dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef LeT0W het volgende:
Soms denk je dat het werkt, maar het is een illusie.
Vroeg of laat gaat het fout.
Mja voor mij zou dat dus echt niet werken. Ik kan toch geen liefde geven als ik weet dat ze de volgende dag misschien wel met iemand anders staat te zoenen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:15 schreef Chandler het volgende:
Het hoeft helemaal niet fout te gaan, zolang er maar goede afspraken gemaakt gaan worden. Je moet noooit verplicht in een relatie blijven.
Life is about enjoying it! see every day as your last day and make the best of it!
Hey MOD wannabe, dat topic is meer dan een jaar oud ( donderdag 10 augustus 2006 ) dus onnodig om die te kicken! en daar is de vraag wat een open relatie is, dit is net een ander topicquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:23 schreef JoeyT het volgende:
Open relatie ff zoekfunctie gebruiken
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:28 schreef releaze het volgende:
ikzelf ben wel voor de open relaties (meer polyamorisch though) maar mijn vriend trekt dit (nog) niet echt.
-knip-
dus, het ligt aan de partners, maar ook aan de communicatieve vaardigheden, de vaardigheden in het verwoorden van gevoelens en rationaliseren, zelfreflectie, zelfcontrole, om zoiets echt goed te kunnen doen werken - tenzij je allebei al zelf die grondhouding hebt. Nuja goed, ik heb dat al sinds m'n kindertijd kwam ik achter, hij niet, dus het is geen makkelijke opgaaf.
Aan de andere kant komen we door dit soort dingen wel veel dichter bij elkaar, bij ons gevoel voor elkaar. Is mooi
Dat is een vrije relatie. In een open relatie kies je wel gewoon voor elkaar, mag je die gevoelens voor elkaar hebben en ben je niet slechts elkaars neukbuddy. Volgens mij komen geslaagde open relaties juist ook veel meer voor bij mensen die al jaren samen zijn en in principe ook de rest van hun leven bij elkaar willen blijven. Maar goed, ik denk dat Erodome dat allemaal beter kan uitleggen, mocht ze nog langs komenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:01 schreef Shitonya het volgende:
Een open relatie is gewoon vrijgezel zijn, maar dan de "zekerheid" ( want zekerheid is een illusie ) dat je altijd een "vaste" neukbuddy achter de hand hebt. Maar wat men al zei.. op den duur gaat het fout. De één krijgt gevoelens of wordt verliefd op totaal iemand anders. Ikzelf doe er niet aan, want ik ben wel iets volwassener en verstandiger inmiddels.
Lawlquote:Je wordt het toch snel genoeg zat, als je tien kutten hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
tik ff open relaties in in de zoekfunctie...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Hey MOD wannabe, dat topic is meer dan een jaar oud ( donderdag 10 augustus 2006 ) dus onnodig om die te kicken! en daar is de vraag wat een open relatie is, dit is net een ander topic
Hypocriete zakquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
Zelf er meer scharrels op na houden is oké, maar dat de vrouw waarmee je scharrelt ook weer met andere mannen gaat is einde verhaal.
Ben ik helemaal met je eens, zou het zelf persoonlijk meer bij zoenen houden maar als beide partijen er niks op tegen hebben is het toch prachtig om gewoon es lekker helemaal los te gaan tijdens het uitgaan, toch?quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Als het echt alleen om de seks gaat, dan is het prima.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
Zelf er meer scharrels op na houden is oké, maar dat de vrouw waarmee je scharrelt ook weer met andere mannen gaat is einde verhaal.
jah het kan ook angst om alleen te zijn zijn jah, mijn situatie zit beetje anders, ik zie me vriendin nog maar weinig, mede door afstand, maar haar ouders/vriendinnen willen ook nie dat ik met der omga omdat ik "slechte invloed" op der zou hebben terwijl der pa gewoon pittoe rookt achter het stuur met haar erbij, ook een beetje krom maar dat terzijde, ik zie der dus weinig en hou echt veel van der, maar juist doordat ik haar zo weinig zie merk ik van mezelf dat ik toch wel veel naar andere meisjes loer, en we weten allebei dat ik haar wel trouw zou blijven, maar ik heb ook geen zin om compleet celibataire verder te gaan terwijl ik nu nog zo jong ben, en dat verwacht ik ook absoluut niet van haar..quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:31 schreef P8 het volgende:
ik heb 3 jaar een open relatie gehad. Ik denk dat als de regels duidelijk blijven, het niet verkeerd hoeft te zijn. Maar ik denk ook dat je het gevaar kan lopen dat je bij elkaar blijft, terwijl dat misschien niet handig is.
Ik denk dat ik bij mijn ex bleef omdat ik bang was om weer op mezelf te zijn. Ik zoende met anderen als ik daar zin in had, en een enkele keer wat meer. Maar pas toen ik verliefd werd op iemand anders kwam ik erachter dat het enige dat onze relatie in stand hield het vertrouwelijke was. Dat is imho niet een goede relatie.
Begrijp me niet verkeerd, ik hield van haar. Maar niet meer op de goede manier. Moeilijk uit te leggenMaar dat komt denk ik mede door de open relatie die wij hadden.
tevens een tvp![]()
Wat ben je toch romantischquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Als het echt alleen om de seks gaat, dan is het prima. Je wordt het toch snel genoeg zat, als je tien kutten hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
pittoe=wiet neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:04 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
jah het kan ook angst om alleen te zijn zijn jah, mijn situatie zit beetje anders, ik zie me vriendin nog maar weinig, mede door afstand, maar haar ouders/vriendinnen willen ook nie dat ik met der omga omdat ik "slechte invloed" op der zou hebben terwijl der pa gewoon pittoe rookt achter het stuur met haar erbij, ook een beetje krom maar dat terzijde, ik zie der dus weinig en hou echt veel van der, maar juist doordat ik haar zo weinig zie merk ik van mezelf dat ik toch wel veel naar andere meisjes loer, en we weten allebei dat ik haar wel trouw zou blijven, maar ik heb ook geen zin om compleet celibataire verder te gaan terwijl ik nu nog zo jong ben, en dat verwacht ik ook absoluut niet van haar..
Veel succes met iemand vinden die het met je eens is en niet heel lelijk isquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
Waarom is dat nodig? Dat geeft toch een beetje het idee van "ik heb aan jou niet genoeg, dus moet ik er meer bij"?quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef releaze het volgende:
waarom kan je niet voor meerdere mensen kiezen?
tjah er ligt gewoon een of ander taboe op en men is te conservatief om er iets aan te veranderen..quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef releaze het volgende:
waarom kan je niet voor meerdere mensen kiezen?
Geen kwestie van taboe, er zijn gewoon teveel mensen met een ietwat jaloers karakter.quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
tjah er ligt gewoon een of ander taboe op en men is te conservatief om er iets aan te veranderen..![]()
hoezo jaloers dan?quote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen kwestie van taboe, er zijn gewoon teveel mensen met een ietwat jaloers karakter.
Nou ja, als je jaloers aangelegd bent, is het niet echt fijn om te weten dat je partner intiem is met een ander, hm? Zelfs als hij daar open en eerlijk over is.quote:
naja tis hoezo intiem je het zelf maakt he, ik doe er niet moeilijk over als mijn vriendin een keertje eens met een andere kerel zoent als zij er geen serieuze bedoelingen mee heeftquote:Op zondag 16 september 2007 00:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, als je jaloers aangelegd bent, is het niet echt fijn om te weten dat je partner intiem is met een ander, hm? Zelfs als hij daar open en eerlijk over is.
Heb jij ook maar één kletsvriendin?quote:Op zondag 16 september 2007 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom is dat nodig? Dat geeft toch een beetje het idee van "ik heb aan jou niet genoeg, dus moet ik er meer bij"?
Eerlijk gezegd wel.quote:Op zondag 16 september 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij ook maar één kletsvriendin?
Nee, okay. Ik vind ook dat daar over te discusseren valt. Maar als het gebeurt, laat het dan incidenteel zijn. Waarom moet het van tevoren toegezegd worden?quote:Op zondag 16 september 2007 00:35 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
naja tis hoezo intiem je het zelf maakt he, ik doe er niet moeilijk over als mijn vriendin een keertje eens met een andere kerel zoent als zij er geen serieuze bedoelingen mee heeft
waarom zou dat erg zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 00:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom is dat nodig? Dat geeft toch een beetje het idee van "ik heb aan jou niet genoeg, dus moet ik er meer bij"?
Als er geen weet van is en het komt nooit ter discussie, dan hoef je er ook niet eensgezind over te zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Veel succes met iemand vinden die het met je eens is en niet heel lelijk is
Ik geloof er niet (meer!) in.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:59 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Hee hoe staan jullie fok!'ers eigenlijk tegenover open relaties?
Persoonlijk vind ik het eigenlijk juist iets heel goeds als je tenminste nog jong bent en nog niet in de "settle-fase" zit, want je stelt het geluk van je partner boven dat van jezelf, ik heb altijd zoiets van als mijn vriendin wil zoenen met een kerel als ze met der vriendinnen uit is dan moet ze dat gewoon doen, maar ze moet ook niet zeiken als ik dat doe, op een of andere rare manier heb ik zelfs het gevoel dat onze relatie er spannender door wordt, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, iig wat vinden jullie van open relaties, zijn er miss ook mensen die hier zelf ook ervaring mee hebben, laat het horen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |