Goh, dat je als zelfverklaard conservatief het NRC leest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Chavannes is geen journalist maar iemand die graag college geeft en met metaforen aankomt die nergens op slaan. Die stukjes op zaterdag zijn bijna lachwekkend. Ik ga daar geen lulverhaal over houden, zeg.
Vertel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Cursusje demoniseren gevolgd? Ik weet nog een leuk boek voor je.
Ik lees ook liever de Daily Telegraph, maar de NRC is wel te pruimen als je de parlementaire redactie niet meetelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goh, dat je als zelfverklaard conservatief het NRC leest.
Ik ben vooral benieuwd wat Wiegel gaat doen.quote:
Wat doet rechts-conservatief uberhaupt bij de vvd? Mischien is dat het probleem wel bij de vvd, zo'n grote conservatieve kliek in een partij die liberaal wil zijn. Dat gaat niet samen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:06 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is die Edith Schippers een walgelijk schepsel. Die schoffeert in een kwartier doodleuk meer dan de helft van de VVD-achterban![]()
Die VVD'er uit Staphorst verwoordde volgens mij uitstekend wat veel VVD'ers in den lande denken, namelijk dat een sociaal-liberale regentenkliek onder de Haagse kaastolp het rechts-conservatieve deel van de VVD-achterban in de lommerrijke provincie simpelweg negeert.
Liberalisme is een onderdeel van het conservatisme, niet andersom.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat doet rechts-conservatief uberhaupt bij de vvd? Mischien is dat het probleem wel bij de vvd, zo'n grote conservatieve kliek in een partij die liberaal wil zijn. Dat gaat niet samen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Liberalisme is een onderdeel van het conservatisme, niet andersom.
Aan de tompoucen wordt gewerkt, ik ben jarig dus er is taart.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
Tot morgen allemaal, ik zet koffie, zwaardvisch neemt tom poucen mee en gronk de jenever
Dat klopt, die zijn zelfs niet liberaal, maar gewoon bijna-anarchist.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Pardon? Je hebt ook de 'vrijheid-blijheid'-liberalen. Ik geef toe dat die zich waarschijnlijk beter thuis zouden voelen bij D66 of groenlinks dan bij de VVD, maar dat soort liberalen zijn *niet* conservatief. Verre van...
+ Teevenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef venomsnake het volgende:
V Baalen blijft met een sjaggie kop zitten..!![]()
Hun toekomst als burgemeester, hun baantjes staan op het spel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:24 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt nog mee dat al die rechtse ballen al om tien uur allemaal present zijn. Mijn directeur komt altijd pas tegen twaalf uur aankakken.
Acht, de tv is erbij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:24 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt nog mee dat al die rechtse ballen al om tien uur allemaal present zijn. Mijn directeur komt altijd pas tegen twaalf uur aankakken.
Lijkt me gaaf als die opeens bij de interruptie-microfoon staatquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Thelonious het volgende:
Nee, die zit thuis aan de koffie.![]()
Maar zit nu misschien in de auto, who knows.
Wat geloof je niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:
Sorry Mark, ik geloof je niet.
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Thelonious het volgende:
Nee, die zit thuis aan de koffie.![]()
Maar zit nu misschien in de auto, who knows.
Tja, hij heeft geprobeerd uit te leggen waarom hij Rita weg heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Z'n hele betoog. Het komt op mij gewoon niet over
Die Kay zal wel wat bedacht hebben, ik zie die Rita zo het podium opklimmenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.
Rond 10 uur was ze in de tuin gegaan om aan de cameraploegen te tonen dat ze thuis was zei Ferry.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat Rita in een Hotel in V'hoven zit, zodat ze er snel bij kan zijn als het nodig is.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat geouwehoer over het kabinetsbeleid kwam wel wat plichtmatig over.
Voor het eerst in 400 jaar, gaat de toekomstige generatie het slechter krijgen dan de huidige, door dit kabinet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]Dat 'vreselijke' kabinet met 'vreselijke' plannen
Ik durf mijn huis niet uit door dit 'vreselijke' kabinet die niets doet aan veiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |