De mensen op de Titanic zagen dat toch even anders...quote:
Ik kan hier inhoudelijk op reageren, maar ik denk datquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
... PvdA-directie van de Telegraaf ... zelfs Fok! rechtser is dan GS ...
Jeuh Breuls wat reageer je serieus. Je hebt toch eigen idee dus laat ze gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
Knip
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligertsquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
GS is nooit echt boeiend geweest. Een beetje popi blijven met schreeuwerige taal, "hippe" woordgrapjes en altijd dezelfde onderwerpen. Het spreekt een publiek aan, en daar heb ik niks op tegen, zeker niet, maar ik heb me nooit langer dan vijf minuten op GS kunnen vermaken.
Hun hele act is iets zoeken om tegenaan te schoppen, doen alsof ze "het verzet tegen de gevestigde media/politiek/establishment" zijn en vervolgens een stel randdebielen daarop laten reageren. Dat trucje houdt een keer op.
Die waren slechts een druppel van wat er ooit vergaan isquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De mensen op de Titanic zagen dat toch even anders...
Dat is de engste film ooit... zo eng dat ik hem nog nooit heb durfen kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
"I'll never let go, Jack.
I'll never let go..."
Dat was uit zelfbehoud en lang geleden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:17 schreef Ps2K het volgende:
Telegraaf links!? Die lui heulden met den Duitschers!!
Ik laat ze gaan. GS voorziet in een behoefte. Nee, skip that, dat is een cliche. GS heeft een publiek en dat past prima, lekker laten gaan. Op een gegeven moment gaat ook hun eigen publiek echter zien dat het loos geschreeuw is. En dan wordt het wat minder. Ik hoop dat ze zich vernieuwen voordat het daadwerkelijk begint af te nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh Breuls wat reageer je serieus. Je hebt toch eigen idee dus laat ze gaan.
GS is een lang, erg lang, durende hype.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligerts
Yep maar als we maurice den hond mogen geloven vond 99% het geen goed idee dat het schip naar de kelder gingquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die waren slechts een druppel van wat er ooit vergaan is
Je kunt niet tegen lange films?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat is de engste film ooit... zo eng dat ik hem nog nooit heb durfen kijken
Het is wat relschoppen en dan vervolgens in de eigen bekrompen mening blijven hangen of bedoel je iets anders?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligerts
Ik heb The Stand in een ruk uitgekeken. Briljant! 6 uur zonder een enkel saai moment.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen lange films?
Zes uur? Dat moet wel een hele goede film zijn...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb The Stand in een ruk uitgekeken. Briljant! 6 uur zonder een enkel saai moment.
Nope, geen behoefte aan. Ik constateer enkel dat GS razzia's houdt tegen commenters met een rechtse mening. Mag dat wel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef gelly het volgende:
Wacht even hoor.. de Telegraaf directie is links en je hebt de indruk dat je hier je vreemdelingenhaat wel tentoon mag spreiden ?
Op deze site kun je laten zien dat er meer is dan alleen wat loos geschreeuw.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik laat ze gaan. GS voorziet in een behoefte. Nee, skip that, dat is een cliche. GS heeft een publiek en dat past prima, lekker laten gaan. Op een gegeven moment gaat ook hun eigen publiek echter zien dat het loos geschreeuw is. En dan wordt het wat minder. Ik hoop dat ze zich vernieuwen voordat het daadwerkelijk begint af te nemen.
Mensen die het GS nieuws voor waar aannemen zonder verder te kijken in de wereld wat er te koop is/wat er speelt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is wat relschoppen en dan vervolgens in de eigen bekrompen mening blijven hangen of bedoel je iets anders?
Deze? FOK!?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op deze site kun je laten zien dat er meer is dan alleen wat loos geschreeuw.![]()
Het is eigenlijk een miniserie. Ik heb hem ooit eens in de videoterie geleend op twee VHS tapes, werkelijk goed gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zes uur? Dat moet wel een hele goede film zijn...
Pfff er is hier genoeg reli, anti-reli, links en rechts geschreeuw en meer van dat soort ongein. Dat maakt Fok! leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op deze site kun je laten zien dat er meer is dan alleen wat loos geschreeuw.![]()
Je bedoelt populistisch. Ze willen geld verdienen. En of dat nou lukt door met de Duitsers te heulen of door op onderbuikgevoelens in te spelen, het is hen om het even. En dan komen we weer even terug op je vreemdelingenhaat. Welke partijen zijn het meest falikant tegen immigratie, moslims of allochtonen in het algemeen, zitten die links of rechts in het politieke spectrum ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef poktor het volgende:
[..]
Dat was uit zelfbehoud en lang geleden.
En links? Jazeker. Als je je met je krantje richt op de lagere bevolkingsgroepen, wat de telegraaf onherroepelijk doet, moet je wel links zijn en linkse propaganda publiceren, anders verkoopt het niet.
Met een paar medestanders was het soms wel leuk om iemand op de kast te jagen..quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is wat relschoppen en dan vervolgens in de eigen bekrompen mening blijven hangen of bedoel je iets anders?
..of door de "o" te vevangen door "eau", man wat een lol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt populistisch. Ze willen geld verdienen. En of dat nou lukt door met de Duitsers te heulen of door op onderbuikgevoelens in te spelen,
Tegenwoordig ? Lol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:28 schreef poktor het volgende:
[..]
Het niveau is daar tegenwoordig echt bedroevend...![]()
De Telegraaf is een organistaie met een winstoogmerk. Wat doe je om ja kranten te verkopen? Verhalen verkopen die men wil lezen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt populistisch. Ze willen geld verdienen. En of dat nou lukt door met de Duitsers te heulen of door op onderbuikgevoelens in te spelen, het is hen om het even. En dan komen we weer even terug op je vreemdelingenhaat. Welke partijen zijn het meest falikant tegen immigratie, moslims of allochtonen in het algemeen, zitten die links of rechts in het politieke spectrum ?
Provoceren is zo jaren 70. Je bent de pubertijd toch ook al een tijd ontgroeid ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef Ringo het volgende:
Uiteindelijk mag iedereen asap (zsm) de snelgroeiende kanker krijgen -- leve het overbevolkingsvraagstuk!
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De Telegraaf is een organistaie met een winstoogmerk. Wat doe je om ja kranten te verkopen? Verhalen verkopen die men wil lezen!
Als men wil lezen over moslim bashen, dan publiceren ze daar meer artikelen over. Extreem maar zo werkt het in deze wereld.
Eigenschap van FOK!kers is dat ze erin blijven hangen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Provoceren is zo jaren 70. Je bent de pubertijd toch ook al een tijd ontgroeid ?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
..of door de "o" te vevangen door "eau", man wat een lol.
Je bent er nochtans nog erg gevoelig voor, kabouter.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Provoceren is zo jaren 70. Je bent de pubertijd toch ook al een tijd ontgroeid ?
Voor wat ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent er nochtans nog erg gevoelig voor, kabouter.
Ik accepteer jouw snelgroeiende kanker en ik verhoog met uitzaaiende kanker. Nu weer on topique!quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef Ringo het volgende:
Uiteindelijk mag iedereen asap (zsm) de snelgroeiende kanker krijgen -- leve het overbevolkingsvraagstuk!
Ik zat heel even op GS te kijken. Zelfs "zo" wordt geschreven als "zeau". Jemig, wat een enorm onderscheidend taalgebruik. Zo leuk ook, en grappig, enzo. Gelukkig doen ze het niet al jaren en is het nog lang niet uitgekauwd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
![]()
"Feauteaux" is nu een correct nederlands woord!
Geen enkele mening is correctquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:34 schreef Ringo het volgende:
Bovendien is elke mening een provocatie, mist juist geformuleerd.
LOI ?quote:
Och... ze doen af en toe eens een stukje "onderzoeks journalistiek". Je hebt gewoon af en toe eens een inferieur revolutionair product nodig om de rest wakker te trappen. Kijk naar Fortuyn...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zat heel even op GS te kijken. Zelfs "zo" wordt geschreven als "zeau". Jemig, wat een enorm onderscheidend taalgebruik. Zo leuk ook, en grappig, enzo. Gelukkig doen ze het niet al jaren en is het nog lang niet uitgekauwd.
Ga ergens anders quasi filosofisch zitten doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:34 schreef Ringo het volgende:
Bovendien is elke mening een provocatie, mist juist geformuleerd.
Gelukkig heb jij je rode kleurtje om onderscheidend te zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zat heel even op GS te kijken. Zelfs "zo" wordt geschreven als "zeau". Jemig, wat een enorm onderscheidend taalgebruik. Zo leuk ook, en grappig, enzo. Gelukkig doen ze het niet al jaren en is het nog lang niet uitgekauwd.
Fortuyn was wel interessant.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Och... ze doen af en toe eens een stukje "onderzoeks journalistiek". Je hebt gewoon af en toe eens een inferieur revolutionair product nodig om de rest wakker te trappen. Kijk naar Fortuyn...
Filosofie? Ik preaubeer alleen een discussie op gang te brengen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga ergens anders quasi filosofisch zitten doen.
Zo simpel is het. Echter, sinds eind 2005 staan alle "oude media" onder censuur van de Staat: Via operatie "roze bril" is elke krant, elke tv-zender in Nederland door Balkenende verplicht, om minimaal een bepaalde hoeveelheid "goed nieuws" te brengen. Iedereen kent inmiddels wel de quasi "vrolijke noot" waarmee het journaal eindigt? Wel, da's dus door Balkie geregeld. Waarom? Simpel: een somber volk consumeert niet! Het volk moet weer vrolijk worden, dan koopt men namelijk meer en dat komt de economie ten goede. Geld dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De Telegraaf is een organistaie met een winstoogmerk. Wat doe je om ja kranten te verkopen? Verhalen verkopen die men wil lezen!
Als men wil lezen over moslim bashen, dan publiceren ze daar meer artikelen over. Extreem maar zo werkt het in deze wereld.
Het feit dat ze zelf achter dingen aangaan is wel het leukere deel van GS. En dan daar een discussie mee opwekken. Juich ik toe, 100%. Alleen het gewoon een beetje schoppen op makkelijke doelwitten, dat boeit me echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Och... ze doen af en toe eens een stukje "onderzoeks journalistiek". Je hebt gewoon af en toe eens een inferieur revolutionair product nodig om de rest wakker te trappen. Kijk naar Fortuyn...
Ja, maar het is net als met een sketch van Andre van Duin. 5 Minuten is leuk, maar het moet niet veel langer duren.quote:
Ik had hem graag in de 2e kamer gezien. Het was de ideale persoon om iedereen eens wakker te schudden. Nu moeten we het doen met Wilders...quote:
Neuh ik ben van nature niet in een hokje te stoppen. Dat rode kleurtje is maar schijn. Als je goed kijkt zie je dat het gewoon zwart is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je rode kleurtje om onderscheidend te zijn.
Jeej. En wat denken verlichte geesten als jij er aan te gaan doen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:39 schreef poktor het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Echter, sinds eind 2005 staan alle "oude media" onder censuur van de Staat: Via operatie "roze bril" is elke krant, elke tv-zender in Nederland door Balkenende verplicht, om minimaal een bepaalde hoeveelheid "goed nieuws" te brengen. Iedereen kent inmiddels wel de quasi "vrolijke noot" waarmee het journaal eindigt? Wel, da's dus door Balkie geregeld. Waarom? Simpel: een somber volk consumeert niet! Het volk moet weer vrolijk worden, dan koopt men namelijk meer en dat komt de economie ten goede. Geld dus.
Hmm nee. Moslims liggen in dit land nog steeds onder een vergrootglas door de media.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:39 schreef poktor het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Echter, sinds eind 2005 staan alle "oude media" onder censuur van de Staat: Via operatie "roze bril" is elke krant, elke tv-zender in Nederland door Balkenende verplicht, om minimaal een bepaalde hoeveelheid "goed nieuws" te brengen. Iedereen kent inmiddels wel de quasi "vrolijke noot" waarmee het journaal eindigt? Wel, da's dus door Balkie geregeld. Waarom? Simpel: een somber volk consumeert niet! Het volk moet weer vrolijk worden, dan koopt men namelijk meer en dat komt de economie ten goede. Geld dus.
Simpel: negeren die zooi.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Jeej. En wat denken verlichte geesten als jij er aan te gaan doen ?
Een nieuwe heauleaucaust. Maar dan op andere gronden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Alle mensen die mij op een of andere manier ontstemd hebben gaan tijdens de revolutie tegen de muur. Ik ben op het moment in onderhandeling met China om de grote muur af te huren voor die periode.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik schat Fortuyn toch echt wat hoger in dan die braakbek, sorry.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik had hem graag in de 2e kamer gezien. Het was de ideale persoon om iedereen eens wakker te schudden. Nu moeten we het doen met Wilders...
Ik had Wilders hoger ingeschat, maar het blijkt dat hij gewoon een one issue party is. Fortuyn was tenminste wat breder georienteerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik schat Fortuyn toch echt wat hoger in dan die braakbek, sorry.
Z'n stemmers helaas niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik had Wilders hoger ingeschat, maar het blijkt dat hij gewoon een one issue party is. Fortuyn was tenminste wat breder georienteerd.
Kut, het virus is overgeslagen. Je gaat ons zeker nu ook reaguurders noemen?quote:
Ik had Wilders gestemt omdat de rest van de politieke partijen mij niet aanspraken. PVV is een protest partij, maar de koers die ze nu varen, het continu bashen van alleen moslims kan ik niet steunen.quote:
Reaguurders is een tof nieuw woord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kut, het virus is overgeslagen. Je gaat ons zeker nu ook reaguurders noemen?
Fortuyn kon het brengen, of je het er nou mee eens was of niet. Een charismatisch man.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik had Wilders hoger ingeschat, maar het blijkt dat hij gewoon een one issue party is. Fortuyn was tenminste wat breder georienteerd.
Maakt het uit? Het voetvolk is nu eenmaal wat het is.quote:
Kijk daar komen we ergens, ook jij bent veneukt met je stem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik had Wilders gestemt omdat de rest van de politieke partijen mij niet aanspraken. PVV is een protest partij, maar de koers die ze nu varen, het continu bashen van alleen moslims kan ik niet steunen.
imo is een echte moslim een stuk beter te verteren dan die jehova's in de winkelstraat
De regelmatige persberichten van de PVV zijn ook een soort van "eens zien wat de Islam nu weer niet goed heeft gedaan"-mailtjes. Het is zo voorspelbaar allemaal..quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:52 schreef Breuls het volgende:
Wilders is de nieuwe CD. Zo xenofoob als je het maar kunt verzinnen. Prima dat ze kritisch zijn, maar gewoon alles afwijzen wat niet Nederlands en/of Christelijk is, is geen gezonde manier van tegen de wereld aankijken.
Nee - zichzelf eauteaunoom noemende kleautjes-anarchisten. Nou goed?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kut, het virus is overgeslagen. Je gaat ons zeker nu ook reaguurders noemen?
Ik had hem graag als minister president gezien... op bezoek bij Bush met zijn "levenspartner" ipv vrouwquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Fortuyn kon het brengen, of je het er nou mee eens was of niet. Een charismatisch man.
Een vergelijking Wilders - Fortuyn is een belediging voor Fortuyn in mijn ogen.
Meerdere.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef popolon het volgende:
heb je een borreltje op Breuls? Je bent zo actief.
Op jezelf reageren is tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
De regelmatige persberichten van de PVV zijn ook een soort van "eens zien wat de Islam nu weer niet goed heeft gedaan"-mailtjes. Het is zo voorspelbaar allemaal..
Reaguurders blijft toch beter als nieuw woord dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee - zichzelf eauteaunoom noemende kleautjes-anarchisten. Nou goed?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Meerdere.Ik ben wel vaker actief, maar meestal niet op het forum.
Ik had niet van Wilders verwacht dat hij zo'n one issue partij zou wordem. Het is een fase waar ons land doorheen moet. Toen in '14-'18 Belgische vluchtelingen naar Nederland kwamen werden zij ook aangezien voor een exotisch volk.quote:
Dat is toch dat droge spul?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Gut ik heb altijd het idee van Sinas bij jou.
Dan heb je dat goed mis. Ik ben meer van de pints.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Gut ik heb altijd het idee van Sinas bij jou.
Dat is Sinaiquote:
Yep zo heb ik van de week geleerd dat Michiel de Ruyter christelijke slaven vrijkocht in Barbarijequote:Op zaterdag 15 september 2007 04:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow, bedanktJe leert elke dag weer wat bij op dit forum.
Geen schuim.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan heb je dat goed mis. Ik ben meer van de pints.
Het is triest om racisten te bannenquote:Wie nu nog onomwonden op GS zegt dat allochtonen hier niet thuishoren, heeft direct een permanente ban aan zijn/haar broek. Zo diep is men daar nu al gezonken.
Ik gewoon voor de lager. Ik hou van simpel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen schuim.
Ik ga voor de 'Ale's.
Elke mens is racist omdat ie zijn familie als 1e heeft staan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is triest om racisten te bannenIk zet vraagtekens bij de TS.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is triest om racisten te bannenIk zet vraagtekens bij de TS.
T-Shirt, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
GS is done for, history. Ik schaam me dat ik ooit het T-shirt gekocht heb.
Mocht ie willenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:12 schreef popolon het volgende:
Maar even dit, ben jij dat echt op al die foto's in je fobo?
Ale is simpel, althans, hier. Ik drink 'lokaal'.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik gewoon voor de lager. Ik hou van simpel.
Gemeentepils? behquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ale is simpel, althans, hier. Ik drink 'lokaal'.![]()
http://www.foundersbrewing.com/home.phpquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |