Grolsch uit de fles en als 't in de reclame is dan neem ik "speciale Palm"quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.foundersbrewing.com/home.php
Grolsch van de tap.![]()
Potverdimme, ik hou je in de gaten, jij vlegel.quote:
Blauwe druiloor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 06:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Potverdimme, ik hou je in de gaten, jij vlegel.![]()
Dan moeten pim fortuin en geert wilders wel heel erg links zijn, die richt(t)e(n) zich op het allerlaagste van het allerlaagste. Als je in het bezit bent van meer dan 2 hersencellen, ben je al niet meer welkom bij die gestoorden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef poktor het volgende:
[..]
En links? Jazeker. Als je je met je krantje richt op de lagere bevolkingsgroepen, wat de telegraaf onherroepelijk doet, moet je wel links zijn en linkse propaganda publiceren, anders verkoopt het niet.
Altijd grappig als er een bericht over gs geplaatst is,dan komen de admins en de modsquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
GS is nooit echt boeiend geweest. Een beetje popi blijven met schreeuwerige taal, "hippe" woordgrapjes en altijd dezelfde onderwerpen. Het spreekt een publiek aan, en daar heb ik niks op tegen, zeker niet, maar ik heb me nooit langer dan vijf minuten op GS kunnen vermaken.
Hun hele act is iets zoeken om tegenaan te schoppen, doen alsof ze "het verzet tegen de gevestigde media/politiek/establishment" zijn en vervolgens een stel randdebielen daarop laten reageren. Dat trucje houdt een keer op.
nu pas ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
Ik schaam me dat ik ooit het T-shirt gekocht heb.
Nix filosofisch aan hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga ergens anders quasi filosofisch zitten doen.
Is die Dirty Bastard wat? Die zie ik hier regelmatig in de supermarkt liggen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.foundersbrewing.com/home.php
Zoveel beter dan die ranzige Amstel/Heineken of Grolsch van de tap.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef ondeugend het volgende:
Goed.... hoe kunnen we helpen zinken?
Shit. Serieus?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
Kortom, ik heb helaas moeten contstateren, dat vandaag de dag zelfs Fok! rechtser is dan GS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |