maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?quote:op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef erodome het volgende:
open relatie, elkaar de ruimte geven fantasieen te uiten en relatie's te verdiepen met anderen zonder dat er paniek ontstaat
kortom, gewoon elkaar laten leven, elkaar niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwen hebben dat de band staat als een huis en dat relatie's verdiepen met anderen daar geen enkel gevaar voor is.
lekker genieten van het leven en van elkaar.
om het heel simpel te zeggen en ja dat kan ik, graag zelfs(v)
tja, zo kan ik zeggen, als je echt, echt van iemand houdt, dan wil je dat persoon toch vrij laten, alles laten doen wat hem/haar eventueel gelukkig kan maken, waarom iemand ontzeggen om relatie's te verdiepen met anderen, of wanneer iemand zonder jou uit is even wat lekkers te pakken, wat kom jij daardoor tekort dan?quote:op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef tarabass het volgende:
[..]
maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?
ik denk dat dat per persoon verschilt. ik heb een bungeejump gedaan paar maand terug, en ik vind het geweldig. ik kan ook niet begrijpen dat sommigen het niks vinden.quote:op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef tarabass het volgende:
[..]
maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?
alleen zoenen ja?quote:op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef p8 het volgende:
ik heb 2 jaar een open relatie gehad. zoenen met iemand anders mocht best
nou ik (m) hou ontzettend veel van mijn vriendin, ik zie ook weinig relaties om me heen waarvan ik denk dat ze beter gaan dan die van ons. maar toch ontmoet ik best af en toe vrouwen die ik behoorlijk leuk vind. het hebben van een vriendin betekent niet dat andere vrouwen ineens minder zijn, het betekent dat ik er voor kies voor mijn vriendin te gaan en iedereen kan zoiets op zijn eigen manier doen. als ik extra kontakt met die leuke vrouwen zou zoeken zou er best iets uit kunnen groeien op zich, maar ik kies er voor om dat niet te doen.quote:op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef tarabass het volgende:
[..]
dat is het allerbelangrijkste punt wat je moet overdenken, nog voor je het ter sprake zou brengen in je relatie.quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef aventura het volgende:
het lijkt me ideaal, maar niet zo makkelijk uitvoerbaar. ik zou het zelf makkelijk kunnen maar...kan ik het aanzien dat mijn partner dan precies hetzelfde zou doen?
en dat is het idd, geen jaloesie, geen angst, alleen maar vertrouwen, openheid en liefde, ik vind het echt heerlijk.quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef sakura het volgende:
het is gewoon een bevrijding
helemaal mee eens, het hadden mijn woorden kunnen zijnquote:op donderdag 10 augustus 2006 20:13 schreef erodome het volgende:
[..]
tja, zo kan ik zeggen, als je echt, echt van iemand houdt, dan wil je dat persoon toch vrij laten, alles laten doen wat hem/haar eventueel gelukkig kan maken, waarom iemand ontzeggen om relatie's te verdiepen met anderen, of wanneer iemand zonder jou uit is even wat lekkers te pakken, wat kom jij daardoor tekort dan?
de liefde is juist innig diep, ik ben niet bang hem te verliezen om wat lichamelijks en zelfs niet om diepere banden met een ander, hij is mijn levenspartner en ik de zijne, ik voorspel rollatorrace's in het bejaardenhuis voor ons later
ik ben er eerder van overtuigd dat dat van nature per mens wel wat verschilt.quote:op vrijdag 11 augustus 2006 10:58 schreef ozziecar het volgende:
-knip-
ik ben er van overtuigd dat de mens van nature niet monogaam is.
-knipperdeknip-
mijn mening, persoonlijk zou ik het niet trekken.quote:op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef tr08 het volgende:
[..]
ik ben er eerder van overtuigd dat dat van nature per mens wel wat verschilt.
dat dus. ik zou niet weten hoe ik zou reageren wanneer mijn partner de lakens bevuilt heeft met een ander...quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef aventura het volgende:
het lijkt me ideaal, maar niet zo makkelijk uitvoerbaar. ik zou het zelf makkelijk kunnen maar...kan ik het aanzien dat mijn partner dan precies hetzelfde zou doen?
wat bedoelen jullie toch met dan heb je geen relatie meer, is bij jullie dan het enige wat jullie in een relatie bind de seks, die je alleen met elkaar mag hebben, is dat echt alles????quote:op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef acidburner het volgende:
ik zou het eigenlijk ook niet trekken. ofwel ben je samen ofwel niet ... dat open relatie gedoe is een leuke reden om effie buitenshuis te gaan flikflooien. mja dan heb je eigenlijk helemaal geen relatie he. ik vind het dus maar niks... maar ben vrij conservatief![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |