abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40689457
hi, vroeg me af wat fokkers onder een open relatie verstaan... en zouden jullie dat kunnen???

(ff vermelden of je man/vrouw ben)
It's never too late to be, what you might have been...
pi_40689613
ts begint
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:08:31 #3
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40689641
ga eens zoeken in het sex-forum, vind je genoeg...
Fingerbang... BANG! BANG!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:10:27 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_40689663
vriendschap en sex, geen gedoe met verplichtingen die je in een normale relatie wel hebt en ondertussen verder shoppende en neukende naar de echte ware.

dat versta ik er onder en ik zou dat niet kunnen trekken.

okee, trekken kan natuurlijk altijd als man.
The Internets, I needs it..
pi_40689918
hoertjes?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:40:27 #6
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_40690055
mij lijkt dat er bedoeld wordt een relatie waarin je ook met andere mag ...uhm neuken.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_40690111
ik heb 2 jaar een open relatie gehad. zoenen met iemand anders mocht best, als de ander maar niet in de buurt was.
ging prima, in het begin ben je wel vaak jaloers, maar daar wen je snel genoeg aan, omdat het toch geen hol voorstelt. de spanning van het versieren van iemand anders dan je eigen vriendin in een discotheek kan je anders niet meer krijgen in een relatie imo.

dus ik kan het best, en het werkt prima als er wel enigszins afspraken zijn, en beide het ermee eens zijn.
Extremistisch gematigd.
pi_40690223
open relatie, elkaar de ruimte geven fantasieen te uiten en relatie's te verdiepen met anderen zonder dat er paniek ontstaat

kortom, gewoon elkaar laten leven, elkaar niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwen hebben dat de band staat als een huis en dat relatie's verdiepen met anderen daar geen enkel gevaar voor is.

lekker genieten van het leven en van elkaar.

om het heel simpel te zeggen en ja dat kan ik, graag zelfs(v)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40690382
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef erodome het volgende:
open relatie, elkaar de ruimte geven fantasieen te uiten en relatie's te verdiepen met anderen zonder dat er paniek ontstaat

kortom, gewoon elkaar laten leven, elkaar niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwen hebben dat de band staat als een huis en dat relatie's verdiepen met anderen daar geen enkel gevaar voor is.

lekker genieten van het leven en van elkaar.

om het heel simpel te zeggen en ja dat kan ik, graag zelfs(v)
maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?
pi_40690486
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef tarabass het volgende:

[..]

maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?
tja, zo kan ik zeggen, als je echt, echt van iemand houdt, dan wil je dat persoon toch vrij laten, alles laten doen wat hem/haar eventueel gelukkig kan maken, waarom iemand ontzeggen om relatie's te verdiepen met anderen, of wanneer iemand zonder jou uit is even wat lekkers te pakken, wat kom jij daardoor tekort dan?

de liefde is juist innig diep, ik ben niet bang hem te verliezen om wat lichamelijks en zelfs niet om diepere banden met een ander, hij is mijn levenspartner en ik de zijne, ik voorspel rollatorrace's in het bejaardenhuis voor ons later
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40690487
quote:

[..]

ik denk dat dat per persoon verschilt. ik heb een bungeejump gedaan paar maand terug, en ik vind het geweldig. ik kan ook niet begrijpen dat sommigen het niks vinden.
snap je de vergelijking?
Extremistisch gematigd.
pi_40691222
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef p8 het volgende:
ik heb 2 jaar een open relatie gehad. zoenen met iemand anders mocht best
alleen zoenen ja?
pi_40691265
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

alleen zoenen ja?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:29:53 #14
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_40691458
quote:

[..]

nou ik (m) hou ontzettend veel van mijn vriendin, ik zie ook weinig relaties om me heen waarvan ik denk dat ze beter gaan dan die van ons. maar toch ontmoet ik best af en toe vrouwen die ik behoorlijk leuk vind. het hebben van een vriendin betekent niet dat andere vrouwen ineens minder zijn, het betekent dat ik er voor kies voor mijn vriendin te gaan en iedereen kan zoiets op zijn eigen manier doen. als ik extra kontakt met die leuke vrouwen zou zoeken zou er best iets uit kunnen groeien op zich, maar ik kies er voor om dat niet te doen.
of ik die vrouwen dan echt niet wil? moeilijk te zeggen, mijn vriendin zal vast niet de enige ware zijn waar ik gelukkig mee kan worden. ik weet wel dat ik dusdanig gelukkig ben met mijn moppie dat ik dat niet op het spel wil zetten.

ik kan me best voorstellen dat iemand een open relatie wil, ik weet zelf alleen niet of ik het zou trekken. ergens lijkt het me best leuk maar ik zie me (ons) er nog niet zo een twee drie aan beginnen.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:16:09 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40692934
het lijkt me ideaal, maar niet zo makkelijk uitvoerbaar. ik zou het zelf makkelijk kunnen maar...kan ik het aanzien dat mijn partner dan precies hetzelfde zou doen?
pi_40693031
wij hebben al jaren een open relatie (en zijn ook al jaren getrouwd) en voelen ons er intens gelukkig mee.
het is gewoon een bevrijding, elke vorm van jalouzie verdwijnt daardoor gewoon, want waarom zou ik jaloers zijn op een man(nen) die een avond met mijn vrouw het bed deelt. hij zou juist jaloers op mij mogen zijn, omdat ik elke avond het bed met mijn vrouw kan delen, en hij slechts bij uitzondering die kans krijgt
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_40693146
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef aventura het volgende:
het lijkt me ideaal, maar niet zo makkelijk uitvoerbaar. ik zou het zelf makkelijk kunnen maar...kan ik het aanzien dat mijn partner dan precies hetzelfde zou doen?
dat is het allerbelangrijkste punt wat je moet overdenken, nog voor je het ter sprake zou brengen in je relatie.

bij ons is dat destijds ook een belangrijk punt geweest, tenslotte weet je nooit echt hoe het voelt totdat het echt gebeurd.
wij hebben destijds dan ook bewust de keuze gemaakt om met pr te beginnen, en niet met trio oid. immers, dan kunnen er geen scheve verhoudingen ontstaan, immers, beide partners hebben sex gehad met een ander.
en na die eerste keer heel serieus en vooral heel open met elkaar praten hoe je het vond, en of je er verder mee wilt.
en uiteraard voor je ergens mee begint zeer goede afspraken samen maken.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_40704720
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef sakura het volgende:
het is gewoon een bevrijding
en dat is het idd, geen jaloesie, geen angst, alleen maar vertrouwen, openheid en liefde, ik vind het echt heerlijk.

we zijn dan ook nogsteeds net een stel verliefde pubers, dat na ruim 14 jaar samen zijn, we zijn graag heel innig met elkaar, lekker kleffen en doen, er bestaan nogsteeds geen dagen waarin we het vergeten om aan elkaar te laten weten dat we veel om elkaar geven, mijn hart maakt nogsteeds een sprongetje als ik hem weer zie na een dag werken.
mijn moeder moet daar altijd erg om lachen, als ik daar eens alleen ben en hij komt me ophalen dan ga ik nogsteeds helemaal glimmen als ik hem aan zie komen volgens mijn moeder, net als toen ik nog thuis woonde

natuurlijk is het niet in 1 keer van gewoon monogaam naar helemaal open gegaan, eerst eens wat aftasten en doen, veel praten, ook wel een downtje tussendoor gehad, maar niets wat niet met praten opgelost kon worden en uiteindelijk is het dit geworden, totaal open.

alhoewel de optie totaal open maar bar weinig gebruik van wordt gemaakt, we vinden het vooral erg leuk het samen te doen, maarja, we zijn dan ook echt 2 handen op 1 buik
pi_40705776
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

tja, zo kan ik zeggen, als je echt, echt van iemand houdt, dan wil je dat persoon toch vrij laten, alles laten doen wat hem/haar eventueel gelukkig kan maken, waarom iemand ontzeggen om relatie's te verdiepen met anderen, of wanneer iemand zonder jou uit is even wat lekkers te pakken, wat kom jij daardoor tekort dan?

de liefde is juist innig diep, ik ben niet bang hem te verliezen om wat lichamelijks en zelfs niet om diepere banden met een ander, hij is mijn levenspartner en ik de zijne, ik voorspel rollatorrace's in het bejaardenhuis voor ons later
helemaal mee eens, het hadden mijn woorden kunnen zijn
ik ben er van overtuigd dat de mens van nature niet monogaam is.
als dat wel zo zou zijn, waarom zouden er dan zoveel mensen moeite mee hebben?
als dit je uitgangspunt is, dan is het ook een stuk makkelijker om los te laten.
vergelijk het (heel oneerbiedig) maar met een hond: een hond die aan de ketting ligt, zal veel eerder geneigd zijn om 'stout' te zijn als een hond die vrij los mag lopen. die komt altijd wel weer terug, terwijl de 'vastzitter' alles zal doen om te ontsnappen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:00:31 #20
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_40705841
quote:
op vrijdag 11 augustus 2006 10:58 schreef ozziecar het volgende:
-knip-
ik ben er van overtuigd dat de mens van nature niet monogaam is.
-knipperdeknip-
ik ben er eerder van overtuigd dat dat van nature per mens wel wat verschilt.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:11:22 #21
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40706156
quote:
op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef tr08 het volgende:

[..]

ik ben er eerder van overtuigd dat dat van nature per mens wel wat verschilt.
mijn mening, persoonlijk zou ik het niet trekken.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:14:07 #22
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40706220
ik zou het eigenlijk ook niet trekken. ofwel ben je samen ofwel niet ... dat open relatie gedoe is een leuke reden om effie buitenshuis te gaan flikflooien. mja dan heb je eigenlijk helemaal geen relatie he. ik vind het dus maar niks... maar ben vrij conservatief
pi_40707004
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef aventura het volgende:
dat dus. ik zou niet weten hoe ik zou reageren wanneer mijn partner de lakens bevuilt heeft met een ander...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40710567
quote:
op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef acidburner het volgende:
ik zou het eigenlijk ook niet trekken. ofwel ben je samen ofwel niet ... dat open relatie gedoe is een leuke reden om effie buitenshuis te gaan flikflooien. mja dan heb je eigenlijk helemaal geen relatie he. ik vind het dus maar niks... maar ben vrij conservatief
wat bedoelen jullie toch met dan heb je geen relatie meer, is bij jullie dan het enige wat jullie in een relatie bind de seks, die je alleen met elkaar mag hebben, is dat echt alles????

dat zou ik dus afschuwelijk oppervlakkig vinden om eerlijk te zijn, zo zou ik dus weer niet willen leven, ik wil wat diepers, niet gebasseerd op lichamelijke oppervlakkigheden, maar op een zielsband(die je natuurlijk in de seks ook wel merkt, maar die seks is geen bepalende factor daarvoor).

en ik wil kunnen vliegen, ik wil dat hij dat ook kan, dan kunnen we lekker samen vliegen, heerlijk vrij, samen, omdat we het willen, omdat we elkaars gezeldsschap heel erg op prijs stellen, omdat er niemand anders is waarmee we willen leven, oud willen worden op die manier.
pi_40718148
waarom zou je iemand claimen?
ik heb juist het gevoel dat mensen dat teveel doen. jij hoort bij mij, besta. dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
sinds mijn partner en ik de relatie open hebben gegooid, gaat het beter dan ooit met ons!
het is een bevrijding!
het is niet zo dat het maar om de haverklap gebeurt, maar weten dat het mag, is vaak al genoeg.
ik hou van mensen en mag graag contacten leggen, knuffelene enz. dat is voor mij een uiting dat ik iemand mag, een manier van contact leggen. ik snap niet dat er zo krampachtig met seks omgegaan wordt.
Maybe there's some truth to the illusion....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')