Weet ik, daarom vond ik het ook een grappig berichtje wat helemaal zijn doel voorbij schoot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...MBO diploma is absoluut niet meer dan een VWO diploma...een mbo diploma is een vervolg opleiding op MAVO of evt de domme Havo student. Vwo..is van een zeer hoog niveau.
Nou dat zal wel meevallen denk ik ...daarbij..ik ben zeer anti geweld..maar zou niet eens iets beginnen met een panoramahoer. die weldegelijk iemand is die kickt op straf...slash klappen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:50 schreef Darklight het volgende:
Brain gaat het ff goed praten
zonder camera had die haar al een paar hoeken verkocht
jaap is een dikke kneusquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:50 schreef riri het volgende:
Jaap wordt gewoon agressief....hij kan er niet tegen dat mensen HUN mening geven....het moet allemaal in ZIJN straatje passen
Ow vandaar..dat had ik effe gemist hihi....in dat geval...geinig..hihi.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vond ik het ook een grappig berichtje wat helemaal zijn doel voorbij schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |