Is vanmorgen direct ontkracht door haar woordvoerder. Ze zou in de tuin zitten, klaar staan voor de pers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.
Wie zou m geschreven hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:34 schreef SCH het volgende:
Wat een speech. Alsof Tony Blair er staat
Hulde, geweldig - diep respect. Ook heel duidelijk en geen gewauwel richting Rita.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef SCH het volgende:
Nu wordt het leuk.
Leden zijn altijd zo leuk -
"ik ben al van 1486 lid en dit heb ik nog nooit meegemaakt"
"Ik ben van de afdeling wulperveensweide en wij willen graag een motie over amandament 682 B eerste paragraaf indienen om het woordje dus toe te voegen"
"Het stoort mij dat niet iedereen aan het woord komt"
enz enz enz.
Inderdaad. LPF-taferelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef Falco het volgende:
Partijcongressen, partijdebielen
. Het is ook overal hetzelfde
Ze klappen overal omquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:42 schreef the_disheaver het volgende:
`er is niet goed over nagedacht` <<applaus>>
huh
Hij komt wel goed over, in tegenstelling tot Rutte.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Charlie Aptroot is als vanouds. Rustig, beschaafd, sympathiek.
Nee, hij heeft wat stukjes witte regel in zijn tekst gezet terwijl elk lid te horen heeft gekregen om op elk moment waar mogelijk de stilte te verbrekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:43 schreef ouderejongere het volgende:
Nét buiten beeld hangt een bordje 'applaus'
Henk heeft een nieuwe knie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef ouderejongere het volgende:
Wat zit Henk nou met zijn Nordic Walkingstokken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef SCH het volgende:
Nu wordt het leuk.
Leden zijn altijd zo leuk -
"ik ben al van 1486 lid en dit heb ik nog nooit meegemaakt"
"Ik ben van de afdeling wulperveensweide en wij willen graag een motie over amandament 682 B eerste paragraaf indienen om het woordje dus toe te voegen"
"Het stoort mij dat niet iedereen aan het woord komt"
enz enz enz.
Tot nu toe is Charlie de bestequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:48 schreef Hexagon het volgende:
Aptroot doet het ook niet onaardig
Misschien moet hij een eigen partij oprichten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tot nu toe is Charlie de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |