Eh...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
En je hebt ook niet de neiging 's nachts de ogen van je reisgenoot uit te steken?
rofl, ik heb nog wel een paar vid proggies om vids te edittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef Floripas het volgende:
Shit! Vis fileren ;')
Mod in de buurt?
Oh, daar heb ik eens mee te maken gehad. Niets ernstigs aan overgehouden, overigens, het leek ook niet opzettelijk te zijn.quote:
...wat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eens mee te maken gehad. Niets ernstigs aan overgehouden, overigens, het leek ook niet opzettelijk te zijn.
Oh, 1e zin in het topic erover.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wordt het partijcongres van de VVD eigenlijk nog uitgezonden?
quote:10.00 congres live op tv
WTF? Je moet echt het hele verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Het 's nacht trachten mijn ogen uit mijn oogkas te verwijderen.
wel eens bij door naaldhakken, maar dat zul je wel niet bedoelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Het 's nacht trachten mijn ogen uit mijn oogkas te verwijderen.
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die kale, dat was jij toch Zwaardvisch, althans, als je een clone van Lemmeb bent...
quote:QUOTE (Zwaardvisch @ August 16, 2007 04:44 pm)
Lemmeb, ik ken verder je geschiedenis niet zo goed, maar waarom post je nooit meer op Fok?
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.quote:QUOTE Klefbeer @ August 23, 2007 11:08 am
Ik kan niet meer op FOK! posten. Officieel zou ik een 48-uursban hebben, maar op m'n verzoek om die ban op te heffen omdat die 48 uur al lang en breed verstreken zijn, wordt niet gereageerd.
Eigenlijk zou dat hele proces natuurlijk gewoon geautomatiseerd moeten zijn, dat zou een hoop gezeik schelen. Het is al erg genoeg dat je zelf moet mailen voor een unban, omdat de één of andere bevooroordeelde, geestelijk minderjarige modclown je op slinkse wijze een ban heeft weten aan te smeren, daarbij handig gebruik makend van de incompetentie van de admins. Maar als men dan ook nog eens helemaal niet reageert...
Afijn, het boeit mee eerlijk gezegd ook weinig meer, ze doen maar daar op FOK!. Fora genoeg, mocht ik daar behoefte aan hebben, en in hoge nood is een gezellige, ontraceerbare kloon binnen twee minuten gefabriceerd . Tegenwoordig post ik af en toe bij Elsevier. Is ook weleens lekker om je mening te kunnen geven, zonder dat je rekening hoeft te houden met verzuurde provinciaaltjes als gelly en Monidique, die er alleen maar op uit zijn om je een ban aan te smeren.
Dat ben je ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:
[..]
[..]
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.
Ik had een tijdje terug een reisgenote die enkele keren 's nachts - in haar slaap - haar hand in mijn gezicht had geslagen, waarvan een keer bijna in mijn ogen. Vandaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
WTF? Je moet echt het hele verhaal vertellen.
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet.
André van Duin is dat.
Geen idee waar je dat vandaan hebt of wie er eerder mee kwam. Ik zei het omdat je een tijdje geleden zei dat je medestudenten van Samson kent en dat heeft hij op de meet meen ik ook gezegd. Daar komt bij dat je er nogal jong voor bent als je profiel klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat gelul moet nu maar eens over zijn:
[..]
[..]
Ik heb geen zin er verder nog energie aan te verspillen, maar ik ben heel erg niet kloon.
Succes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef Floripas het volgende:
Ik ga bieren in de stad.
Nou ja, klonen komen er meestal zelf wel voor uit of vallen vanzelf door de mand. En als geen van beiden het geval is, is hun al dan niet kloon-zijn meestal ook niet zo relevant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan hebt of wie er eerder mee kwam. Ik zei het omdat je een tijdje geleden zei dat je medestudenten van Samson kent en dat heeft hij op de meet meen ik ook gezegd. Daar komt bij dat je er nogal jong voor bent als je profiel klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |