abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53196446
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:34 schreef immortalsean het volgende:
dat ze niet lid is van de SP
De VVD is voor alle mensen, hoor
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53196450
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Eens. Maar wat moet je met de militante minderheid die zich niet *wil* informeren maar alleen maar 'gehoord wil worden', zoals je dat bij GS ziet?
Tja, ik ben geneigd om daar een "liever kwijt dan rijk"-policy voor op na te houden. Je als partij in bochten wringen en je standpunten zo simpel houden dat ze in Jip en Janneke taal weer te geven zijn is het tijdelijk winnen van onwetende zwevende kiezers wat mij betreft niet waard.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:36:11 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53196455
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef StephanL het volgende:
Lijkt wel een maatschappelijk bijeenkomst.
Gaaf man!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53196459
Ik denk dat Wiegel het weer geflikt heeft. Zijn speech blijft bij iedereen hangen en het applaus was erg groot .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53196464
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:34 schreef Floripas het volgende:
WHAWHAHWHAWHA de enige niet ouwe grijze vent bij de VVD brengt er wel een beetje leven in.
Dat mens is een held. De VVD zou eens na moeten gaan denken over hoe je het liberalisme salonfähig kan maken bij uitkeringstrekkers.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53196468
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dan daalt zo iemand in je achting? Ze heeft wel een punt. Voor een liberale club is de VVD wel erg wereldvreemd met een gemiddeld inkomen van rond de 60000 euro (hebben ze eens onderzocht).
nouja, nogal vreemd om dat op zo'n vergadering totaal buiten de context te 'outen'.
pi_53196469
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef cyberpope het volgende:

[..]

Accepteren? Democratie is democratie. Dus ook die groep mag eens stem hebben. Daar doe je niets tegen.
Klopt. Maar moet je er meer handreikingen aan doen? Anders dan het beschikbaar stellen van de mogelijk zich te informeren zelfs als deze groep aangeeft daar geen behoefte aan te hebben?
pi_53196480
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef immortalsean het volgende:

[..]

nouja, nogal vreemd om dat op zo'n vergadering totaal buiten de context te 'outen'.
Als dat nodig is om het smeuig genoeg te houden voor kijkers als JohnDope is het dat beetje zendtijd meer dan waard.
pi_53196481
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
En dan daalt zo iemand in je achting? Ze heeft wel een punt. Voor een liberale club is de VVD wel erg wereldvreemd met een gemiddeld inkomen van rond de 60000 euro (hebben ze eens onderzocht).
Wellicht omdat de VVD meer conservatief is als liberaal. En alleen liberaal als het om hogere inkomens en middelen gaat. (anders waren ze voor afschaffing van een onzinnige staatsregel als HRA)
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
pi_53196484
Voorwaarden die Wiegel heeft gesteld om een lijmpoging te doen? Wie praat me bij ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 september 2007 @ 14:38:30 #211
862 Arcee
Look closer
pi_53196487
"Menig schaakspel is gewonnen met een dame-offer, met een koningsoffer is nog nooit een schaakspel gewonnen"

Sterk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_53196499
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef Litpho het volgende:
Klopt. Maar moet je er meer handreikingen aan doen? Anders dan het beschikbaar stellen van de mogelijk zich te informeren zelfs als deze groep aangeeft daar geen behoefte aan te hebben?
Nee, want elke handreiking zullen ze toch afwijzen, tenzij het met hun eigen visie overeenkomt. En daar hoef je ze niet meer van te informeren.
Hoezo compromie, heb ik ongelijk dan
pi_53196508
vandaag blijkt iig dat het niet perse noodzakelijk is dat amateurtoneel gesubsidieerd wordt, wat een vertoning..
pi_53196515
wat een knulletje tussen al die oude grijse mannen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53196517
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef Arcee het volgende:
"Menig schaakspel is gewonnen met een dame-offer, met een koningsoffer is nog nooit een schaakspel gewonnen"

Sterk.
Sexistisch, zwak.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_53196519
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef immortalsean het volgende:

[..]

Het gaat óók om de inhoud. De VVD denkt dat het alleen om de poppetjes gaat maar inhoud en poppetjes zijn nauw met elkaar verweven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:40:09 #217
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53196520
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef Litpho het volgende:

Tja, ik ben geneigd om daar een "liever kwijt dan rijk"-policy voor op na te houden. Je als partij in bochten wringen en je standpunten zo simpel houden dat ze in Jip en Janneke taal weer te geven zijn is het tijdelijk winnen van onwetende zwevende kiezers wat mij betreft niet waard.
GS-huilies: 'dat is elitair'.

Overigens, 20% van je electoraat behandelen als 12-jarige kinderen omdat anders 5% van je electoraat 'je niet begrijpt', en gaat morren en rellen dat ze dat elitair vinden, vind ik een belediging van die 20%.

(vergelijk: de verdomming van de nederlandse TV.)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:40:14 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53196523
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat mens is een held. De VVD zou eens na moeten gaan denken over hoe je het liberalisme salonfähig kan maken bij uitkeringstrekkers.
Dat klopt. En dat schampere met die ereleden, alsof het over een studentenvereniging gaat.
"Er zijn ook vrouwelijke ereleden".
Eentje, ja.
pi_53196525
[quote]Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorwaarden die Wiegel heeft gesteld om een lijmpoging te doen? Wie praat me bij ?
[/quote
Carte Blache, dat Verdonk ook evt weer terug in de fractie kan komen
pi_53196534
We zullen aan het einde van de dag wel horen of de VVD de D van democratie nog waardig is......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:41:04 #221
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53196543
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:40 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Sexistisch, zwak.
Dit, what the christ. Als ik zijn vrouw was geweest had-ie pikstraf gekregen.
pi_53196546
Gaat Bolkestein nog speechen?
pi_53196555
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:40 schreef gronk het volgende:

[..]

GS-huilies: 'dat is elitair'.
Ze hebben niet over veel gelijk, maar op dit punt wel. Dat ís ook elitair. Waar ze de mist in gaan is net doen of daar wat mis mee is.
quote:
Overigens, 20% van je electoraat behandelen als 12-jarige kinderen omdat anders 5% van je electoraat 'je niet begrijpt', en gaat morren en rellen dat ze dat elitair vinden, vind ik een belediging van die 20%.
Zie ook de prachtige vervlakking van het onderwijs zodat het traagste jongetje in de klas het ook maar vooral kan volgen.
pi_53196557
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als ik zijn vrouw was geweest had-ie pikstraf gekregen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53196558
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wiegel wil alleen met Verdonk praten als het besluit om haar de fractie uit te gooien geen ononderhandelbare voorwaarde is. Hij wil niet met lege handen met Verdonk praten.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')