Ik had hem al eens ergens anders gezien, inderdaad mooi.quote:
Als het enige alternatief is om in de stad tussen de overige kuddedieren te lopen verkies ik ook de kerk op koopzondag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Ringo het volgende:
Wat vinden jullie van gelovigen die naar de kerk gaan op Koopzondag?
Alleen als het een mooie jonge vrouw is. Die worden ook meestal heksen genoemd. Over het algemeen gaan Wicca's en Atheïsten makkelijker met elkaar om dan katholieken en protestanten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Ringo het volgende:
Mogen jullie een priester vingeren?
Saai, behalve als er mooie jonge heksen rondlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef Het_hupt het volgende:
Wat vindt je van de Drents-Friese bossen?![]()
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Saai, behalve als er mooie jonge heksen rondlopen.
Ja ik heb er wel een paar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niks. Jij wel?
Edit:
Ik realiseer me net. Een kopje thee. 's avonds.![]()
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Daantke het volgende:
Vind jij dat er iets na de dood is?
Denk jij dat de evolutie waarheid is?
Ben je tegen christenen of accepteer je ze?
Respectievelijk:quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Daantke het volgende:
Denk jij dat de evolutie waarheid is?
Ben je tegen christenen of accepteer je ze?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Daantke het volgende:
Het is vooralsnog het meest waarschijnlijke.quote:Denk jij dat de evolutie waarheid is?
Ik ben niet tegen christenen mits ze mij hun waarden / normen en geloof niet opdringen.quote:Ben je tegen christenen of accepteer je ze?
Mag ik die raag met een wedervraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Super7fighter het volgende:
Is het waar dat in niet-islamitische/goddeloze Nederlandse families bloot vertonen aan andere leden van het gezin de normaalste zaak is? Bijvoorbeeld als de tienerkinderen gewoon bloot uit de badkamer komen terwijl pa of ma erbij staat. Of als pa of ma de badkamer naakt binnenloopt, terwijl zijn of haar dochter/zoon binnenstaat?
Òhòòò`, lafbekje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef Godslasteraar het volgende:
gelukkig maar dat ik geen atheist ben, al die vragen![]()
Onzin. Waarom zou dat zo zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Daantke het volgende:
Okeuj
Wat vind je, vinden jullie, van deze stelling?
Wie scheiding wil brengen tussen religie en politiek, heeft van beide niets begrepen
Nageslacht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Daantke het volgende:
Ja.quote:Denk jij dat de evolutie waarheid is?
Nee, ik accepteer ze klakkeloos.quote:Ben je tegen christenen of accepteer je ze?
Nee, ik sta hier niet ter discussie. Dat is de atheist!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik die raag met een wedervraag beantwoorden?
(...)
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Super7fighter het volgende:
Is het waar dat in niet-islamitische/goddeloze Nederlandse families bloot vertonen aan andere leden van het gezin de normaalste zaak is? Bijvoorbeeld als de tienerkinderen gewoon bloot uit de badkamer komen terwijl pa of ma erbij staat. Of als pa of ma de badkamer naakt binnenloopt, terwijl zijn of haar dochter/zoon binnenstaat?
Prima stelling. Scheiding tussen kerk en staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Daantke het volgende:
Okeuj
Wat vind je, vinden jullie, van deze stelling?
Wie scheiding wil brengen tussen religie en politiek, heeft van beide niets begrepen
Uit verveling en om te discussieren en daten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:06 schreef Andyy het volgende:
Waarom Fok! je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |