Eh...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
En je hebt ook niet de neiging 's nachts de ogen van je reisgenoot uit te steken?
rofl, ik heb nog wel een paar vid proggies om vids te edittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef Floripas het volgende:
Shit! Vis fileren ;')
Mod in de buurt?
Oh, daar heb ik eens mee te maken gehad. Niets ernstigs aan overgehouden, overigens, het leek ook niet opzettelijk te zijn.quote:
...wat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eens mee te maken gehad. Niets ernstigs aan overgehouden, overigens, het leek ook niet opzettelijk te zijn.
Oh, 1e zin in het topic erover.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wordt het partijcongres van de VVD eigenlijk nog uitgezonden?
quote:10.00 congres live op tv
WTF? Je moet echt het hele verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Het 's nacht trachten mijn ogen uit mijn oogkas te verwijderen.
wel eens bij door naaldhakken, maar dat zul je wel niet bedoelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Het 's nacht trachten mijn ogen uit mijn oogkas te verwijderen.
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die kale, dat was jij toch Zwaardvisch, althans, als je een clone van Lemmeb bent...
quote:QUOTE (Zwaardvisch @ August 16, 2007 04:44 pm)
Lemmeb, ik ken verder je geschiedenis niet zo goed, maar waarom post je nooit meer op Fok?
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.quote:QUOTE Klefbeer @ August 23, 2007 11:08 am
Ik kan niet meer op FOK! posten. Officieel zou ik een 48-uursban hebben, maar op m'n verzoek om die ban op te heffen omdat die 48 uur al lang en breed verstreken zijn, wordt niet gereageerd.
Eigenlijk zou dat hele proces natuurlijk gewoon geautomatiseerd moeten zijn, dat zou een hoop gezeik schelen. Het is al erg genoeg dat je zelf moet mailen voor een unban, omdat de één of andere bevooroordeelde, geestelijk minderjarige modclown je op slinkse wijze een ban heeft weten aan te smeren, daarbij handig gebruik makend van de incompetentie van de admins. Maar als men dan ook nog eens helemaal niet reageert...
Afijn, het boeit mee eerlijk gezegd ook weinig meer, ze doen maar daar op FOK!. Fora genoeg, mocht ik daar behoefte aan hebben, en in hoge nood is een gezellige, ontraceerbare kloon binnen twee minuten gefabriceerd . Tegenwoordig post ik af en toe bij Elsevier. Is ook weleens lekker om je mening te kunnen geven, zonder dat je rekening hoeft te houden met verzuurde provinciaaltjes als gelly en Monidique, die er alleen maar op uit zijn om je een ban aan te smeren.
Dat ben je ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:
[..]
[..]
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.
Ik had een tijdje terug een reisgenote die enkele keren 's nachts - in haar slaap - haar hand in mijn gezicht had geslagen, waarvan een keer bijna in mijn ogen. Vandaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
WTF? Je moet echt het hele verhaal vertellen.
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet.
André van Duin is dat.
Geen idee waar je dat vandaan hebt of wie er eerder mee kwam. Ik zei het omdat je een tijdje geleden zei dat je medestudenten van Samson kent en dat heeft hij op de meet meen ik ook gezegd. Daar komt bij dat je er nogal jong voor bent als je profiel klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:
[..]
[..]
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.
Succes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef Floripas het volgende:
Ik ga bieren in de stad.
Nou ja, klonen komen er meestal zelf wel voor uit of vallen vanzelf door de mand. En als geen van beiden het geval is, is hun al dan niet kloon-zijn meestal ook niet zo relevant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan hebt of wie er eerder mee kwam. Ik zei het omdat je een tijdje geleden zei dat je medestudenten van Samson kent en dat heeft hij op de meet meen ik ook gezegd. Daar komt bij dat je er nogal jong voor bent als je profiel klopt.
Nou ja, beter op je 9e dan op je 19e. In het laatste geval is er iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef Aoristus het volgende:
Jullie missen heel wat aan Nova hoor, er is een figuur (in Meppel) die zich kandidaat heeft gesteld voor het partijvoorzitterschap, hij wordt uitgelachen door de zaal omdat hij op zijn 9e al onder de indruk zegt te zijn geweest van Joop den Uyl
Als hij zou zeggen dat hij Lemmeb zou zijn zou hij geband worden denk ik. Maar goed, ik vind het verder ook niet zo relevant, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, klonen komen er meestal zelf wel voor uit of vallen vanzelf door de mand. En als geen van beiden het geval is, is hun al dan niet kloon-zijn meestal ook niet zo relevant.
Ik loop al een tijdje mee en volgens mij is het nu onderhand wel duidelijk dat ik authentiek ben. Verder is het inderdaad vrij irrelevant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, klonen komen er meestal zelf wel voor uit of vallen vanzelf door de mand. En als geen van beiden het geval is, is hun al dan niet kloon-zijn meestal ook niet zo relevant.
OP je 19e heb je wel een serieuze kans om je argumenten te verzilveren, op je 9e speel je met lego ofzo. De zaal lacht 'm gewoon uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou ja, beter op je 9e dan op je 19e. In het laatste geval is er iets niet helemaal goed gegaan.
Niet per definitie. Tenzij een van de admins echt een hekel aan je heeft, wordt een kloon - zeker als je al een tijdje niet meer op fok bent verschenen - meestal wel gedoogd, mits je je een beetje low-profile houdt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als hij zou zeggen dat hij Lemmeb zou zijn zou hij geband worden denk ik. Maar goed, ik vind het verder ook niet zo relevant, inderdaad.
We gedogen hem nu toch ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet per definitie. Tenzij een van de admins echt een hekel aan je heeft, wordt een kloon - zeker als je al een tijdje niet meer op fok bent verschenen - meestal wel gedoogd, mits je je een beetje low-profile houdt.
Twee oudejaars van Virgiel. Die zijn inderdaad al in de 30.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan hebt of wie er eerder mee kwam. Ik zei het omdat je een tijdje geleden zei dat je medestudenten van Samson kent en dat heeft hij op de meet meen ik ook gezegd. Daar komt bij dat je er nogal jong voor bent als je profiel klopt.
Eric de Baedts idd, ondernemer te Amsterdam, wil PvdA voorzitter worden, ik moest ook wel lachen. Op zijn 9de kon hij niet begrijpen waarom Den Uyl na 10 zetels winst niet een kabinet kon formeren. Op z'n 9de.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef Aoristus het volgende:
Jullie missen heel wat aan Nova hoor, er is een figuur (in Meppel) die zich kandidaat heeft gesteld voor het partijvoorzitterschap, hij wordt uitgelachen door de zaal omdat hij op zijn 9e al onder de indruk zegt te zijn geweest van Joop den Uyl
De man verdient een lintje en iedereen praat maar een beetje met hem heen omdat vragen hoe het gaat zo sneu is op televisiequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric de Baedts idd, ondernemer te Amsterdam, wil PvdA voorzitter worden, ik moest ook wel lachen. Op zijn 9de kon hij niet begrijpen waarom Den Uyl na 10 zetels winst niet een kabinet kon formeren. Op z'n 9de.
Van Hulten had ook ooit zo'n lulverhaal, dat hij op z'n vijfde voor de tv stond te springen ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric de Baedts idd, ondernemer te Amsterdam, wil PvdA voorzitter worden, ik moest ook wel lachen. Op zijn 9de kon hij niet begrijpen waarom Den Uyl na 10 zetels winst niet een kabinet kon formeren. Op z'n 9de.
Hij komt een beetje naïef over, deze ondernemer te Amsterdam, en hij hakkelt ook een beetje. het is toch wel een ander slag mensen die PvdA'ers, echt ander slag dan VVD'ers ook, vraag me af waar dat aan ligt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De man verdient een lintje en iedereen praat maar een beetje met hem heen omdat vragen hoe het gaat zo sneu is op televisie
Wat zijn dat? Secundaire geslachtsorganen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Floripas het volgende:
Politiek geneuzel en secundaire geslachtsorganen.
Is een voetballer toch? Lijkt me wat anders. Menigeen start op z'n 6de/7de al in de D'tjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Van Hulten had ook ooit zo'n lulverhaal, dat hij op z'n vijfde voor de tv stond te springen ofzo.
Ik vind Tichelaar er vrij volks/asociaal uitzien. En wat is er dan mis met Pronk?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt tijd dat de carrierejagers in de PvdA (maar ook in andere partijen) eens inbinden en dat men een wat volkser figuur aanstellen als partijgezicht
Veel verschillende mensen, denk ik. Misschien is dat ook wel de kracht van de PvdA, mits er ruimte is voor discussie en 'een transparante, integere en positieve campagne.’quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij komt een beetje naïef over, deze ondernemer te Amsterdam, en hij hakkelt ook een beetje. het is toch wel een ander slag mensen die PvdA'ers, echt ander slag dan VVD'ers ook, vraag me af waar dat aan ligt....
ROFL.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is een voetballer toch? Lijkt me wat anders. Menigeen start op z'n 6de/7de al in de D'tjes.
Kun je nagaan wat dat betekent zo'n functie hè.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
ROFL.
Maar goed. Michiel van Hulten dus.
Jan Pronk is een mooie tussenstap.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Het wordt tijd dat de carrierejagers in de PvdA (maar ook in andere partijen) eens inbinden en dat men een wat volkser figuur aanstellen als partijgezicht
Het staat ook op schrift onder "Erik op 1 A4"quote:EVEN GEDREVEN als ….. ik mag hopen mijn icoon van vroeger: Joop den Uyl!
Al sinds 1977, de val van het kabinet Den Uyl, en daarna de totstandkoming van het kabinet Van Agt-Wiegel,
ben ik enorm begaan met de PvdA en onze idealen.
Tuurlijk, de 4 groten die zich tegen zijn kandidatuur keren (Woltgens, de Vries, Koole en Vreeman, geloof ik), zijn alleen maar bang dat ze uit hun ivoren torentje gelokt worden. Er moet een publiek debat komen, de PvdA moet een progressief imago herstellen. Dat is de enige kans om nog wat van de 'oude' politiek van het pre-pim tijdperk te herstellen. Je ziet nu dat Verdonk meer dan 25 zetels zal krijgen in de peiling nog voordat ze ook maar iets op papier heeft gezet. Dat moeten we niet willen, want dan verval je van de regen in de drup. Liever een VVD die er gewoon voor uitkomt dat ze geld willen verdienen, dan een gristenkabinet die familiewaarden veinst.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jan Pronk is een mooie tussenstap.
Conservatief is geen scheldwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zat me wel weer erg te ergeren bij Nova.
- Die man met die snor, das echt een rasechte conservatief![]()
Het manco van de PvdA is nu juist dat vernieuwers als Bos en Plasterk constant bedreigd worden door al die Klaasjes, Jeltjes en Ruudjes die weer terug willen naar het de jaren '90. Bos' kop zal uiteindelijk rollen, maar wat dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tuurlijk, de 4 groten die zich tegen zijn kandidatuur keren (Woltgens, de Vries, Koole en Vreeman, geloof ik), zijn alleen maar bang dat ze uit hun ivoren torentje gelokt worden. Er moet een publiek debat komen, de PvdA moet een progressief imago herstellen. Dat is de enige kans om nog wat van de 'oude' politiek van het pre-pim tijdperk te herstellen. Je ziet nu dat Verdonk meer dan 25 zetels zal krijgen in de peiling nog voordat ze ook maar iets op papier heeft gezet. Dat moeten we niet willen, want dan verval je van de regen in de drup. Liever een VVD die er gewoon voor uitkomt dat ze geld willen verdienen, dan een gristenkabinet die familiewaarden veinst.
Jan Talen liberaal in Staphorst; die zal wel een éénmansfractie leiden, de enige in het dorp die voor euthanasie, abortus, homohuwelijk is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zat me wel weer erg te ergeren bij Nova. 3 dingen:
- Harry Mens![]()
- Dat gelul over een Sterke Leider
- Die man met die snor, das echt een rasechte conservatief![]()
Het is vreselijk storend dat men steeds controversiele uitspraken terugneemt omdat de tegenpartij aan wat touwtjes lijkt te trekken. Hoe fout is het om te zeggen dat Balkenende liegt als je dat vindtquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het manco van de PvdA is nu juist dat vernieuwers als Bos en Plasterk constant bedreigd worden door al die Klaasjes, Jeltjes en Ruudjes die weer terug willen naar het de jaren '90. Bos' kop zal uiteindelijk rollen, maar wat dan?
En dat kon vóór Fortuyn wel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is vreselijk storend dat men steeds controversiele uitspraken terugneemt omdat de tegenpartij aan wat touwtjes lijkt te trekken. Hoe fout is het om te zeggen dat Balkenende liegt als je dat vindt
Is dát volgens jouw een teken van liberalisme?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jan Talen liberaal in Staphorst; die zal wel een éénmansfractie leiden, de enige in het dorp die voor euthanasie, abortus, homohuwelijk is.
Dat de VVD de weg kwijt is bewijst onder meer dat gelul over een Sterke Leider. Alsof je naar een tijdperl van Stalin terugverlangt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tuurlijk, de 4 groten die zich tegen zijn kandidatuur keren (Woltgens, de Vries, Koole en Vreeman, geloof ik), zijn alleen maar bang dat ze uit hun ivoren torentje gelokt worden. Er moet een publiek debat komen, de PvdA moet een progressief imago herstellen. Dat is de enige kans om nog wat van de 'oude' politiek van het pre-pim tijdperk te herstellen. Je ziet nu dat Verdonk meer dan 25 zetels zal krijgen in de peiling nog voordat ze ook maar iets op papier heeft gezet. Dat moeten we niet willen, want dan verval je van de regen in de drup. Liever een VVD die er gewoon voor uitkomt dat ze geld willen verdienen, dan een gristenkabinet die familiewaarden veinst.
Dat is een teken ja. Liberaal is niet conservatief.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Is dát volgens jouw een teken van liberalisme?
Ehm, was er niet dat gelazer met Benk Korthals (min van Justitie) die moest aftreden na een of ander schandaal?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En dat kon vóór Fortuyn wel?![]()
If you don't know your past, you won't know your futurequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat de VVD de weg kwijt is bewijst onder meer dat gelul over een Sterke Leider. Alsof je naar een tijdperl van Stalin terugverlangt.
Overigens denk ik niet dat Pronks wens is om naar de 'oude politiek' te gaan. Nee, hij wil nog veel verder terug in de geschiedenis wat betreft politieke beleving en bedrijfsvoering.
Ik heb sinds dat ik geinteresseerd raakte in de politiek eigenlijk altijd een zwak gehad voor pronk. Al was het maar omdat hij niet één van de vele Nieuw Linksers was die uiteindelijk zélf onderdeel uit gingen maken van het zakkenvullende, megalomane en gemakzuchtige establishment. Zijn generatiegenoten werden ergens burgemeester of wethouder en begonnen aan prestigekusjes, Pronk daarentegen bleef dichtbij z'n idealen staan en zocht -itt de rest- de functies uit die daarmee correspondeerden.
Dat bedoelen ze louter mbt hoe de fractie aangestuurd moet worden hoor. Als oppositie partij één gezicht, en één strategie, laten zien ahw.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat de VVD de weg kwijt is bewijst onder meer dat gelul over een Sterke Leider. Alsof je naar een tijdperl van Stalin terugverlangt.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
If you don't know your past, you won't know your future
Dat de geschiedenis belangrijk is om mee te nemen in het verloop van de ontwikkelingenquote:
Helaas is de (vermeende) geschiedenis van Pronk voor velen een reden om af te hakenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat de geschiedenis belangrijk is om mee te nemen in het verloop van de ontwikkelingen
Je moet het geheel wat ruimer zien, denk ik. De vvd is ook nooit zo extreem geweest als dat het nu isquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Helaas is de (vermeende) geschiedenis van Pronk voor velen een reden om af te haken![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een teken ja. Liberaal is niet conservatief.
Ruimer in welk opzicht? Dat de polariserende factor van Pronk wel mee zal vallen? In dat geval ben ik het wel met je eens. De polarisatie van toen zal denk ik nooit terugkeren, al was het maar omdat de partijstructuren van de PvdA in de loop van de tijd (mn Kemenade heeft een belangrijke rol gespeeld) dusdanig veranderd zijn om die gevaren te verhinderen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je moet het geheel wat ruimer zien, denk ik. De vvd is ook nooit zo extreem geweest als dat het nu is
Ja. Men moet minder prudent worden, maar wel weer de pre-Kok tijd bestuderen om de echtheid van de PvdA terug te vinden. Pronk herinnert aan die tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ruimer in welk opzicht? Dat de polariserende factor van Pronk wel mee zal vallen? In dat geval ben ik het wel met je eens. De polarisatie van toen zal denk ik nooit terugkeren, al was het maar omdat de partijstructuren van de PvdA in de loop van de tijd (mn Kemenade heeft een belangrijke rol gespeeld) dusdanig veranderd zijn om die gevaren te verhinderen.
Die tijd komt nu eenmaal niet terug. Toen was je links of rechts, kakker of hippie. Nu is het politieke landschap verdeeld en die ontwikkeling zal zich sterker voortzetten zolang alle partijen op elkaar gaan lijken. De PvdA moet haar unique selling point zoeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja. Men moet minder prudent worden, maar wel weer de pre-Kok tijd bestuderen om de echtheid van de PvdA terug te vinden. Pronk herinnert aan die tijd.
Maar niet koste wat het kost veranderen omdat andere partijen dat willenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die tijd komt nu eenmaal niet terug. Toen was je links of rechts, kakker of hippie. Nu is het politieke landschap verdeeld en die ontwikkeling zal zich sterker voortzetten zolang alle partijen op elkaar gaan lijken. De PvdA moet haar unique selling point zoeken.
quote:Vakbonden groeien weer iets
ANP
VOORBURG - De achterban van vakbonden is voor het eerst in vijf jaar tijd iets gegroeid. De Nederlandse vakbeweging telt dit jaar 1.878.000 leden. Dat zijn circa 12.000 leden meer ten opzichte van 2006. Maar in 2002 waren nog ruim 1,9 miljoen mensen lid van een vakbond en sindsdien is het ledenbestand alleen maar gekrompen.
Dat blijkt uit vrijdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De vakcentrale FNV heeft dit jaar ongeveer 11.000 leden erbij gekregen en heeft daarmee een achterban van 1.182.000 personen. De FNV weet de laatste jaren vooral nieuwe leden te werven onder vrouwen en werknemers die als zelfstandige zonder personeel (zzp'er) voor zichzelf beginnen.
Het CNV heeft als enige vakorganisatie de achterban zien krimpen. De christelijke vakcentrale telt dit jaar 335.000 leden en dat zijn er 7000 minder dan in 2006. De organisatie voor het middenkader en hoger personeel MHP is met 6000 leden gegroeid tot 167.000 dit jaar. Het totale ledenbestand van de overige, kleinere vakverenigingen is met 2000 toegenomen tot 194.000 personen.
Ach, ja natuurlijk, jij hebt ook al het ECHTE liberalisme in pacht joh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
![]()
Liberaal wil zeggen dat je het individu de ruimte wilt geven zichzelf te ontplooien. Dat wordt vaak verward met een vorm van anarchie waarin alles mag en alles kan, maar daarmee leg je die vrijheid juist aan banden. In een wereld die gedomineerd wordt door commercie en merken zul je bijvoorbeeld alsnog niet vrij zijn, omdat je leven gedomineerd wordt door bedrijven die ingesteld zijn op winst. Je gaat dus objectief bepalen op welke manieren een mens zichzelf kan ontwikkelen tot vrij individu.
Daarmee is dus niet gezegd dat verboden p.d. niet liberaal zijn. In tegendeel, om de vrijheid te waarborgen kun je juist verboden en geboden nodig hebben. Da's een weerbare houding. Ik kan bijvoorbeeld drugs naast de wijnballen in de supermarkt leggen, maar daarmee bereik ik dat de mate van verslaving toeneemt. Ik kan kinderen zelf laten bepalen wat voor onderwijs ze volgen met als gevolg dat ze helemaal geen onderwijs meer volgen en niet mee komen in de maatschappij. Ik kan de liefde van een man en een man een juridische status geven, maar hebben ze zichzelf hiermee ontwikkeld? Etcetera.
Liberalisme is in wezen géén aparte stroming, maar een ideologie die binnen verschillende stromingen voorkomt. Bijvoorbeeld binnen het conservatisme, waarin je de vrije markt niet wil laten bepalen door overheidsmacht, en binnen het socialisme, waarin het als een soort Flower Power-jolijt geïncorporeerd is.
Jij kunt je wel vinden in het conservatisme?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:44 schreef Godslasteraar het volgende:
en gelukkig ben ik ook geen liberaal
de obsessie met buitenlanders van links is een loot van dezelfde stam als hierboven, zeker als je merkt dat de vurigste vertegenwoordigers der multiculturaliteit zelf immer een partner hebben uit het eigen subgroepje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
.............
- De xenofobie, veel conservatieven haten gewoon buitenlanders.
..............
ik heb de laatste dagen wat rongesnuffeld wat liberalisme nu precies inhoudt, en ik heb er eigenlijk niet veel mee. Al sinds mijn tienerjaren ben ik een bewonderaar van Machiavelli. Bismarck, Kissinger, dat zijn mijn mannen! Realisme en niets dan realisme.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij kunt je wel vinden in het conservatisme?
Oké, waar heb jij dan gevonden dat liberalisme is? Want dat zou ik dan ook wel eens willen weten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen wat rongesnuffeld wat liberalisme nu precies inhoudt, en ik heb er eigenlijk niet veel mee. Al sinds mijn tienerjaren ben ik een bewonderaar van Machiavelli. Bismarck, Kissinger, dat zijn mijn mannen! Realisme en niets dan realisme.
wat voor vraag stel je nu?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oké, waar heb jij dan gevonden dat liberalisme is? Want dat zou ik dan ook wel eens willen weten.
Het realisme waarover jij het hier hebt, was de manier waarop Bismarck, Kissinger de internationale orde beschouwden. Het was geen politieke stroming.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen wat rongesnuffeld wat liberalisme nu precies inhoudt, en ik heb er eigenlijk niet veel mee. Al sinds mijn tienerjaren ben ik een bewonderaar van Machiavelli. Bismarck, Kissinger, dat zijn mijn mannen! Realisme en niets dan realisme.
Bijzonder, niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Rechtse users en sex met mij willen, wat is dat toch![]()
Ja, Machiavelli was meer de theoreticus, en Bismarck en Kissinger mannen van de praktijk. Het probleem met politieke stromingen is dat er altijd een flink aantal elementen in zitten waar je niks mee hebt, of die afhankelijk zijn van de situatie. Stromingen, ideologieen zijn als een korset; benauwendquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het realisme waarover jij het hier hebt, was de manier waarop Bismarck, Kissinger de internationale orde beschouwden. Het was geen politieke stroming.
Nou, aartsvader van het conservatisme Burke zag het conservatisme niet als ideologie, maar als een houding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, Machiavelli was meer de theoreticus, en Bismarck en Kissinger mannen van de praktijk. Het probleem met politieke stromingen is dat er altijd een flink aantal elementen in zitten waar je niks mee hebt, of die afhankelijk zijn van de situatie. Stromingen, ideologieen zijn als een korset; benauwend![]()
Ik mag hopen dat dat het is want op de binnenlandse politiek van Bismarck valt nog wel wat aan te merken (met zijn gehoorzaming aan de graan-staal coalitie).quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het realisme waarover jij het hier hebt, was de manier waarop Bismarck, Kissinger de internationale orde beschouwden. Het was geen politieke stroming.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat een grote woorden weer op de VK voorpagina: VVD balanceert op de afgrond
Rita moet terug, Mark had ongelijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
De VK wil een absolute meerderheid voor het CDA?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat een grote woorden weer op de VK voorpagina: VVD balanceert op de afgrond
Ze willen een kinderfeestje, denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De VK wil een absolute meerderheid voor het CDA?
Het ergste is nog wel dat Elsevier ondanks al die doorzichtige onzin meer blaadjes blijft verkopen dan Opinio, HP/De Tijd en De Groene bij elkaar, waar overigens soms ook onzin in staat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef Aoristus het volgende:
Er zijn zat mensen die dat geloven
Wat is daar zo erg aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat Elsevier ondanks al die doorzichtige onzin meer blaadjes blijft verkopen dan Opinio, HP/De Tijd en De Groene bij elkaar, waar overigens soms ook onzin in staat.
Zwaardvisch is 24 lentes jong.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
Daar hebben we de jarige job hoor. Hoe oud is vischje nu?.
Je mag al vast m'n handtekening hebben, hoef je die niet te vragen als ik over 10 jaar de nieuwe premier ben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef Aoristus het volgende:
O, dan moet je nog een hoop leren
Hopelijk is dan de verschrikkelijk conservatieve 'ordnung und gezag' stemming al overgewaaid...quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je mag al vast m'n handtekening hebben, hoef je die niet te vragen als ik over 10 jaar de nieuwe premier ben.
Welnee, Nederland zal een prachtig land geworden zijn. Één groot Laren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hopelijk is dan de verschrikkelijk conservatieve 'ordnung und gezag' stemming al overgewaaid...
Eén groot Zeeuws-Vlaanderen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Welnee, Nederland zal een prachtig land geworden zijn. Één groot Laren.
Ja en alle uitkeringstrekkers laten we dood vriezen. Wie niet mee kan komen, tja, dat is hun eigen schuld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen valt nog wel mee. De SP is daar bijv. de tweede partij. Ik heb op de universiteit wat mensen uit Zeeland zitten en dat zijn me toch een stelletje actievoerders zeg.quote:
Als dát de basis van het socialisme is, zit ik over 10 jaar in ieder geval goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja en alle uitkeringstrekkers laten we dood vriezen. Wie niet mee kan komen, tja, dat is hun eigen schuld.
Dat geloof ik best. Het zijn mensen die niet van 'mooipraeters' houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen valt nog wel mee. De SP is daar bijv. de tweede partij. Ik heb op de universiteit wat mensen uit Zeeland zitten en dat zijn me toch een stelletje actievoerders zeg.
De basis van het socialisme is de gewone man ja. Dat is heel wat anders dan de conservatieven die in de 19e eeuw het niet erg vonden als arbeiders massaal dood vroren. Zij vonden dat maar zwak volk en uiteindelijk zouden de sterke mensen overblijven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Als dát de basis van het socialisme is, zit ik over 10 jaar in ieder geval goed.
Dat wordt posters plakken.
Bij de SP zitten de mooiste mooipraters. Die zijn helemaal vervuld van hun partijtje maar als je ze even 'uithoort' dan kom je te weten wat voor stalinistische boel het daar is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Het zijn mensen die niet van 'mooipraeters' houden.
De basis van het socialisme is huisvesting en werkgelegenheid voor iedereen. Kom daar eens om bij de PvdA die iedereen de WW in wil smijten en door het sociale woningbouwbeleid woningnood creëert.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De basis van het socialisme is de gewone man ja. Dat is heel wat anders dan de conservatieven die in de 19e eeuw het niet erg vonden als arbeiders massaal dood vroren. Zij vonden dat maar zwak volk en uiteindelijk zouden de sterke mensen overblijven.
Ik kan me vinden in jouw punten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
- De xenofobie, veel conservatieven haten gewoon buitenlanders.
- Hun ideeën over waar de macht moet zitten. Waar de echte liberalen juist de individuele burger wil versterken, daar willen de conservatieven die krachten terugdraaien. Dat grote gevoel voor erfelijke macht en bedilzucht staat me erg tegen.
- Het nationalisme. Hangt misschien samen met puntje 1. Op zich is nationalisme niet heel erg maar in combinatie met puntje 1 helaas wel.
- Hun ideeën over de sociale stratificatie. 'Een dubbeltje zal nooit een kwartje worden' zo luidt een bekend gezegde, de conservatieven handelen daarnaar.
- Sowieso het hele idee dat de mens van nature slecht is staat me erg tegen.
Zeeuws-Vlaanderen ligt weliswaar in Zeeland, maar Zeeland is Zeeuws-Vlaanderen niet hè. trouwens Volkert van der G., zelfverklaard tirannendoder, was trouwens van origine zo'n Zeeuwse actievoerder,... en geen Zeeuws-Vlaming. Ad verbrugge de cultuurheld van visch aan de andere kant, die is Zeeuws-Vlaming van origine.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen valt nog wel mee. De SP is daar bijv. de tweede partij. Ik heb op de universiteit wat mensen uit Zeeland zitten en dat zijn me toch een stelletje actievoerders zeg.
Niet echt ; toch wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De basis van het socialisme is huisvesting en werkgelegenheid voor iedereen.
Maar het klinkt leuk, een slogan waar ze zelfs bij de SP niet meer in geloven.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat de mens van nature slecht is, dat moet nu maar eens uit de taboesfeer komen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan me vinden in jouw punten.
Bolk durfde zijn glazen niet in te gooien, Wiegel stond achter Verdonk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:49 schreef Floripas het volgende:
Wat vond Bolkestein, wat vond Wiegel?
Is dat een taboe, dan? Ik hoor misantropische GroenLinksers niks anders roepen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat de mens van nature slecht is, dat moet nu maar eens uit de taboesfeer komen.
Met een bungelende Gauloise in de mondhoek en een coltrui aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat een taboe, dan? Ik hoor misantropische GroenLinksers niks anders roepen de laatste tijd.
Die aanname heeft anders als basis gediend voor vele walgelijke daden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat de mens van nature slecht is, dat moet nu maar eens uit de taboesfeer komen.
Welnee, het omgekeerde heeft juist geleid tot de hel op aarde.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die aanname heeft anders als basis gediend voor vele walgelijke daden.
Van wie is die dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Welnee, het omgekeerde heeft juist geleid tot de hel op aarde.
En die is niet van mezelf.
zelfs meer politiek correct as everquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hé, Ferry Mingelen heeft weer een nieuw haarstukje.
Karl Popper, nullitate.quote:
Bij de sociaaldemocraten in de jaren 70 leefden idd een wijle de veronderstelling dat de mens in wezen goed is, dat kun je ook wel illustreren, denk ik. Maar probeer eens te beargumenteren dat Mao en Stalin dachten dat de mens in wezen goed is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Popper geloofde heilig in een vooruitgang van kennis en wetenschap en dus ook in vooruitgang van de mens(elijke cultuur).quote:
Nee, dan had ik toch nog iets leuks om naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met een bungelende Gauloise in de mondhoek en een coltrui aan?
Die is van Sartre, maar ging daar niet over.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://www.nos.nl ??quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:
Weet iemand de stream van het journaal?
Niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die is van Sartre, maar ging daar niet over.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zwaardvisch, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Je bedoelt d't. Ik dacht dat je het over de menselijke natuur had.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Niet.
"Der Versuch, den Himmel auf Erden zu verwirklichen, produziert stets die Hölle."
Dit was al bekend, dit nieuws werd al voor het congres uitgebracht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
====== NIEUWSFLITS =====
Zojuist in het journaal beelden van Rita Verdonk in haar tuin om te vertellen dat ze niet in Veldhoven was en daar ook niet heenging. Er komen slechts tuinmannen bij haar op bezoek en daar gaat ze geen - ik herhaal GEEN - partij mee oprichten.
== Tot zover deze nieuwsflits ==
quote:
Jongens, rustig aan. Jullie krijgen toch niets; geen koffie, geen taart, zelfs geen hand.quote:
Dat ze melden dat Verdonk thuis is en waarschijnlijk niet komt, dat vind ik nog wel relevant om te vermelden. Maar om nou beelden te laten zien van iemand die NIET op een congres is en eigenlijk ook niets nieuws of relevants te vertellen heeft... dat vind ik raar en vooral ook overbodig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:19 schreef Het_hupt het volgende:
Dit was al bekend, dit nieuws werd al voor het congres uitgebracht.
Dit om verhalen te ontkrachten uit de pers dat ze in een hotel zou zitten in de buurt van het congrescentrum.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
====== NIEUWSFLITS =====
Zojuist in het journaal beelden van Rita Verdonk in haar tuin om te vertellen dat ze niet in Veldhoven was en daar ook niet heenging. Er komen slechts tuinmannen bij haar op bezoek en daar gaat ze geen - ik herhaal GEEN - partij mee oprichten.
== Tot zover deze nieuwsflits ==
Jan van Zanen of Rutte. Het is om het even.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:16 schreef Autodidact het volgende:
"En dáárom ga ik mijn uiterste bést doen om de ménsen te overtúígen en méé te krijgen dat het soms nódig kan zijn om knopen dóór te hakken. "
Wie ben ik?
http://www.latimes.com/news/printedition/asection/la-fg-iraq14sep14,1,1207545.story?coll=la-news-a_section&ctrack=1&cset=truequote:According to the ORB poll, a survey of 1,461 adults suggested that the total number slain during more than four years of war was more than 1.2 million.
ORB said it drew its conclusion from responses to the question about those living under one roof: "How many members of your household, if any, have died as a result of the conflict in Iraq since 2003?"
Based on Iraq's estimated number of households -- 4,050,597 -- it said the 1.2 million figure was reasonable.
Moet je hier zelf om lachen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef Ryan3 het volgende:
Heppy beursdee to joe, heppy beursdee to jou.
Heppy beursdee deer koekie, heppy beurdee to jou.
Het_hapt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Moet je hier zelf om lachen?
Wanneer ga je je nu eens nutiig maken met werk of studie? Ga je vrouw helpen in de tuin of ga biljarten in het buurthuis.quote:
Mijn vrouw en ik; we gaan zo een visje eten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wanneer ga je je nu eens nutiig maken met werk of studie? Ga je vrouw helpen in de tuin of ga biljarten in het buurthuis.
Bolognese dat is toch dat je het gehakt rul maakt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef Godslasteraar het volgende:
en nu ga ik eersteklas gehakt kopen voor een meesterlijke pasta Bolognese alla Godslasteraar![]()
Ik krijg zo'n blasé gevoel van je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Memento mori Zwaardvisch, memento mori, en het lachen zal je vergaan!
Dát dacht ik nou ook. Het kan perfectionisme zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:48 schreef Elseetje het volgende:
Gabry, plaats jij ook wel 'ns een post die níet daarna voor zoveel procent geëdit wordt
Als je vaker edit, dan gaat het aangegeven percentage omlaag. Ik streef naar een zo laag mogelijk percentage.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:48 schreef Elseetje het volgende:
Gabry, plaats jij ook wel 'ns een post die níet daarna voor zoveel procent geëdit wordt
Wat dacht je dan van níet editen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je vaker edit, dan gaat het aangegeven percentage omlaag. Ik streef naar een zo laag mogelijk percentage.
Er is iets geknakt bij Godslasteraar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n blasé gevoel van je.
Ik word zo moe van dat gebash op christenen. Dat is een al lang gepasseerd station.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is iets geknakt bij Godslasteraar.
graagquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
Log in?
Nee. Pasta ragù is, in weerwil van wat men vaak denkt, gesmoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bolognese dat is toch dat je het gehakt rul maakt?
Good 4 Rutte, daar zal hij blij mee zijn.quote:Rutte krijgt steun VVD-leden
Van onze verslaggevers
VELDHOVEN - Mark Rutte mag de VVD blijven leiden. Hij hoeft Rita Verdonk, die donderdag door hem uit de fractie werd gezet, niet terug te nemen.
Op een bomvol congres zaterdag in Veldhoven verwierp het merendeel van de aanwezigen een trits moties die pleitten voor afzetting van Rutte en van partijvoorzitter Jan van Zanen, rehabilitatie van Verdonk als VVD-fractielid en lijmpogingen door VVD-prominenten.
De enige motie die het haalde op het roerige en zich lang voortslepende congres was een pleidooi om Verdonk te verzoeken haar Kamerzetel terug te geven aan de fractie en lid te blijven van de partij, die ze negen Kamerzetels bezorgde bij de verkiezingen van afgelopen november.
VVD-coryfeeën verdeeld
Eerder op de dag hadden oudere VVD-coryfeeën tegenstrijdige adviezen gegeven. Zo had Hans Wiegel, VVD-erelid, Rutte en Verdonk opgeroepen een ´ultieme poging´ te doen hun ruzie bij te leggen. ´Wie deze laatste kans niet wil nemen is ons vertrouwen niet waard.´
Partijprominent Frits Bolkestein had zich in zijn toespraak echter vierkant geschaard achter het besluit van de fractie om Verdonk eruit te zetten. ´Hoe onaangenaam en schadelijk voor de partij deze beslissing ook was; het was de beste oplossing.´
De hoofdrolspeelster van de crisis waar de VVD deze week belandde, Rita Verdonk, verscheen niet op het congres. Zij bleef thuis in Nootdorp en vertoonde zich in de ochtend alleen, gekleed in fleecetrui en joggingbroek, in haar voortuin.
Oproep
Op het congres riep Rutte de twijfelende Kamerleden Fred Teeven en Charlie Aptroot op niet uit de VVD-fractie te stappen. Teeven en Aptroot twijfelen over hun toekomst na het wegsturen van Verdonk. ‘Ik hoop dat jullie onze collega's blijven. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart.’
Wiegel zei over zijn partij, dat het kader linkser is dan de gewone leden en dat die gewone leden weer linkser zijn dan de kiezers. Hij noemde Rita Verdonk ‘grandioos.’
Rutte, die diverse malen onderbroken werd door applaus, schetste uitvoerig de problemen die Verdonk de afgelopen maanden heeft veroorzaakt. Ze oefende steeds weer kritiek uit op de VVD-koers en dreigde ermee een eigen partij te beginnen.
Rutte meende niet anders te kunnen dan ‘de loodzware beslissing nemen’ haar weg te sturen. ´Het kan niet dat de nummer twee van de partij alleen in de krant komt om te vertellen wat de partij niet goed doet.´ Het congres heeft hem daar dus volledig in gesteund.
Twee opties
Verdonk heeft nu twee opties: gehoor geven aan de oproep van het congres en haar zetel ter beschikking stellen aan de volgende VVD'er op de verkiezingslijst (Ton Elias) en VVD-lid blijven. Of met medeneming van haar zetel een nieuwe partij oprichten. Diverse congresgangers gaven aan dat ze in dat geval Verdonk zouden volgen.
Geruchten dat Verdonk al bezig zou zijn met het oprichten van een nieuwe partij en daarvoor onder anderen oud-wethouder voor Leefbaar Rotterdam Marco Pastors en oud-LPF-Kamerlid Joost Eerdmans zou hebben benaderd, ontkennen kringen rond Verdonk met klem.
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel lurken, maar zelf geen fotoboek hebben hè?
Wel gehad, maar na wat persoonlijke bedreigingen en kogel mails van enkele users hier, heb ik um toch maar ff weer leeggemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel lurken, maar zelf geen fotoboek hebben hè?
quote:Best leuk en aardig, maar op een gegeven moment is 't wel welletjes geweest, en dan vind ik 't een stuk prettiger als de besluitvorming bij een stel technocraten ligt. En als sommige luitjes van 'Het Volk' daar niet tegen kunnen, en gaan lopen rellen, dan moeten ze maar monddood worden gemaakt.
roflquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ja, het is Gronk.
Ik vind het een theekopje gevuld met wat de neuk.
Wat een slecht excuus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wel gehad, maar na wat persoonlijke bedreigingen en kogel mails van enkele users hier, heb ik um toch maar ff weer leeggemaakt
ooh ik kan hem je wel ff toesturen hoorquote:
Lok hem in de val met een Wilders-topic.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ja, het is Gronk.
Ik vind het een theekopje gevuld met wat de neuk.
http://www.opinion.co.uk/Newsroom_details.aspx?NewsId=78quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
Log in?
quote:Doctorandus Netjes
Pamela Hemelrijk
Linkse mensen lijken tegenwoordig wel EO-leden, of Veluwebewoners, zo geschokt zijn ze als iemand in het openbaar een krachtterm bezigt. “Knettergek? Leugenaar? Parbleu! Fi donc! Een scheldweurd! Hoe ongepast! Quel horreur! Zo gaan we niet met elkaar om! Wilt u die kwalificatie terugnemen alstublieft?”
Zelfs freule Wittewaalvan Stoetwege, de markies de Cantecleer en dominee Spelberg waren nog ruimdenkender dan dat stuffed shirt van een Dijsselbloem, de meester Pennewip van de PvdA. En dat noemt zich een vertegenwoordiger van het proletariaat. Ik waan mij in een 19de eeuwse salon als ik die afgemeten grashark hoor schoolmeesteren over etikette! Daar kregen de saletjonkers en de douairières van de upper classes ook een rolberoerte als iemand het woord “schavuit” in de mond nam. Het was dan ook verboden om dat te doen; je kon er de bak voor indraaien.
Dijsselbloem staat te popelen, zo te horen, om deze achterlijke wetgeving weer nieuw leven in te blazen. En de Kamer heeft al een aanscherping van de regels voor het debat aangekondigd, dus hij krijgt misschien zijn zin nog ook. Ik zie de dag nog komen dat je hier best wel een atheïst of een ex-moslim aan het mes mag rijgen, mits je er maar geen onparlementaire taal bij bezigt, en eerst beleefd lispelt: “Ik dérangeer u toch niet, hoop ik?”
Daarom nog maar eens, als service aan Geert Wilders, een lijstje van kwalificaties die volgens Dijsselbloem en consorten wèl door de beugel kunnen in het publieke discours:
“Vogelaar, jij vuile kale nepminister, ik hoop dat je zo snel mogelijk AIDS krijgt”. Copyright: Matty Verkamman)
“Wat zou het fijn zijn als dat PvdA-vulgus van u ook meteen in die grafkelder had kunnen worden opgeborgen”. (Copyright: Frits Abrahams)
“Mevrouw Vogelaar, u bent een leugenaar, een ophitser, een minderwaardig mens, een Eichmann en een extremist, en u probeert op dezelfde manier stemmen te winnen als de NSB.” (Copyright: Marcel van Dam)
“Oorlogsmisdaden heeft mevrouw Vogelaar nog niet begaan, maar dat is slechts een kwestie van tijd”. (Copyright: Roel van Duijn)
“PvdA, breek met deze charlatan van een Vogelaar, die uw partij heeft gekaapt voor haar eigen agenda.” (Copyright Paul Rosenmöller)
“Vogelaar heeft al haar stokpaardjes nog een aangelengd tot een onwelriekende cocktail. Daarmee maakt zij duidelijk dat we met een wildplasser van doen hebben, iemand wiens blaas zo zwaar onder druk is komen te staan met de residuen van haar troebele geest dat alleen wild om zich heen plassen nog verlichting kan bieden.” (Copyright: Willem Breedveld)
“Narcisten als mevrouw Vogelaar kunnen maatschappelijk best goed functioneren. Bij Milosevic zie je dat ook. Daar zijn psychologische analyses van gemaakt. Hitler, Stalin, wat zijn dat voor mensen? Ik denk wel dat Vogelaar daar binnen valt.” (Copyright: Drs. E. NETJES, psycholoog)
“Aan democratie heeft deze Madurodam-Mussolini van Wonen en Wijken een broertje dood. De PvdA is een partij van rioolratten” (Copyright: Bart Tromp)
“Mevrouw Vogelaar is net zo provocerend als Reve. Die roept ook dat je zwarten moet doodknuppelen. Verder vertoont zij psychopatische trekjes. Dat wil zeggen dat ze heel handig mensen voor zich in kan nemen terwijl ze niet zo’n sterke gewetensfunctie heeft.” (Copyright: Iki Halberstadt-Freud, psychotherapeute)
Kijk Geert, zó gaan we hier met elkaar om! Doe er je voordeel mee! Neem een voorbeeld aan doctorandus Netjes! Als je je nou maar aan deze fatsoensnormen houdt, dan zal meester Pennewip je nooit meer een standje geven.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.opinion.co.uk/Newsroom_details.aspx?NewsId=78
Nou, in dat geval.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ooh ik kan hem je wel ff toesturen hoor![]()
Ach, ergens wel grappig. Ze pakt er ook weer iets over Milosevic bij btw hè.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
Wat een dieptepunt in de opiniestukjeswereld:
[..]
PI, huppeltje. PIquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ooh ik kan hem je wel ff toesturen hoor![]()
Ik heb niet alle citaten herkend. Men zei "dat de bronnen er gewoon bijstonden" (iemand die zich Karel Martel noemtquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, ergens wel grappig. Ze pakt er ook weer iets over Milosevic bij btw hè..
Nou, dat gaan we maar eens doen, dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
nou dan google je toch even, dan vind je zo de context
Twee hits, beide naar haar column. Binnenkort zal deze er wel als derde bij komen.quote:“Vogelaar, jij vuile kale nepminister, ik hoop dat je zo snel mogelijk AIDS krijgt”. Copyright: Matty Verkamman)
Twee hits, beide naar haar column.quote:“Wat zou het fijn zijn als dat PvdA-vulgus van u ook meteen in die grafkelder had kunnen worden opgeborgen”. (Copyright: Frits Abrahams)
Twee hits, beide naar haar column.quote:“Mevrouw Vogelaar, u bent een leugenaar, een ophitser, een minderwaardig mens, een Eichmann en een extremist, en u probeert op dezelfde manier stemmen te winnen als de NSB.” (Copyright: Marcel van Dam)
Twee hits, beide naar haar column.quote:“Oorlogsmisdaden heeft mevrouw Vogelaar nog niet begaan, maar dat is slechts een kwestie van tijd”. (Copyright: Roel van Duijn)
Twee hits. Haar column.quote:“PvdA, breek met deze charlatan van een Vogelaar, die uw partij heeft gekaapt voor haar eigen agenda.” (Copyright Paul Rosenmöller)
Dit wordt oud: twee hits, haar columnquote:“Vogelaar heeft al haar stokpaardjes nog een aangelengd tot een onwelriekende cocktail. Daarmee maakt zij duidelijk dat we met een wildplasser van doen hebben, iemand wiens blaas zo zwaar onder druk is komen te staan met de residuen van haar troebele geest dat alleen wild om zich heen plassen nog verlichting kan bieden.” (Copyright: Willem Breedveld)
Zelfdequote:“Narcisten als mevrouw Vogelaar kunnen maatschappelijk best goed functioneren. Bij Milosevic zie je dat ook. Daar zijn psychologische analyses van gemaakt. Hitler, Stalin, wat zijn dat voor mensen? Ik denk wel dat Vogelaar daar binnen valt.” (Copyright: Drs. E. NETJES, psycholoog)
Twee hits. Háár column.quote:“Aan democratie heeft deze Madurodam-Mussolini van Wonen en Wijken een broertje dood. De PvdA is een partij van rioolratten” (Copyright: Bart Tromp)
Dit is een (vrij slordige) parafrase van een artikel in de Groene Amsterdammer, die overigens niet uitgesproken links of rechts is. Het gaat over een psycho-analyse van Fortuyn, in een serie die ze toen hadden waarin ze politici analyseerden. Hemelrijk heeft er een cruciale passage uit weggelaten: "Maar dat verband is mij niet helemaal duidelijk.", staat er nog tussen. Ze relativeert het dus zelf. En het hele artikel is vrij mild.quote:“Mevrouw Vogelaar is net zo provocerend als Reve. Die roept ook dat je zwarten moet doodknuppelen. Verder vertoont zij psychopatische trekjes. Dat wil zeggen dat ze heel handig mensen voor zich in kan nemen terwijl ze niet zo’n sterke gewetensfunctie heeft.” (Copyright: Iki Halberstadt-Freud, psychotherapeute)
Floripas, heb je nu een fotoboek of niet?quote:
Ja, hij zit verstopt, daarom heeft zij dat icoontje niet...quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Floripas, heb je nu een fotoboek of niet?
Grappig is dat, ik kende haar niet eens voordat ze een pol-trofee vertegenwoordigde, ze schijnt in de spits te schrijven ofzo he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb niet alle citaten herkend. Men zei "dat de bronnen er gewoon bijstonden" (iemand die zich Karel Martel noemt)
[..]
Nou, dat gaan we maar eens doen, dan.
Overigens is er nog een gradatieverschil dat het niet in de Kamer wordt gezegd, maar daarbuiten.
[..]
Twee hits, beide naar haar column. Binnenkort zal deze er wel als derde bij komen.
[..]
Twee hits, beide naar haar column.
[..]
[..]
Met Fortuyn ertussen wordt deze uitspraak inderdaad toegeschreven aan Roel van Duijn, maar hij heeft dat niet gezegd.
[..]
Twee hits. Haar column.
[..]
Dit wordt oud: twee hits, haar column
[..]
Zelfde
[..]
Twee hits. Háár column.
[..]
Dit is een (vrij slordige) parafrase van een artikel in de Groene Amsterdammer, die overigens niet uitgesproken links of rechts is. Het gaat over een psycho-analyse van Fortuyn, in een serie die ze toen hadden waarin ze politici analyseerden. Hemelrijk heeft er een cruciale passage uit weggelaten: "Maar dat verband is mij niet helemaal duidelijk.", staat er nog tussen. Ze relativeert het dus zelf. En het hele artikel is vrij mild.
Begint pas om een uur of 8, we gaan door de grachten varen en nog even bieren in de stad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, hij zit verstopt, daarom heeft zij dat icoontje niet...
Hoe gaat het met je partijtje?
kwestie van een beetje kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Wat betreft Dijsselbloem heeft ze natuurlijk wel gelijk. Die probeert al jaren Ad Melkert te reanimeren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
Wat een dieptepunt in de opiniestukjeswereld:
[..]
Matty Verkammanquote:Ik zeg: ik zou gaan schelden, bij voorkeur op de toon van Henk Spaan. Jij vuile, kale nepprofessor, jij hebt de intelligentie van Adolf Hitler en de charme van Heinrich Himmler! Jij leeft van haat en daarom hoop ik dat je in die dark room van je zo gauw mogelijk aids krijgt.
Frits Abrahamsquote:tegelijkertijd liet de tv-regisseur in een flits de ietwat ongemakkelijk kijkende hoofden van Heinsbroek en consorten in de kerkbank zien. Een politiek moment tijdens een uitvaart, ach, waarom niet, en het bracht me op de praktische gedachte hoe aangenaam het zou zijn als het LPF-vulgus ook meteen in die grafkelder had kunnen worden opgeborgen. Toegegeven, het was weinig piëteitsvol van me, vooral tegenover prins Claus die rust heeft verdiend.
Toedeloequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Begint pas om een uur of 8, we gaan door de grachten varen en nog even bieren in de stad.
Gegarandeerd recept voor een geslaagde avond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Begint pas om een uur of 8, we gaan door de grachten varen en nog even bieren in de stad.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
als je bukt merk je het vanzelf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Foute film!
Zeg 'ns, hoe gaat het met Napalm?
doe het dan goed.quote:
Het is gewoon ook niet mogelijk hè?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
als je bukt merk je het vanzelf.
Zeg dat tegen Hemelrijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Goeieavond. En niet selectief citeren EWK.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef Aurelianus het volgende:
Hans van Baalen is een eersteklas klootzak die kinderen van vier opeet als ontbijt en in supermarkten met karretjes tegen de enkels van oude vrouwtjes rijdt. Oh, en hij zuigt aidsnegerpiemels.
Staat die shit ook nog online?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Och, Hemelrijk, leeft ze nog? Blijkbaar. Oh, wat een domme vraag. Maar anyway, uiterst domme column weer.
gewoon is maar saai.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet mogelijk hè?
Die Grünen waren die Fischer-Partei. Mehr nicht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,505969,00.html
briljant![]()
aar ik snap haar punt niet. Waarom vermangelt ze citaten en wat is het doel daarvan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
kwestie van een beetje kunnen zoeken.![]()
Het origineel was:
Dit is niet gewoon rechts, dit is extreem-rechts. Leefbaar Nederland, breek met deze charlatan, die jullie partij heeft gekaapt voor zijn eigen agenda.' -Paul Rosenmöller (GroenLinks), 9 februari 2002 op partijbijeenkomst.
zo ook de rest.
hemelrijk is een zure tante... kankeren en links afzeiken is haar levensdoel...quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
aar ik snap haar punt niet. Waarom vermangelt ze citaten en wat is het doel daarvan?
Wanneer en waarom is ze zo gek als een deur geworden hè, dat is een aardige vraag. Ik kan me nog herinneren dat ze columnist was in AD, best leuke stukjes had, maar toen begon de Kosovo crisis en toen werd ze ineens helemaal gek. Column geweigerd. Ruzie met de hoofdredactie. Uiteindelijk exit. Niet lang later komt Fortuyn op, wordt afgeknald en nu ja... tokkietokkie geworden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hemelrijk is een zure tante... kankeren en links afzeiken is haar levensdoel...
Ze slaagt in beide niet echt. Ze is een prutser.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hemelrijk is een zure tante... kankeren en links afzeiken is haar levensdoel...
Van Dam is een zak, maar representeert hij [arlementair links?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Matty Verkamman
[..]
Frits Abrahams
Video Fortuyn en Van Dam
etc ...
De juf heeft tegen Geert gezegd dat hij geen lelijke dingen over Ella mag zeggen. Daarop zegt Pamela Hemelrijk "Ja maar juf, zij deden het ook en zeiden nog veeeeel ergere dingen".quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:48 schreef Floripas het volgende:
aar ik snap haar punt niet. Waarom vermangelt ze citaten en wat is het doel daarvan?
Wat een non-grap. Moslims komen hierheen om door middel van multiculturalisme zichzelf en hun omgeving op te blazen?quote:
Van Baalen komt smerig over.quote:
biertje?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij ook.Verzin 'ns een originele reactie op me.
ze laat zien dat men wel dergelijke (en veeeel erger) zaken mocht zeggen zeggen over Fortuyn maar als Wilders iets zegt dan is het land te klein.. PH toont de hypocrisie in de selectieve verontwaardiging der politieke farizeeërs die den splinter in het oog van hun broeder wel bemerken, maar niet de balk in hun eigen1..quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:48 schreef Floripas het volgende:
PH is een stumper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Napalm het volgende:
ze laat zien dat men wel dergelijke (en veeeel erger) zaken mocht zeggen zeggen over Fortuyn maar als Wilders iets zegt dan is het land te klein.. PH toont de hypocrisie in de selectieve verontwaardiging der politieke farizeeërs die Den splinter in den anders oog wel zien, maar niet de balk in hun eigen1..
Wellciht. Maar dan wel een met een eigen column. En jij nietquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
biertje?
http://files.motor-forum.nl/usericons/787/biertje.jpg
http://www.dutchcowboys.n(...)088844308biertje.jpg
Rock heeft editknopjes. Is veel hipper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wellciht. Maar dan wel een met een eigen column. En jij niet![]()
Op internet toch?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
1. Iedereen zei toch crue dingen tegen elkaar in die tijd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Napalm het volgende:
ze laat zien dat men wel dergelijke (en veeeel erger) zaken mocht zeggen zeggen over Fortuyn maar als Wilders iets zegt dan is het land te klein.. PH toont de hypocrisie in de selectieve verontwaardiging der politieke farizeeërs die den splinter in het oog van hun broeder wel bemerken, maar niet de balk in hun eigen1..
1Mattheüs 7:3
Een eigen column op eenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
quote:
de Metro dacht ik..quote:
die kan ik niet zien en dus bestaan ze niet..quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Rock heeft editknopjes. Is veel hipper.
Dat kan. Maar hij ís heel aardig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van Baalen komt smerig over.
Hij wil vast wel een demonstratie geven als je het lief vraagt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
[..]
de Metro dacht ik..
[..]
die kan ik niet zien en dus bestaan ze niet..
Die is gedumpt zodra ze kwam met 9/11 loose change-praatjes.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef Napalm het volgende:
de Metro dacht ik..
You did him?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan. Maar hij ís heel aardig.
misschien is heel Fok niet echt en droom je dit alleen maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Elseetje het volgende:
Bovendien, heb jij haar die column zien typen? Nee? Misschien is die dan ook wel niet echt.
Als ik dit zou dromen, dan zou jij er in het geheel niet in voorkomen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
misshcien is heel Fok niet echt en droom je dit alleen maar.
Snedig idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef Aoristus het volgende:
That's our elsneetje
en smeuig tot op de bodem natuurlijk, net als met pindakaasquote:
Wij zijn zwoel en guitig en scherp als vers papier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen van POL hè.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wij zijn zwoel en guitig en scherp als vers papier.
Nou, ze komt niet meer bij hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wat is de laatste politieke gedachte die bij je opkwam?
Bij mij?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
De vorige, sexy_sadie, hebben ze maar mod gemaakt op het neuksubforum. Ik bedoel, als je dan toch zo graag mee wil doen, laat dan wat interessants zien, lange benen of een netje tieten ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ze komt niet meer bij hoor..
Nee, niet jij, jij bent one of the guysquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bij mij?
Dat ik het wonderlijk vind dat veel mensen in ideologisch geneuzel blijven hangen als er oplossingen moeten komen, maar óók dat zo veel mensen tegewoordig zo krampachtig pragmatisch doen.
Ja, ik zag het laatst idd, hilarisch.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De vorige, sexy_sadie, hebben ze maar mod gemaakt op het neuksubforum. Ik bedoel, als je dan toch zo graag mee wil doen, laat dan wat interessants zien, lange benen of een netje tieten ofzo
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, niet jij, jij bent one of the guys
En het is die taal die ons blijft inspireren, lieve Floripasquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lust geen chocola, wil niet trouwen, word wee van Jane Austen en hou baby's per ongeluk ondersteboven vast.
Maar ik heb wel gewoon een goeie ouwe druipgrot, hoor.
Het is handig als je laat weten aan wie je een vraag stelt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Heeft ze het hart op de tong of niet ? Ik heb eigenlijk nog nooit een goede vrouwelijke standwerker gezien, maar ik denk dat Floripas in 1 dag een hele berg sinaasappels kan verkopen alsof je er straaltjes goud uit zal persenquote:
Laat het maar weten als je er klaar voor bentquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is handig als je laat weten aan wie je een vraag stelt.
Oh, de vraag was voor mij dus?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je er klaar voor bent
Is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, de vraag was voor mij dus?
Mijn laatste gedachte die met politiek te maken had, was de vraag waarom ze alleen maar hamerstukken, begrotingswijzigingen en terkennisname stukken op de agenda van de komende raadsvergadering hebben staan, en geen behandelpunten.
Ze moeten daar op de markt niet denken dat, omdat zij toevallig een druipgrot heeft, dat ze geen sinasappelen kan verkopen idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heeft ze het hart op de tong of niet ? Ik heb eigenlijk nog nooit een goede vrouwelijke standwerker gezien, maar ik denk dat Floripas in 1 dag een hele berg sinaasappels kan verkopen alsof je er straaltjes goud uit zal persen
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heeft ze het hart op de tong of niet ? Ik heb eigenlijk nog nooit een goede vrouwelijke standwerker gezien, maar ik denk dat Floripas in 1 dag een hele berg sinaasappels kan verkopen alsof je er straaltjes goud uit zal persen
Goed, omdat het betekent dat ik minder hoef te lezen.quote:
Is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Floripas het volgende:
Ik moet elke keer die stomme inbox legen. Men blijft maar PM'en.
Welcome to my world.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Floripas het volgende:
Ik moet elke keer die stomme inbox legen. Men blijft maar PM'en.
blijf nog maar even danquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goed, omdat het betekent dat ik minder hoef te lezen.
Slecht, omdat het betekent dat het college niet met voorstellen komt.
Ja, wat? Toevallig heeft ze wel het buikje van Britney Spearsquote:
Wie?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, wat? Toevallig heeft ze wel het buikje van Britney Spears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |