Ja ja, ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat was mijn smsje![]()
(Wel een uur geleden verzonden.....duurde lang)
Ik begrijp niet zo goed wat er leuk aan is om zoiets uit te zenden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef PumaStreamer het volgende:
sorry hoor maar een stripster met een buik en vette varkenspoten met cellulitus..wat een afzakkertje zeg...bedoel die H op tv natuurlijk ....vind die in de kooi ook niks helaas...
Inderdaad een beroerd lichaam om mee te strippenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef PumaStreamer het volgende:
sorry hoor maar een stripster met een buik en vette varkenspoten met cellulitus..wat een afzakkertje zeg...bedoel die H op tv natuurlijk ....vind die in de kooi ook niks helaas...
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad een beroerd lichaam om mee te strippen![]()
Geen idee, maar je kon dit nummer downloaden op nowlive.eu (tegen betaling natuurlijk)quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:00 schreef Stupidisco het volgende:
wat is de titel van dit nummer ?
Ja of gewoon voor iedere andere lelijke ventquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is toch een mooi vrouwtje voor Jaap?![]()
Klopt, ik zag vlak voor de lock dat de tv aan sprongquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Stupidisco het volgende:
volgens mij is er gewoon een lock omdat wij niet mogen zien dat ze boven nu toch de tv aan hebben
Had het als redactie zijnde echt niet gepikt hoor. Hoe geloofwaardig wil je zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef petraa het volgende:
Die 3 heren boven hebben dus toch hun zin en mogen radio blijven luisteren!
heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, ik zag vlak voor de lock dat de tv aan sprong
belachelijk dat dat mag...quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef petraa het volgende:
Die 3 heren boven hebben dus toch hun zin en mogen radio blijven luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |