Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Thelonious het volgende:
Nee, die zit thuis aan de koffie.![]()
Maar zit nu misschien in de auto, who knows.
Tja, hij heeft geprobeerd uit te leggen waarom hij Rita weg heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Z'n hele betoog. Het komt op mij gewoon niet over
Die Kay zal wel wat bedacht hebben, ik zie die Rita zo het podium opklimmenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.
Rond 10 uur was ze in de tuin gegaan om aan de cameraploegen te tonen dat ze thuis was zei Ferry.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat geouwehoer over het kabinetsbeleid kwam wel wat plichtmatig over.
Voor het eerst in 400 jaar, gaat de toekomstige generatie het slechter krijgen dan de huidige, door dit kabinet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]Dat 'vreselijke' kabinet met 'vreselijke' plannen
Ik durf mijn huis niet uit door dit 'vreselijke' kabinet die niets doet aan veiligheid.
Is vanmorgen direct ontkracht door haar woordvoerder. Ze zou in de tuin zitten, klaar staan voor de pers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wie zou m geschreven hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:34 schreef SCH het volgende:
Wat een speech. Alsof Tony Blair er staat
Hulde, geweldig - diep respect. Ook heel duidelijk en geen gewauwel richting Rita.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef SCH het volgende:
Nu wordt het leuk.
Leden zijn altijd zo leuk -
"ik ben al van 1486 lid en dit heb ik nog nooit meegemaakt"
"Ik ben van de afdeling wulperveensweide en wij willen graag een motie over amandament 682 B eerste paragraaf indienen om het woordje dus toe te voegen"
"Het stoort mij dat niet iedereen aan het woord komt"
enz enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |