Toch niet de lerares?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen!
Straks Natuurkunde.
Met een hele leuke meid.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
Ik voel me hier echt de meest volwassene.
Het is gewoon een hele leuke meidquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vertel..
of had je daarom laatst zo'n goed humeur?
Het kan ook zijn dat je gevoel je in de steek laat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
strakke opmerkingquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]mijn reactie vanmorgen was nog vrij volwassen en ik verwacht daar eigelijk ook wel antwoord op
![]()
Aaah Assink, wie kent het niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
strakke opmerking
vrijdag 5 oktober bruilof bij Assink, collega gaat trouwen, dus dat kan ik mooi op de fiets af![]()
Jawel, ben er volgens mij wel een keer geweest toen nicht van me ging trouwen. Hengevelde toch?quote:
Komop zeg, ik ken mijn regio wel een beetje als geboren en getogen tukker. Jammer dat je daar aan twijfelde.quote:
toevallig was je er geweest, anders had je het niet gelijk gewetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Komop zeg, ik ken mijn regio wel een beetje als geboren en getogen tukker. Jammer dat je daar aan twijfelde.
True.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toevallig was je er geweest, anders had je het niet gelijk geweten
Denk je?quote:
15quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je gevoel je in de steek laat.
PS. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |