abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53187213
Hee hoe staan jullie fok!'ers eigenlijk tegenover open relaties?
Persoonlijk vind ik het eigenlijk juist iets heel goeds als je tenminste nog jong bent en nog niet in de "settle-fase" zit, want je stelt het geluk van je partner boven dat van jezelf, ik heb altijd zoiets van als mijn vriendin wil zoenen met een kerel als ze met der vriendinnen uit is dan moet ze dat gewoon doen, maar ze moet ook niet zeiken als ik dat doe, op een of andere rare manier heb ik zelfs het gevoel dat onze relatie er spannender door wordt, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, iig wat vinden jullie van open relaties, zijn er miss ook mensen die hier zelf ook ervaring mee hebben, laat het horen..
pi_53187476
Werkt volgens mij niet, één van de twee gaat altijd wel meer voelen dan de ander en dan begint het gezeik hoor..
It's about being boss, not being the boss...
pi_53187859
absoluut niks voor mij
pi_53188162
Soms denk je dat het werkt, maar het is een illusie.
Vroeg of laat gaat het fout.
Bomen zijn relaxt
pi_53188813
relaties

Ehm... ok
pi_53191058
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef LeT0W het volgende:
Soms denk je dat het werkt, maar het is een illusie.
Vroeg of laat gaat het fout.
dat dus
Mona lisa smile :)
pi_53191078
Het hoeft helemaal niet fout te gaan, zolang er maar goede afspraken gemaakt gaan worden. Je moet noooit verplicht in een relatie blijven.

Life is about enjoying it! see every day as your last day and make the best of it!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53191083
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:15 schreef Chandler het volgende:
Het hoeft helemaal niet fout te gaan, zolang er maar goede afspraken gemaakt gaan worden. Je moet noooit verplicht in een relatie blijven.

Life is about enjoying it! see every day as your last day and make the best of it!
Mja voor mij zou dat dus echt niet werken. Ik kan toch geen liefde geven als ik weet dat ze de volgende dag misschien wel met iemand anders staat te zoenen?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 15 september 2007 @ 08:24:36 #9
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53191107
Als het echt alleen om de seks gaat, dan is het prima. Je wordt het toch snel genoeg zat, als je tien kutten hebt gezien heb je ze allemaal gezien.

Verder zijn 'open relaties' toch een beetje iets voor trailertrash en ander lowlife.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:28:53 #10
81237 releaze
best of both worlds
pi_53191357
ikzelf ben wel voor de open relaties (meer polyamorisch though) maar mijn vriend trekt dit (nog) niet echt. ikzelf geloof niet dat liefde (of seks) iets exclusiefs voor een persoon is of dat liefde gevangen hoort of mag te worden in verschillende regels, dat zijn regels uit angst (om iemand kwijt te raken) en niet uit liefde. tuurlijk, TUURLIJK hou ik rekening met zijn wensen maar wij staan zoveel mogelijk allebei op de eerste plek. Ik heb behoeftes, hij heeft behoeftes, en ik ben ondertussen zo christelijk geonconditioneerd dat ik en het fabeltje van 1 partner niet meer geloof en het fabeltje dat als ik eenmaal doodga er een ander leven op mij wacht of een hemel waarin alles goed gaat dat ik NU het beste van mij leven ga maken. Zelfgereguleerd lijden, prima, maar alles tot op zekere hoogte.

we hebben het ook wel degelijk geprobeerd maar mijn partner werd dusdanig geplaagd door angsten dat ik het ook weer heb afgekapt. we hebben beiden wat op het spel gezet, maar het ging allemaal een beetje snel. prima, we houden van elkaar, hadden we geen rekening met _elkaars_ (zowel mijn gevoel als het zijne) wensen gehouden was het exit relatie geweest, en dat wilden we allebei niet. En zo gaan we weer verder, kijken hoe we vorm kunnen geven aan onze gevoelens, want we willen dat het voor ons allebei plezierig is, en niet alleen voor Een iemand, want dan krijg je strijd, zet je je relatie op het spel en heb je helemaal niets meer.. Dat terwijl je juist zoveel van iemand houdt, zeg je.

dus, het ligt aan de partners, maar ook aan de communicatieve vaardigheden, de vaardigheden in het verwoorden van gevoelens en rationaliseren, zelfreflectie, zelfcontrole, om zoiets echt goed te kunnen doen werken - tenzij je allebei al zelf die grondhouding hebt. Nuja goed, ik heb dat al sinds m'n kindertijd kwam ik achter, hij niet, dus het is geen makkelijke opgaaf.

Aan de andere kant komen we door dit soort dingen wel veel dichter bij elkaar, bij ons gevoel voor elkaar. Is mooi
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:23:48 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53191775
Open relatie ff zoekfunctie gebruiken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53193550
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:23 schreef JoeyT het volgende:
Open relatie ff zoekfunctie gebruiken
Hey MOD wannabe, dat topic is meer dan een jaar oud ( donderdag 10 augustus 2006 ) dus onnodig om die te kicken! en daar is de vraag wat een open relatie is, dit is net een ander topic
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53194226
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:08 schreef Frumzel het volgende:
relaties

Die reactie van je wordt een beetje oud.
pi_53194509
Waar blijft erodome

Alles kan, als je maar duidelijk bent in de afspraken
...en zo ook naleeft
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:59:59 #15
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_53194840
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:28 schreef releaze het volgende:
ikzelf ben wel voor de open relaties (meer polyamorisch though) maar mijn vriend trekt dit (nog) niet echt.

-knip-

dus, het ligt aan de partners, maar ook aan de communicatieve vaardigheden, de vaardigheden in het verwoorden van gevoelens en rationaliseren, zelfreflectie, zelfcontrole, om zoiets echt goed te kunnen doen werken - tenzij je allebei al zelf die grondhouding hebt. Nuja goed, ik heb dat al sinds m'n kindertijd kwam ik achter, hij niet, dus het is geen makkelijke opgaaf.

Aan de andere kant komen we door dit soort dingen wel veel dichter bij elkaar, bij ons gevoel voor elkaar. Is mooi
helemaal mee eens Hoewel ik niet bij elke partner zo´n open relatie aan kan gaan. Als ik onzeker ben over mijn partner dan kan ik stikjaloers zijn.

Het ligt m.i. aan het soort relatie dat je hebt, bij de ene relatie kan het wel, bij de andere niet. Het heeft te maken met hoeveel vertrouwen je in elkaar hebt op een veel dieper, fundamenteler niveau. Je moet kunnen vetrouwen op het feit dat je van elkaar houdt en je elkaar niet kan verliezen.

Hoe je dit bereikt? Tja, volledige openheid jegens elkaar en waarschijnlijk moet het ook een beetje in je zitten om sex los te zien van liefde ofzo.

Ik vond het echt de meest intense en diepgaande relaties die ik gehad heb. Gek genoeg hebben we nauwelijks iets met anderen gedaan, en helemaal niet waar de ander niet bij was. Dat vonden we dan zo ongezellig dat we gewoon wachtten tot de ander er ook bij was

Nu ik dit zo opschrijf denk ik dat het dus niet om de derde persoon ging maar dat het meer een spel met elkaar was. Hmmm... misschien is dat niet wat TS bedoelt met een open relatie.

Zijn er meer mensen die ervaring (dat het meer een spel is tussen jou en je partner)?

Of wordt met een open relatie meer bedoelt dat je echt regelmatig na je werk even bij je minnaar langsgaat? Dat het dus echt om die 3e persoon gaat. Of dat je na een avond stappen met iemand anders mee naar huis gaat, soort kortstondige lust/ fysieke behoeftebevrediging?
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:01:59 #16
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53194890
Een open relatie is gewoon vrijgezel zijn, maar dan de "zekerheid" ( want zekerheid is een illusie ) dat je altijd een "vaste" neukbuddy achter de hand hebt. Maar wat men al zei.. op den duur gaat het fout. De één krijgt gevoelens of wordt verliefd op totaal iemand anders. Ikzelf doe er niet aan, want ik ben wel iets volwassener en verstandiger inmiddels.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53198286
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:01 schreef Shitonya het volgende:
Een open relatie is gewoon vrijgezel zijn, maar dan de "zekerheid" ( want zekerheid is een illusie ) dat je altijd een "vaste" neukbuddy achter de hand hebt. Maar wat men al zei.. op den duur gaat het fout. De één krijgt gevoelens of wordt verliefd op totaal iemand anders. Ikzelf doe er niet aan, want ik ben wel iets volwassener en verstandiger inmiddels.
Dat is een vrije relatie. In een open relatie kies je wel gewoon voor elkaar, mag je die gevoelens voor elkaar hebben en ben je niet slechts elkaars neukbuddy. Volgens mij komen geslaagde open relaties juist ook veel meer voor bij mensen die al jaren samen zijn en in principe ook de rest van hun leven bij elkaar willen blijven. Maar goed, ik denk dat Erodome dat allemaal beter kan uitleggen, mocht ze nog langs komen
Voor mij zou het op dit punt in mijn leven niet werken, ik ben nu te monogaam ingesteld, en misschien in bepaalde op zichten nog te onzeker dankzij mijn leeftijd. Ik keur het idee echter totaal niet af, dus wie weet dat ik er over een jaar of 10 wel heel anders over denk. Ik zou er echter sowieso niet aan beginnen met iemand met wie ik niet eerst jaren een normale relatie heb gehad, want ik denk dat je elkaar wel door en door moet kennen en vertrouwen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_53198322
Zelf er meer scharrels op na houden is oké, maar dat de vrouw waarmee je scharrelt ook weer met andere mannen gaat is einde verhaal.
pi_53199565
Ik vind dat best wel fout.

Zoenen met een ander terwijl je een relatie hebt.
Maar dat is mijn mening!
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:39:25 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53200039
Waarom zou je een open relatie willen? Als je niet genoeg hebt aan je partner, dan heb je duidelijk nog niet de juiste partner ontmoet.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:57:03 #21
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53200435
quote:
Je wordt het toch snel genoeg zat, als je tien kutten hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
Lawl !

OT: Niks voor mij.
There is no rehab for stupidity.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:09:02 #22
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53201911
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef Chandler het volgende:

[..]

Hey MOD wannabe, dat topic is meer dan een jaar oud ( donderdag 10 augustus 2006 ) dus onnodig om die te kicken! en daar is de vraag wat een open relatie is, dit is net een ander topic
tik ff open relaties in in de zoekfunctie...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:52:36 #23
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53202981
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
Zelf er meer scharrels op na houden is oké, maar dat de vrouw waarmee je scharrelt ook weer met andere mannen gaat is einde verhaal.
Hypocriete zak
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53203466
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hypocriete zak
Nee, zo is het en niet anders.. en ga nu maar lelijk doen bij iemand anders.
pi_53204587
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Als het echt alleen om de seks gaat, dan is het prima.
Ben ik helemaal met je eens, zou het zelf persoonlijk meer bij zoenen houden maar als beide partijen er niks op tegen hebben is het toch prachtig om gewoon es lekker helemaal los te gaan tijdens het uitgaan, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')