Hij las een mailtje voor:quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
Vertel? wat zei die lul precies?
Ik krijg spontaan zin om een kaartje naar Nadia te sturenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:16 schreef pasjesjen het volgende:
zo jammer dat nadia nu niet kan zien wat nix aan het doen is![]()
![]()
daar was dat niet voor nodig dat zat ie zo ook welquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
hahaha...dat stripteasemeisje heeft een hekel aan dennix...mag niet de creme op haar borsten smeren maar ze smeert zijn gezicht vol met die troep....hij zat echt voor schut
volgens mij durfde Dennix niet, en liep hij wegquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
hahaha...dat stripteasemeisje heeft een hekel aan dennix...mag niet de creme op haar borsten smeren maar ze smeert zijn gezicht vol met die troep....hij zat echt voor schut
Die sukkel rende gelijk naar een spiegel toequote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef riri het volgende:
Zal hij het direct op de radio gehoord hebben of komt Ammanda dit nieuwtje zo mee naar huis brengen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
Nou Eric toestemming geven die cp te pakken, want anders heeft de rat ze weer verplaatst.
nou alles beter dan lelijke cora...hahahquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?![]()
Brian is al aardig paraquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat heb je met Dennix gedaan ?"
Stripster : "Even ingesmeerd met olie zodat z'n make-up uitliep"
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat heb je met Dennix gedaan ?"
Stripster : "Even ingesmeerd met olie zodat z'n make-up uitliep"
What's new...zijn sukkels van de hoogste orde...ben inmiddels ook anti Jaap...die moet volgende keer lekker mee doen aan Big Diet...vieze vette sukkelquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat respectloos van Jaap, Brian en Dennis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |