krijg jij ook al van die date PM's om "iemand" in Friesland te ontmoeten? Wat een toevalquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit verveling en om te discussieren en daten.
Tot een bepaalde leeftijd wel, ja. Althans in het gezin waar ik vandaan kom. Ik heb mijn beide ouders heel vaak bloot de badkamer uit zien lopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Super7fighter het volgende:
Is het waar dat in niet-islamitische/goddeloze Nederlandse families bloot vertonen aan andere leden van het gezin de normaalste zaak is? Bijvoorbeeld als de tienerkinderen gewoon bloot uit de badkamer komen terwijl pa of ma erbij staat. Of als pa of ma de badkamer naakt binnenloopt, terwijl zijn of haar dochter/zoon binnenstaat?
Mijn vader doet me sexueel niks. Als kinderen deed hij ons in bad. Ik heb hem ook in onderbroek gezien. Na und?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, ik sta hier niet ter discussie. Dat is de atheist!![]()
Serieus?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tot een bepaalde leeftijd wel, ja. Althans in het gezin waar ik vandaan kom. Ik heb mijn beide ouders heel vaak bloot de badkamer uit zien lopen.
Op een gegeven moment hield dat op, toen mijn broer en ik wat ouder werden. Niet dat dat moment duidelijk werd gemaakt, het gebeurde gewoon niet meer.
Ik bedacht me nog niet zo lang geleden pas dat dat vroeger inderdaad de gewoonste zaak van de wereld was, om mijn ouders naakt te zien.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
krijg jij ook al van die date PM's om "iemand" in Friesland te ontmoeten? Wat een toeval![]()
Sommige wel sommige niet. Er zijn ongelovigen die zich schamen voor elkaar en er zijn ongelovigen die weinig problemen hebben om bloot rond te lopen. (wel eens gehoord van nudisme?).quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Super7fighter het volgende:
Is het waar dat in niet-islamitische/goddeloze Nederlandse families bloot vertonen aan andere leden van het gezin de normaalste zaak is? Bijvoorbeeld als de tienerkinderen gewoon bloot uit de badkamer komen terwijl pa of ma erbij staat. Of als pa of ma de badkamer naakt binnenloopt, terwijl zijn of haar dochter/zoon binnenstaat?
Niet een gewoonte die ik van huis uit ken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
Is het onder atheisten normaal om met de familie naar het naakstrand of een nudistenkamp te gaan? Hoe kijk je hier tegen aan? Speelt de moraal en het geweten niet op?
Ja, als kind. Daar kijk ik niet vreemd van op. Maar in de puber en tienerjaren? Daar richte ik mijn vraag op.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn vader doet me sexueel niks. Als kinderen deed hij ons in bad. Ik heb hem ook in onderbroek gezien. Na und?
quote:
Dat is onder nudisten normaal, dat heeft niets met atheïsme te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
Is het onder atheisten normaal om met de familie naar het naakstrand of een nudistenkamp te gaan? Hoe kijk je hier tegen aan? Speelt de moraal en het geweten niet op?
Nudisme heeft niets met Atheïsme te maken. Het is een kleine minderheid die nudist is. Er zijn ook gelovige nudisten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
Misschien wel maar dat heeft niets met atheïsme te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Want ik kreeg een heleboel signalen dat dit wel gemeengoed is onder veel Nederlandse families.
Nee, toen was die fase al voorbij. Ik zou me rotgeschaamd hebben op die leeftijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ja, als kind. Daar kijk ik niet vreemd van op. Maar in de puber en tienerjaren? Daar richte ik mijn vraag op.
Nee maar als ze bruine ogen heeft wil ik welquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
krijg jij ook al van die date PM's om "iemand" in Friesland te ontmoeten? Wat een toeval![]()
Je zegt het goed: in veel Nederlandse families.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Want ik kreeg een heleboel signalen dat dit wel gemeengoed is onder veel Nederlandse families.
Ze zijn betoverend, als ik de PM's mag gelovenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee maar als ze bruine ogen heeft wil ik wel[afbeelding]
Als je als vader (of moeder) sexueel opgewonden word van je kind is er toch iets mis denk ik. Maakt niet uit hoe oud het kind is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ja, als kind. Daar kijk ik niet vreemd van op. Maar in de puber en tienerjaren? Daar richte ik mijn vraag op.
Neuh, soms.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Helaasquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee maar als ze bruine ogen heeft wil ik wel[afbeelding]
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Prima stelling. Scheiding tussen kerk en staat![]()
is uiteraard niet hetzelfde als scheiding tussen geloof en politiek.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat anders?
Und das vortleben der arische Rasse SIEG
Hoe zit het met broers en zussen onderling? En wederom niet als kleine kinderen, maar als pubers/tieners, ouder?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je zegt het goed: in veel Nederlandse families.
Dat heb je in een samenleving waar de moraal niet strikt genormaliseerd is.
Ja ik heb je toch ook antwoord gegevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
En die anderen met jou.
Waarom reageer zo als Ehsan Jami? Niet iedere vraag is een aanval of een verwijt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neuh, soms.
Toen mijn vader erg ziek was moest ik hem wassen en naar de wc helpen. Vind je dat ook goor?
jezus, gefrustreerde puberquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoe zit het met broers en zussen onderling? En wederom niet als kleine kinderen, maar als pubers/tieners, ouder?
Ja, ik dus, enkele posts terug.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoe zit het met broers en zussen onderling? En wederom niet als kleine kinderen, maar als pubers/tieners, ouder?
Gast. Dit is echt -niet- het topic om je incest fetishes en fantasien uit te werken. Daar hebben we KPD voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is een vraag. Vind je dat goor?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom reageer zo als Ehsan Jami? Niet iedere vraag is een aanval of een verwijt.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
En die anderen met jou.
Ik heb één broer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Pubers worden op een gegeven moment sexueel bewust en dan eisen ze op een gegeven moment privacy op. Dan lopen veel pubers minder snel bloot rond, Maar daar zijn geen regels voor, dat gaat vanzelf en sommige mensen hebben daar minder moeite mee dan andere.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In de meeste families waarbij zonder schaamte elkaar bloot tegen te komen in huis normaal is, speelt die seksuele fixatie die jij lijkt tentoon te spreiden niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pubers worden op een gegeven moment sexueel bewust en dan eisen ze op een gegeven moment privacy op. Dan lopen veel pubers minder snel bloot rond, Maar daar zijn geen regels voor, dat gaat vanzelf en sommige mensen hebben daar minder moeite mee dan andere.
Ik denk dat hij van zijn vooroordelen over de westerse maatschappij probeert af te komen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb één broer.
Naar welke onthullingen ben je op zoek?
Ik heb extensief door de moslimwereld gereisd en heb vele gesprekken gevoerd met Moslims daar. Sommige mensen dachten dat goddelozen in het Westen gewoon naakt over straat liepen. Dus je komt op Schiphol aan, en iedereen is bloot en overal vinden orgies plaats. Nu kon ik ze wel vertellen dat dat gemeengoed was in de warme maanden waarin zowat iedereen (half)naakt buiten rondloopt, maar hoe ze binnenshuis leefden kon ik ze niet vertellen. Ook hadden sommigen de indruk dat ik elke dag met een ander blond meisje in bed lag en vroegen ze me of ze geen westers meisje voor ze kon regelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wedervraag: Wat is de reden voor je fascinatie met naaktloperij?
dus men (de atheisten) vraagt er zelf om, antwoorden willen we aldus zien. Wie van de atheisten heeft wel eens zijn of haar eigen moeder/vader/broer/zus/opa/oma/poes/hond/oom/tante geneukt?quote:Stel *hier* je vragen aan een atheist.
De poes. Maar dat telt niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef Godslasteraar het volgende:
aan de andere kant:
[..]
dus men (de atheisten) vraagt er zelf om, antwoorden willen we aldus zien. Wie van de atheisten heeft wel eens zijn of haar eigen moeder/vader/broer/zus/opa/oma/poes/hond/oom/tante geneukt?
Zolang zij er geen problemen mee hebben zie ik het probleem ook niet. Kinderen komen in de puberteit met alle gevoelens en schaamte die daarbij hoort en zullen dan vanzelf grenzen gaan stellen. De grens van het toelaatbare houdt op bij de grenzen van een individu.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik denk dat in bepaalde (moslim) culturen duidelijke regels bestaan hoe hiermee omgegaan moet worden. Ik kan me voorstellen dat Super7F wil weten hoe dat werkt als die regels er niet zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In de meeste families waarbij zonder schaamte elkaar bloot tegen te komen in huis normaal is, speelt die seksuele fixatie die jij lijkt tentoon te spreiden niet.
Dat sommigen zich dat niet voor kunnen stellen kan volgens mij alleen maar voortkomen uit een preutse opvoeding (zoals ik ook heb genoten, helaas).
Ik snap die link tussen geloof en bloot die jij maakt ook niet helemaal, tenzij jij denkt dat alleen geloof de 'juiste' moraal kan opleggen...
Om die laatste vraag te beantwoorden, zal je eerst *de* moraal moeten kunnen definiëren. En ik zweer je, zeker wat NL betreft, dat is nog zo makkelijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb extensief door de moslimwereld gereisd en heb vele gesprekken gevoerd met Moslims daar. Sommige mensen dachten dat goddelozen in het Westen gewoon naakt over straat liepen. Dus je komt op Schiphol aan, en iedereen is bloot en overal vinden orgies plaats. Nu kon ik ze wel vertellen dat dat gemeengoed was in de warme maanden waarin zowat iedereen (half)naakt buiten rondloopt, maar hoe ze binnenshuis leefden kon ik ze niet vertellen. Ook hadden sommigen de indruk dat ik elke dag met een ander blond meisje in bed lag en vroegen ze me of ze geen westers meisje voor ze kon regelen.![]()
Nee, ik check alleen of het beeld klopt: leven de mensen in Nederland moraalloos of niet?
Moraal is nog altijd een kwestie van perspectief. Er is niet één moraal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:44 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb extensief door de moslimwereld gereisd en heb vele gesprekken gevoerd met Moslims daar. Sommige mensen dachten dat goddelozen in het Westen gewoon naakt over straat liepen. Dus je komt op Schiphol aan, en iedereen is bloot en overal vinden orgies plaats. Nu kon ik ze wel vertellen dat dat gemeengoed was in de warme maanden waarin zowat iedereen (half)naakt buiten rondloopt, maar hoe ze binnenshuis leefden kon ik ze niet vertellen. Ook hadden sommigen de indruk dat ik elke dag met een ander blond meisje in bed lag en vroegen ze me of ze geen westers meisje voor ze kon regelen.![]()
Nee, ik check alleen of het beeld klopt: leven de mensen in Nederland moraalloos of niet?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb één broer.
Naar welke onthullingen ben je op zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |