De regelmatige persberichten van de PVV zijn ook een soort van "eens zien wat de Islam nu weer niet goed heeft gedaan"-mailtjes. Het is zo voorspelbaar allemaal..quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:52 schreef Breuls het volgende:
Wilders is de nieuwe CD. Zo xenofoob als je het maar kunt verzinnen. Prima dat ze kritisch zijn, maar gewoon alles afwijzen wat niet Nederlands en/of Christelijk is, is geen gezonde manier van tegen de wereld aankijken.
Nee - zichzelf eauteaunoom noemende kleautjes-anarchisten. Nou goed?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kut, het virus is overgeslagen. Je gaat ons zeker nu ook reaguurders noemen?
Ik had hem graag als minister president gezien... op bezoek bij Bush met zijn "levenspartner" ipv vrouwquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Fortuyn kon het brengen, of je het er nou mee eens was of niet. Een charismatisch man.
Een vergelijking Wilders - Fortuyn is een belediging voor Fortuyn in mijn ogen.
Meerdere.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef popolon het volgende:
heb je een borreltje op Breuls? Je bent zo actief.
Op jezelf reageren is tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
De regelmatige persberichten van de PVV zijn ook een soort van "eens zien wat de Islam nu weer niet goed heeft gedaan"-mailtjes. Het is zo voorspelbaar allemaal..
Reaguurders blijft toch beter als nieuw woord dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee - zichzelf eauteaunoom noemende kleautjes-anarchisten. Nou goed?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Meerdere.Ik ben wel vaker actief, maar meestal niet op het forum.
Ik had niet van Wilders verwacht dat hij zo'n one issue partij zou wordem. Het is een fase waar ons land doorheen moet. Toen in '14-'18 Belgische vluchtelingen naar Nederland kwamen werden zij ook aangezien voor een exotisch volk.quote:
Dat is toch dat droge spul?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Gut ik heb altijd het idee van Sinas bij jou.
Dan heb je dat goed mis. Ik ben meer van de pints.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Gut ik heb altijd het idee van Sinas bij jou.
Dat is Sinaiquote:
Yep zo heb ik van de week geleerd dat Michiel de Ruyter christelijke slaven vrijkocht in Barbarijequote:Op zaterdag 15 september 2007 04:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow, bedanktJe leert elke dag weer wat bij op dit forum.
Geen schuim.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan heb je dat goed mis. Ik ben meer van de pints.
Het is triest om racisten te bannenquote:Wie nu nog onomwonden op GS zegt dat allochtonen hier niet thuishoren, heeft direct een permanente ban aan zijn/haar broek. Zo diep is men daar nu al gezonken.
Ik gewoon voor de lager. Ik hou van simpel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen schuim.
Ik ga voor de 'Ale's.
Elke mens is racist omdat ie zijn familie als 1e heeft staan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is triest om racisten te bannenIk zet vraagtekens bij de TS.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is triest om racisten te bannenIk zet vraagtekens bij de TS.
T-Shirt, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
GS is done for, history. Ik schaam me dat ik ooit het T-shirt gekocht heb.
Mocht ie willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:12 schreef popolon het volgende:
Maar even dit, ben jij dat echt op al die foto's in je fobo?
Ale is simpel, althans, hier. Ik drink 'lokaal'.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik gewoon voor de lager. Ik hou van simpel.
Gemeentepils? behquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ale is simpel, althans, hier. Ik drink 'lokaal'.![]()
http://www.foundersbrewing.com/home.phpquote:
Grolsch uit de fles en als 't in de reclame is dan neem ik "speciale Palm"quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.foundersbrewing.com/home.php
Grolsch van de tap.![]()
Potverdimme, ik hou je in de gaten, jij vlegel.quote:
Blauwe druiloor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 06:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Potverdimme, ik hou je in de gaten, jij vlegel.![]()
Dan moeten pim fortuin en geert wilders wel heel erg links zijn, die richt(t)e(n) zich op het allerlaagste van het allerlaagste. Als je in het bezit bent van meer dan 2 hersencellen, ben je al niet meer welkom bij die gestoorden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef poktor het volgende:
[..]
En links? Jazeker. Als je je met je krantje richt op de lagere bevolkingsgroepen, wat de telegraaf onherroepelijk doet, moet je wel links zijn en linkse propaganda publiceren, anders verkoopt het niet.
Altijd grappig als er een bericht over gs geplaatst is,dan komen de admins en de modsquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
GS is nooit echt boeiend geweest. Een beetje popi blijven met schreeuwerige taal, "hippe" woordgrapjes en altijd dezelfde onderwerpen. Het spreekt een publiek aan, en daar heb ik niks op tegen, zeker niet, maar ik heb me nooit langer dan vijf minuten op GS kunnen vermaken.
Hun hele act is iets zoeken om tegenaan te schoppen, doen alsof ze "het verzet tegen de gevestigde media/politiek/establishment" zijn en vervolgens een stel randdebielen daarop laten reageren. Dat trucje houdt een keer op.
nu pas ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
Ik schaam me dat ik ooit het T-shirt gekocht heb.
Nix filosofisch aan hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga ergens anders quasi filosofisch zitten doen.
Is die Dirty Bastard wat? Die zie ik hier regelmatig in de supermarkt liggen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.foundersbrewing.com/home.php
Zoveel beter dan die ranzige Amstel/Heineken of Grolsch van de tap.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Goed.... hoe kunnen we helpen zinken?
Shit. Serieus?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
Kortom, ik heb helaas moeten contstateren, dat vandaag de dag zelfs Fok! rechtser is dan GS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |