Nou kan je wel heel hooghartig gaan beweren dat kabouters niet bestaan, maar als je zelf David een keer tegenkomt zal je zien hoeveel liefde hij voor je heeft en zal je nog spijt krijgen dat je nu zo spottend doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:08 schreef Klit het volgende:
[..]
Jij bent wel fan he, van David...![]()
Speel je vaak met je kaboutertje?
Nee nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:08 schreef Klit het volgende:
[..]
Jij bent wel fan he, van David...![]()
Speel je vaak met je kaboutertje?
Waat lees jij dat ik beweer dat Kabouters niet bestaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou kan je wel heel hooghartig gaan beweren dat kabouters niet bestaan, maar als je zelf David een keer tegenkomt zal je zien hoeveel liefde hij voor je heeft en zal je nog spijt krijgen dat je nu zo spottend doet.
je reactie was zo denigrerend dat ik geen andere conclusie kan trekken. Heidenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef Klit het volgende:
[..]
Waat lees jij dat ik beweer dat Kabouters niet bestaan?
Tja, invullen voor anderen gaat je dan toch niet zo goed af denk ik, maar je hebt wel een goed discussiepunt hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
je reactie was zo denigrerend dat ik geen andere conclusie kon trekken. Heiden![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Klit het volgende:
[..]
Heb jij dat gezien vanuit de ruimte?
Nee, dat hebben ze je verteld.
(Een platte aarde zou er trouwens ook rond uit kunnen zien)
En wat de aarde draaite nu is dat weet ik ook niet?
Onzin, dat ronde aarde verhaal weet je gewoon ook niet zeker, als je tenminste alleen wilt geloven wat je echt zelf hebt onderzocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef roburt het volgende:
zo kan je over alles praten Klit.
de Bijbel kan je überhaupt niet bewijzen dus om daar in te Geloven is nog vreemder
Ow nee, dat is waar ook, dan reageer jij gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:27 schreef Klit het volgende:
[..]
Tja, invullen voor anderen gaat je dan toch niet zo goed af denk ik, maar je hebt wel een goed discussiepunt hoor.![]()
Of ga je altijd zo doen als je je zin niet kan krijgen?
jij hebt nog nooit foto's van de wereld van bovenaf gezien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:02 schreef Klit het volgende:
[..]
Onzin, dat ronde aarde verhaal weet je gewoon ook niet zeker, als je tenminste alleen wilt geloven wat je echt zelf hebt onderzocht.
Het gaat er niet om of het kan, het gaat erom of je iets gelooft waarvan je niet zelf het bewijsmateriaal hebt verzameld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:23 schreef roburt het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit foto's van de wereld van bovenaf gezien?
en je kan wel degelijk onderzoeken of de wereld rond is. je hebt veel geld nodig en een opleiding en weet ik veel wat maar de kans dat je in een space shuttle zien is er wel.
dat kan je van jezus of nog erger god niet zeggen.
gelooftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:39 schreef Klit het volgende:
Het gaat er niet om of het kan, het gaat erom of je iets geloofd waarvan je niet zelf het bewijsmateriaal hebt verzameld.
Schat, fijn dat je zoveel tijd steekt in het verbeteren (dubbelop) van deze losgeslagen, totaal dorstige jongeren.. maar laat het rusten..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:39 schreef Klit het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het kan, het gaat erom of je iets gelooft waarvan je niet zelf het bewijsmateriaal hebt verzameld.
En dat doe je dus, dat je het zelf kan onderzoeken houdt nog niet in dat het ook waar is, dat weet je namelijk pas als je je onderzoek hebt afgerond.
Je denkt alleen dat je onderzoek zal bvestigen wat je eerst als aanname had.
Net als bij het Geloof, je denkt dat bevestigd zal worden wat je als aanname hebt.
Tja, de traditionele religies maken alleen maar plaats voor nieuwe vormen van 'religies' hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:17 schreef RickoKun het volgende:
fantastisch dat al die geloven er van langs krijgen sinds ong. een eeuw
Bedoel je hiermee dat jij vindt dat God wel heeft bestaan, maar nu wordt gespeeld door iemand anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef roburt het volgende:
[..]
hij bedoeld natuurlijk de Sinterklaas van nu.
als niemand had verteld dat jouw schoolhoofd verkleed was als Sinterklaas had jij altijd blijven denken dat dit echt was. net als God, alleen moet jij nog even je ogen opdoen. dat geeft niks want je weet niet beter.
maar vroeg of laat zal ook jij achter je oor krabben.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:50 schreef Klit het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat jij vindt dat God wel heeft bestaan, maar nu wordt gespeeld door iemand anders?
Misschien een goede baan voor een reïntegrerende WAO-er of uitkeringtrekker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:50 schreef Klit het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat jij vindt dat God wel heeft bestaan, maar nu wordt gespeeld door iemand anders?
quote:Gezocht: God (parttime)
Functieomschrijving
Key-words: sociaal, goed functionerend in een team (een drie-eenheid), sterk observatievermogen, zitvlees, inactieve instelling, af en toe poetsen van de gouden straten en paarlen poorten.
Opleidingsniveau
Geen vereisten.
Alternatieve Arbeidsvoorwaarden
Zeer goed uitgeruste woning met smaakvolle details, mooi uitzicht over de vurige onderwereld, wolk van de zaak.
Overige vereisten
Omdat u in deze functie het beheer heeft over de hemel inclusief de gouden straten vragen wij een verklaring van goed gedrag.
Ik begrijp dat het leven voor jou geen zin heeft, of lees ik dat nu niet goed?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:34 schreef RoelRoel het volgende:
Het slaat ook totaal nergens op...
Maar om ervoor te zorgen dat ze niet depressief worden willen mensen gewoon dat het leven zin heeft en / of ze kunnen niet accepteren dat ze mensen die dood nooit meer terugzien.
Kan ik je mijn CV PM-men?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien een goede baan voor een reïntegrerende WAO-er of uitkeringtrekker.
[..]
Dit gaat niet over David m'n beste papierversnipperaar, dus ik denk toch iets "teveel" voor jou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik je mijn CV PM-men?![]()
Mijn leven is volkomen nutteloos net als het jouwe. Maar ik heb wel de intelligentie om daarmee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:37 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het leven voor jou geen zin heeft, of lees ik dat nu niet goed?
Wat is jouw doel van dit leven?
Waarom ben jij hier?
Waarom is iets uit niets ontstaan minder geloofwaardig dan een God die er altijd al geweest zou zijn? Leg me dat eens uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:28 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat er ooit iets uit niets ontstaan is
Tja, de kans dat zo'n planeet ontstaat is inderdaad oneindig klein. Helaas voor jou is het universum ook oneindig groot, zodat de kans dat er ergens in het heelal zo'n planeet onstaat juist rond de 100% ligt.quote:Waarna er geheel toevallig in een universum vol met schadelijke straling en enorme krachten, een aarde is ontstaan waarin alles echt perfect in elkaar past en bijna niets van al deze krachten en straling te merken is... Lekker geloofwaardig
Dat mag uiteraard maar wellicht is het makkelijker om deze telepathisch naar gene zijde te versturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik je mijn CV PM-men?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |