De mensen op de Titanic zagen dat toch even anders...quote:
Ik kan hier inhoudelijk op reageren, maar ik denk datquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef poktor het volgende:
... PvdA-directie van de Telegraaf ... zelfs Fok! rechtser is dan GS ...
Jeuh Breuls wat reageer je serieus. Je hebt toch eigen idee dus laat ze gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
Knip
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligertsquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Breuls het volgende:
GS is nooit echt boeiend geweest. Een beetje popi blijven met schreeuwerige taal, "hippe" woordgrapjes en altijd dezelfde onderwerpen. Het spreekt een publiek aan, en daar heb ik niks op tegen, zeker niet, maar ik heb me nooit langer dan vijf minuten op GS kunnen vermaken.
Hun hele act is iets zoeken om tegenaan te schoppen, doen alsof ze "het verzet tegen de gevestigde media/politiek/establishment" zijn en vervolgens een stel randdebielen daarop laten reageren. Dat trucje houdt een keer op.
Die waren slechts een druppel van wat er ooit vergaan isquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De mensen op de Titanic zagen dat toch even anders...
Dat is de engste film ooit... zo eng dat ik hem nog nooit heb durfen kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
"I'll never let go, Jack.
I'll never let go..."
Dat was uit zelfbehoud en lang geleden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:17 schreef Ps2K het volgende:
Telegraaf links!? Die lui heulden met den Duitschers!!
Ik laat ze gaan. GS voorziet in een behoefte. Nee, skip that, dat is een cliche. GS heeft een publiek en dat past prima, lekker laten gaan. Op een gegeven moment gaat ook hun eigen publiek echter zien dat het loos geschreeuw is. En dan wordt het wat minder. Ik hoop dat ze zich vernieuwen voordat het daadwerkelijk begint af te nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh Breuls wat reageer je serieus. Je hebt toch eigen idee dus laat ze gaan.
GS is een lang, erg lang, durende hype.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligerts
Yep maar als we maurice den hond mogen geloven vond 99% het geen goed idee dat het schip naar de kelder gingquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die waren slechts een druppel van wat er ooit vergaan is
Je kunt niet tegen lange films?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat is de engste film ooit... zo eng dat ik hem nog nooit heb durfen kijken
Het is wat relschoppen en dan vervolgens in de eigen bekrompen mening blijven hangen of bedoel je iets anders?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
GS is leuk om te lezen, mensen die hun wereldbeeld daaraan ontlenen zijn zieligerts
Ik heb The Stand in een ruk uitgekeken. Briljant! 6 uur zonder een enkel saai moment.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen lange films?
Zes uur? Dat moet wel een hele goede film zijn...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb The Stand in een ruk uitgekeken. Briljant! 6 uur zonder een enkel saai moment.
Nope, geen behoefte aan. Ik constateer enkel dat GS razzia's houdt tegen commenters met een rechtse mening. Mag dat wel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:20 schreef gelly het volgende:
Wacht even hoor.. de Telegraaf directie is links en je hebt de indruk dat je hier je vreemdelingenhaat wel tentoon mag spreiden ?
Op deze site kun je laten zien dat er meer is dan alleen wat loos geschreeuw.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik laat ze gaan. GS voorziet in een behoefte. Nee, skip that, dat is een cliche. GS heeft een publiek en dat past prima, lekker laten gaan. Op een gegeven moment gaat ook hun eigen publiek echter zien dat het loos geschreeuw is. En dan wordt het wat minder. Ik hoop dat ze zich vernieuwen voordat het daadwerkelijk begint af te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |