Max won het zelfs van Luigi, en die duffe Alyx won het van Lance. Logica is in dit toernooi ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Fallen het volgende:
Damn, morgen dus Max tegen Yoshi. En dat white rabbity thing wint natuurlijk nooit van zo'n gare turtle.
Vandaag, euhm, stem ik op HK-47. Sarcasm FTW!
Idd, ik snap de community hier echt niet meer. Had echt verwacht dat iedereen wel Luigi zou stemmen en Lance Vance Dancequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Max won het zelfs van Luigi, en die duffe Alyx won het van Lance. Logica is in dit toernooi ver te zoeken.
Ze zijn beiden ook toffer dan degenen waar ze van verloren hebben. Veel anti-stemmenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, ik snap de community hier echt niet meer. Had echt verwacht dat iedereen wel Luigi zou stemmen en Lance Vance Dance
van luigi had ik het niet verwacht , maar ik ben blij dat lance er uit is de vieze wanna bequote:Op zaterdag 15 september 2007 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn beiden ook toffer dan degenen waar ze van verloren hebben. Veel anti-stemmen
Ze zeikt helemaal niet veel, maar laat de speler rustig zijn/haar gang gaan. Beter opletten tijdens het audio-commentaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:54 schreef Jasperge het volgende:
HK-47, ik zeg het nogmaals Alyx is een zeikwijf,
quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
van luigi had ik het niet verwacht , maar ik ben blij dat lance er uit is de vieze wanna be
heb hier ook maar weer op alyx gestemd
Stom wijf iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:06 schreef Bril_idioot het volgende:
HK-47 natuurlijk.
Blijkbaar hebben zijn sommige fokkers een beetje seksueel gefrustreerd, aangezien ik dat als enige rede kan bedenken om op dat zeikwijf in de strakke spijkerbroek te stemmen...
als het aan mij had gelegen was Midna 1st gewordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:06 schreef Bril_idioot het volgende:
HK-47 natuurlijk.
Blijkbaar hebben zijn sommige fokkers een beetje seksueel gefrustreerd, aangezien ik dat als enige rede kan bedenken om op dat zeikwijf in de strakke spijkerbroek te stemmen...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als het aan mij had gelegen was Midna 1st geworden![]()
geweldig gastje![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet meer paardrijden in het bos en ook zeker geen kampvuur meer![]()
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]dan stop ik mijn ocarina maar weer in zijn doos , en mijn groene tunic met groene muts weer in de kast
DJ_ ga weg jij!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:12 schreef DJ_ het volgende:
he bahh kan die kerel niet ff fast roesten op die 2e plek ?
godver ik kom terug van me werk en die roest robot staat weer voor zucht .quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
61-61
Kom op HK-47
Oke dan maar weer stemmen gaan kopen![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
godver ik kom terug van me werk en die roest robot staat weer voor zucht .
maja tis nog altijd beter als die wanna be lance
je hebt me nog nooit gezienquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil je voorlopig even niet meer zien![]()
![]()
Oja.. dat klopt ookquote:
als van de week mijn monitor weer terug is van reparatie ( kapotte DVI ingang )quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja.. dat klopt ook![]()
@ Moe_Szyslak ik zei toch dat HK-47 ging winnen![]()
Dan moet je eerst heeel veel oefenenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als van de week mijn monitor weer terug is van reparatie ( kapotte DVI ingang )
dan zal ik worms kopen en je ff inmaken![]()
ik heb al maanden pech met alles , dus dan moet ik toch ergens wel geluk in hebben ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst heeel veel oefenen![]()
dan kom ik toch een heel eindquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
HK-47 weer drie voor![]()
Kost me een hoop geld zo al die gekochte stemmen![]()
Geluk alleen is niet genoeg DJ_![]()
Zal ik dan maar eens Alyx gaan stemmenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
Nog 12 minuten te gaan en HK-47 heeft een voorsprong van 3 stemmen!
ja 4 keer graagquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens Alyx gaan stemmen
kan niet meer, heb vanochtend als HK-47 gestemdquote:
Alyx is een zeikerige doos die in de eerste ronde haar huis had gemoeten, HK-47 is een stijlvolle uberside-kick die Alex' komt moet schoppenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Godsamme. Weer een kut figuur dat gaat winnen. Alyx was de laatste goeie sidekick.
quote:
hk is een afgedankte roestbak.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alyx is een zeikerige doos die in de eerste ronde haar huis had gemoeten, HK-47 is een stijlvolle uberside-kick die Alex' komt moet schoppen
Gelukkig behoort "tieten" niet tot het criteria van de meerderheid.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Godsamme. Weer een kut figuur dat gaat winnen. Alyx was de laatste goeie sidekick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |