hoe gaat het op het moment dan?? nog erg moe enzo?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Blawh het volgende:
Ik ben nog altijd niet goed te pas, dus voorlopig nog geen meet voor mij.
Ja. Moe en nog aantal vage klachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe gaat het op het moment dan?? nog erg moe enzo?
hmm en de doktoren weten niet wat ze er aan kunnen doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja. Moe en nog aantal vage klachten.![]()
dat is wel minder danquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja. Moe en nog aantal vage klachten.![]()
Ja, maar laten we het hier over de positieve dingen in het leven hebben.quote:
de vriendin is dan weer thuis, dus mijn weekend wordt wel goedquote:Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, maar laten we het hier over de positieve dingen in het leven hebben.Iedereen al plannen voor het weekend?
Dat geloof ik zeker ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vriendin is dan weer thuis, dus mijn weekend wordt wel goed![]()
te langquote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ja.Heb je haar lang moeten missen?
Awww, hoe schattig.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
te lang![]()
ze is vanaf vorige week zondag weer op haar kamer, afgelopen weekend op kamp, dus haar niet gezien... uiteindelijk zondagmiddag toch ff 5 uurtjes in Groningen geweest, wat me 2 uur heen en 2 uur terug heeft gekost, maar goed, wilde haar echt ff zien/sprekenwas zeer gezellig en als het goed is, komt ze morgenavond weer thuis (maar dan heb ik wedstrijd) dus ik zie haar dan vrijdag weer
![]()
dat komt wel goedquote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Awww, hoe schattig.
Ik wens je in ieder geval al een prettig weekend met d'r toe, merk dat het ook wel echt een prettig weekend wordt.
lees neukenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
te lang![]()
ze is vanaf vorige week zondag weer op haar kamer, afgelopen weekend op kamp, dus haar niet gezien... uiteindelijk zondagmiddag toch ff 5 uurtjes in Groningen geweest, wat me 2 uur heen en 2 uur terug heeft gekost, maar goed, wilde haar echt ff zien/sprekenwas zeer gezellig en als het goed is, komt ze morgenavond weer thuis (maar dan heb ik wedstrijd) dus ik zie haar dan vrijdag weer
![]()
quote:
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb zondag niet geneukt, hebben wat gegeten samen en ff door de stad gelopen... nog ff tv kijken op haar kamer en toen weer weg, anders was ik echt te laat thuis, had al weinig slaap gehad afgelopen 2 nachten
handkarruhquote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doen![]()
ach zn kamer moest toch nog gesaust wordenquote:
jah man!!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doen![]()
vertel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen!
Straks Natuurkunde.
Met een hele leuke meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |