wat relaxter met de omstandigheden om te gaan. Dat is mijn tip van de dag
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')