Dat bedoel ik met actie ondernemen... zelf even google aanslingeren of direct naar de betreffende website gaan: www.tweedekamer.nlquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:15 schreef Floripas het volgende:
Waarom? Waarom mag je ze zelf niet opzoeken?
www.tweedekamer.nl hoe gemakkelijk wil jij het hebben? (deze linkt door naar Perlando)quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef StephanL het volgende:
Zie de site van Parlando nu een paar keer voor bij komen, ik had er nog nooit van gehoord. Moet je ook maar weten dat je het daar kan vinden volgens mij.
Dan Haag is niet saai - maar wel nodeloos formalistisch.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:20 schreef cyberpope het volgende:
Maar is niet de plicht van de overheid om het actief naar die burgers te gaan brengen omdat Den Haag vandaag "te saai is".
Eens. Maar wat moet je met de militante minderheid die zich niet *wil* informeren maar alleen maar 'gehoord wil worden', zoals je dat bij GS ziet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:12 schreef Litpho het volgende:
De mogelijkheid moet er zijn voor de demos om zich te informeren. De demos die het allemaal wel best vindt en lamlendig op de bank borrelpraat zit te uiten hoeft wat mij betreft geen extra handreikingen te krijgen.
Rutte kan 2 dingen doen: Of hij kiest voor zijn eigen ego of hij kiest voor de partij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo te horen aan het applaus wordt het voor Rutte nog spannend.
Tja.. het is slechts een tv-programma, geen staats-programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:22 schreef Floripas het volgende:
Dan Haag is niet saai - maar wel nodeloos formalistisch.
dat ze niet lid is van de SPquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef immortalsean het volgende:
whaha, die friese dame is een uitkeringstrekker...
hoezo, een coming-out.
Accepteren? Democratie is democratie. Dus ook die groep mag eens stem hebben. Daar doe je niets tegen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Eens. Maar wat moet je met de militante minderheid die zich niet *wil* informeren maar alleen maar 'gehoord wil worden', zoals je dat bij GS ziet?
En dan daalt zo iemand in je achting? Ze heeft wel een punt. Voor een liberale club is de VVD wel erg wereldvreemd met een gemiddeld inkomen van rond de 60000 euro (hebben ze eens onderzocht).quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef immortalsean het volgende:
whaha, die friese dame is een uitkeringstrekker...
hoezo, een coming-out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |