Moet je niet even bellen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Smullen!!
hij reageerd totaal niet.. Jaap zei :: ja hoor een Brainhaterquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef pasjesjen het volgende:
Ik was helemaal into marianne iemand de reactie van brain gehoord?
Marianne zei precies zoals het was.... jammer dat Amanda het voor haar positieve bericht, niet zo oppaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
Marianne was geweldig ! Hebben de 3 kneuzen druk mee zitten schrijven ???
En dus ga je maar rappen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou ik ga niet smssen...kan me geld wel beter besteden
?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef PumaStreamer het volgende:
wat schandalig dit. echt lager kunnen ze niet zakken
Ik zag alleen Brian wat met z'n hoofd nee-schuddenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef pasjesjen het volgende:
Ik was helemaal into marianne iemand de reactie van brain gehoord?
Nou wat een arrogant wijf hequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tsss waar haalt Nadia het vandaan om zo arrogant te reageren op die Marianne...
0909-1336quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah gooi het nummer effe op dan...of is dat weer zo'n schijt 0900 nummer
excuse me...denk je nou werkelijk dat ik zo'n kut accent heb..ik ben een kakker hoor...met een Rquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:46 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik zag alleen Brian wat met z'n hoofd nee-schudden
Dat vraag ik me ook af...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Stupidisco het volgende:
zouden die meiden in de studio die smsjes kunnen lezen ?
D'r staat hier al iemand zich alvast aan te kleden:quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft geen fijne avond gehad en zijn nacht wordt nog slechter![]()
Zouden Amanda, Lieke en Nadia die berichtjes ook kunnen lezen daar?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef pasjesjen het volgende:
Nadie met haar grote rug en platte billen
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef pasjesjen het volgende:
Nadie met haar grote rug en platte billen
Zag je smsje net langskomen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef BuffyJan het volgende:
Marianne is een kuthoe volgens Jaap
Marianne is van Vol brothers
gastvrije jonguh ist toch ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:50 schreef Zora01 het volgende:
dennis zegt: ik zal je zo rondleiden maar ik meot nu even naar de radio luisteren
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Darklight het volgende:
haha Naomi
Ik kwam dennix tegen in de keuken
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zag je smsje net langskomen...
Dat was mijn smsjequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Ene Jeffrey wil met Dennis trouwen.
[afbeelding]
Er is bezoek voor Jaap. Hij dient haar te ontvangen, ja.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef Darklight het volgende:
waarom is de radio nu uit?
De TV ging aan met nederland 3 er op. Ze mogen dus blijkbaar wel meekijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:58 schreef Zora01 het volgende:
streamlock
Ja ja, ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat was mijn smsje![]()
(Wel een uur geleden verzonden.....duurde lang)
Ik begrijp niet zo goed wat er leuk aan is om zoiets uit te zenden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef PumaStreamer het volgende:
sorry hoor maar een stripster met een buik en vette varkenspoten met cellulitus..wat een afzakkertje zeg...bedoel die H op tv natuurlijk ....vind die in de kooi ook niks helaas...
Inderdaad een beroerd lichaam om mee te strippenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef PumaStreamer het volgende:
sorry hoor maar een stripster met een buik en vette varkenspoten met cellulitus..wat een afzakkertje zeg...bedoel die H op tv natuurlijk ....vind die in de kooi ook niks helaas...
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad een beroerd lichaam om mee te strippen![]()
Geen idee, maar je kon dit nummer downloaden op nowlive.eu (tegen betaling natuurlijk)quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:00 schreef Stupidisco het volgende:
wat is de titel van dit nummer ?
Ja of gewoon voor iedere andere lelijke ventquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?![]()
Klopt, ik zag vlak voor de lock dat de tv aan sprongquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
volgens mij is er gewoon een lock omdat wij niet mogen zien dat ze boven nu toch de tv aan hebben
Had het als redactie zijnde echt niet gepikt hoor. Hoe geloofwaardig wil je zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef petraa het volgende:
Die 3 heren boven hebben dus toch hun zin en mogen radio blijven luisteren!
heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik zag vlak voor de lock dat de tv aan sprong
belachelijk dat dat mag...quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef petraa het volgende:
Die 3 heren boven hebben dus toch hun zin en mogen radio blijven luisteren!
precies!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Had het als redactie zijnde echt niet gepikt hoor. Hoe geloofwaardig wil je zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
Ligt er nou allemaal glas in de fitness?
Ach, vooral zo doorgaan Jaapquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef BarryK het volgende:
Haha Jaap probeert weer de FEBO te chanteren door te zeggen dat hij heel boos wordt als de radio niet aan gaat !!!
"vraag maar aan stefan!" ..... "met cora" ... steeds schakelen de streams weg..
en de rest van het weekend moet hij dan rust nemen... (gaat 'ie geen terror uitvoeren....ooooooh)quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Lock. Jaap maakt er weer een "grappige" act van. "Als ik nou de radio mocht luisteren, heb ik zo'n zin om de rest van de avond alleen maar ruzie te maken."
Ja dus. Er is iets op de grond gegooid. Dat was vooral goed te horen, niet heel goed te zien.quote:
Vertel? wat zei die lul precies?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:11 schreef Zora01 het volgende:
ja hoor.. giel vertelde over het stelen van ct punten
Als de Febo dan reeel is, geven ze Eric zo toestemming alsnog de cp te pakkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:11 schreef Zora01 het volgende:
ja hoor.. giel vertelde over het stelen van ct punten
Hij las een mailtje voor:quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
Vertel? wat zei die lul precies?
Ik krijg spontaan zin om een kaartje naar Nadia te sturenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:16 schreef pasjesjen het volgende:
zo jammer dat nadia nu niet kan zien wat nix aan het doen is![]()
![]()
daar was dat niet voor nodig dat zat ie zo ook welquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
hahaha...dat stripteasemeisje heeft een hekel aan dennix...mag niet de creme op haar borsten smeren maar ze smeert zijn gezicht vol met die troep....hij zat echt voor schut
volgens mij durfde Dennix niet, en liep hij wegquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
hahaha...dat stripteasemeisje heeft een hekel aan dennix...mag niet de creme op haar borsten smeren maar ze smeert zijn gezicht vol met die troep....hij zat echt voor schut
Die sukkel rende gelijk naar een spiegel toequote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
Zal hij het direct op de radio gehoord hebben of komt Ammanda dit nieuwtje zo mee naar huis brengen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
Nou Eric toestemming geven die cp te pakken, want anders heeft de rat ze weer verplaatst.
nou alles beter dan lelijke cora...hahahquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?![]()
Brian is al aardig paraquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat heb je met Dennix gedaan ?"
Stripster : "Even ingesmeerd met olie zodat z'n make-up uitliep"
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat heb je met Dennix gedaan ?"
Stripster : "Even ingesmeerd met olie zodat z'n make-up uitliep"
What's new...zijn sukkels van de hoogste orde...ben inmiddels ook anti Jaap...die moet volgende keer lekker mee doen aan Big Diet...vieze vette sukkelquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat respectloos van Jaap, Brian en Dennis![]()
Dan hoorde ik het toch goed....Wat is hij ook een verschrikkelijkj min mannetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 02:25 schreef kybe het volgende:
Oh oh daar is de heilige Brian weer,kan die straks tegen Amanda zeggen dat hij bij de act wegliep voor Amanda.
alle2 een homo als vriendquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:27 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee, Amanda heeft tatoos, en Nada niet!!![]()
Het wordt dus tijd dat Tatoo Bob de kooi weer in komt, wat Amandel heeft moet Nada toch ook hebben
hoop dat ze uitschieten..trouwens denk dat nadia als een schaap waarvan de keel word doorgesneden zal gillen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:27 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee, Amanda heeft tatoos, en Nada niet!!![]()
Het wordt dus tijd dat Tatoo Bob de kooi weer in komt, wat Amandel heeft moet Nada toch ook hebben
Nee ze zei: en mijn vriendje is weggelopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
Zegt Amanda nu over Brian: En het mietje is weggelopen?.....
Op tv, Nederland 3. Of op de site van 3FM.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:33 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kan ik meeluisteren, iemand een link
whahah die was echt goed jah. whahaha...whahahaha...whahahaha...wat een losers die 2 wijven...dat soort vrouwen zorgt ervoor dat mannen vrouwen als hoeren beschouwen. Gelukkig zijn mijn hersens zo ver dat ik me ver boven deze 2 snollen stel. maar wat triest...Nadia heeft ook echt niks door...hoe voor lul ze staat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
Een beller zegt dat Nadia zich elke dag voor schut zet. Ze vertelt gewoon dat haar vriend het lekker vindt een vinger in zijn reet te hebben.
Thanks, Nadia de slet is wat ik nu hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Op tv, Nederland 3. Of op de site van 3FM.
Je moet de beelden hebben, dan zie je al die SMS berichtjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:36 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Thanks, Nadia de slet is wat ik nu hoor.
Lijkt me leuk als er nog even een paar mensen voor haar bellen met lullige opmerkingenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef Clank het volgende:
Denk dat Nadia depressief bij Chiel vandaan komt.
Nou die zal zij zelf wel als positief ontvangen hahah.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
Veel negatieve SMS berichten voor Nadia, of heb ik dat mis.
die gaat weer huillie doen als ze terug isquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef Clank het volgende:
Denk dat Nadia depressief bij Chiel vandaan komt.
das mooi. hahah...quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
die gaat weer huillie doen als ze terug is
Ik weet het niet... zo opgewekt zit ze er niet bij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou die zal zij zelf wel als positief ontvangen hahah.
jah mooi ook.....hahaha...amanda snapt echt helemaal niks...quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet... zo opgewekt zit ze er niet bij.
Nu vertelt ene Gerdien dat Brian dominant is.
Ter info...MBO diploma is absoluut niet meer dan een VWO diploma...een mbo diploma is een vervolg opleiding op MAVO of evt de domme Havo student. Vwo..is van een zeer hoog niveau.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
Lolberichtje: Brian heeft zijn MBO-diploma, dat is meer dan Lieke haar VWO-diplome, Huub heeft helemaal geen diploma's.
Ik hoop dat ze ze heeft kunnen zien. De telefoontjes waren geloof ik ook niet onverdeeld positief voor/over haar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
@Disana, valt mij ook op, heel veel negatieve sms-jes over Nadia.
Ze hebben al weken geen internet meer had Lieke aangegeven..quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij...weten ze niet echt hoe wij schrijven over ze....aldus lieke die ons bedankt..maar ze zouden het is moeten lezen.
Opzeker dat Nadia zelfmoord pleegd na het lezen van al de negative berichten over haar. want dat zijn er inmiddels wel een paar DUIZEND..quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze hebben al weken geen internet meer had Lieke aangegeven..
Pssst lieverds, er stond HBOquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...MBO diploma is absoluut niet meer dan een VWO diploma...een mbo diploma is een vervolg opleiding op MAVO of evt de domme Havo student. Vwo..is van een zeer hoog niveau.
Weet ik, daarom vond ik het ook een grappig berichtje wat helemaal zijn doel voorbij schoot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...MBO diploma is absoluut niet meer dan een VWO diploma...een mbo diploma is een vervolg opleiding op MAVO of evt de domme Havo student. Vwo..is van een zeer hoog niveau.
Nou dat zal wel meevallen denk ik ...daarbij..ik ben zeer anti geweld..maar zou niet eens iets beginnen met een panoramahoer. die weldegelijk iemand is die kickt op straf...slash klappen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:50 schreef Darklight het volgende:
Brain gaat het ff goed praten
zonder camera had die haar al een paar hoeken verkocht
jaap is een dikke kneusquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:50 schreef riri het volgende:
Jaap wordt gewoon agressief....hij kan er niet tegen dat mensen HUN mening geven....het moet allemaal in ZIJN straatje passen
Ow vandaar..dat had ik effe gemist hihi....in dat geval...geinig..hihi.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vond ik het ook een grappig berichtje wat helemaal zijn doel voorbij schoot.
Ja, hij kreeg ook geen radiogeluid tijdens de stripact. De kans is groot dat ze hem stevig op z'n donder hebben gegeven omdat hij de zaak sabotteert.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:03 schreef Dreamboy het volgende:
Tijdens de STREAMLOCK is Jaap achter geweesd
kan niet wachten.hahah...let's murder whahaha.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee truste allemaal, ik lees morgen wel na in de updates wie wie vermoord heeft en hoe en wanneer en waarmee![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer even leuk iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een TOP streams vanavond, echt de beste van de laatste twee maanden![]()
waarmee saboteerd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg ook geen radiogeluid tijdens de stripact. De kans is groot dat ze hem stevig op z'n donder heeft gekregen omdat hij de zaak sabotteert.
Iedereen moest naar beneden omdat er bezoewk was. Hij weigerde, wilde radio blijven luisteren en riep Dennix en Brian op ook te weigeren.quote:
de samenwerking.... maar ik merk er niet veel vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:07 schreef markisboer het volgende:
wat is er top tussen dennis en jaap ??????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |