lees neukenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
te lang![]()
ze is vanaf vorige week zondag weer op haar kamer, afgelopen weekend op kamp, dus haar niet gezien... uiteindelijk zondagmiddag toch ff 5 uurtjes in Groningen geweest, wat me 2 uur heen en 2 uur terug heeft gekost, maar goed, wilde haar echt ff zien/sprekenwas zeer gezellig en als het goed is, komt ze morgenavond weer thuis (maar dan heb ik wedstrijd) dus ik zie haar dan vrijdag weer
![]()
quote:
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb zondag niet geneukt, hebben wat gegeten samen en ff door de stad gelopen... nog ff tv kijken op haar kamer en toen weer weg, anders was ik echt te laat thuis, had al weinig slaap gehad afgelopen 2 nachten
handkarruhquote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doen![]()
ach zn kamer moest toch nog gesaust wordenquote:
jah man!!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah heb je het 2 weken zonder sex moeten doen![]()
vertel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen!
Straks Natuurkunde.
Met een hele leuke meid.
Toch niet de lerares?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen!
Straks Natuurkunde.
Met een hele leuke meid.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
Ik voel me hier echt de meest volwassene.
Het is gewoon een hele leuke meidquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vertel..
of had je daarom laatst zo'n goed humeur?
Het kan ook zijn dat je gevoel je in de steek laat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
Stelletje pubers.
strakke opmerkingquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]mijn reactie vanmorgen was nog vrij volwassen en ik verwacht daar eigelijk ook wel antwoord op
![]()
Aaah Assink, wie kent het niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
strakke opmerking
vrijdag 5 oktober bruilof bij Assink, collega gaat trouwen, dus dat kan ik mooi op de fiets af![]()
Jawel, ben er volgens mij wel een keer geweest toen nicht van me ging trouwen. Hengevelde toch?quote:
Komop zeg, ik ken mijn regio wel een beetje als geboren en getogen tukker. Jammer dat je daar aan twijfelde.quote:
toevallig was je er geweest, anders had je het niet gelijk gewetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Komop zeg, ik ken mijn regio wel een beetje als geboren en getogen tukker. Jammer dat je daar aan twijfelde.
True.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toevallig was je er geweest, anders had je het niet gelijk geweten
Denk je?quote:
15quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je gevoel je in de steek laat.
PS. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:
Ej rule,quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej rule,
jouw biertafel staat op dumpert/geenstijl![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/27134/19d4a474/biertafel.html
haha![]()
![]()
ik zag hem ook al staan vanmiddagquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej rule,
jouw biertafel staat op dumpert/geenstijl![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/27134/19d4a474/biertafel.html
haha![]()
![]()
reeds gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:47 schreef Blawh het volgende:
Ik zal ook maar wat kudos geven dan. Omdat hij zo strak is.![]()
de kudo's stromen binnen zag ikquote:Op zondag 23 september 2007 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemiddag
op dumpert all 33885 keer bekeken en op youtube al 4600 keer
terwijl ie vanaf 11 september pas op het internet staat
ja geweldig tochquote:
en Hoksebargequote:Op maandag 24 september 2007 15:29 schreef rulerofdeath het volgende:
de hoeve
joah dat heurt der ook nog 'n betje biequote:
Gemeente Hoksebargequote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah dat heurt der ook nog 'n betje bie
joah dat heurt ook bie de hoevequote:
doar heurt de hoeve ook bi-j, dat bedoel iequote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah dat heurt ook bie de hoeve
neuhquote:Op maandag 24 september 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doar heurt de hoeve ook bi-j, dat bedoel ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |