Eens in de zoveel tijd moet ik er toch nog eens eentje openen.quote:
Tourney --> freeroll en dan in het blauw RTL7poker. begint om 14.30 server tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar vind ik de RTL freeroll ergens in het scherm?
Dat is toch ook het ziekenhuis waar Eilanden die complicaties kreeg met zijn galstenen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
Bluezz jij hebt toch in het diakonessenziekenhuis gewerkt?
Kunnen ze daar een beetje snijden in je tandvlees of niet?
Nee schat, in mesos oudenrijn/overvecht gewerkt. Mijn aussie-bluezzekind is in het Diac geborenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
Bluezz jij hebt toch in het diakonessenziekenhuis gewerkt?
Kunnen ze daar een beetje snijden in je tandvlees of niet?
Helaas welquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef Grulez het volgende:
Kent iemand hier een Bluezz?
Och god, Hyves...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah nou die heeft er net een vriendje bij![]()
Kom ik thuis, hangen er bij de overburen allemaal ballonnen, zijn ze even aan het trouwen die tweequote:
jij wordt ook gestalked op Hyves?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef Grulez het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef Grulez het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Againzender het volgende:
jij wordt ook gestalked op Hyves?
Nog steeds in Argentina?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:37 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!(het is hier pas half vier
)
Hyves is stiekem toch best fijn![]()
In je eentje trouwen gaat al zo lastig hequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom ik thuis, hangen er bij de overburen allemaal ballonnen, zijn ze even aan het trouwen die twee
jij wordt onze nieuwe hoofdcommissaris?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:40 schreef sjimz het volgende:
Wie wil er voor mij gaan werken?
nee hij wordt gepromoveerd tot ov controleurquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wordt onze nieuwe hoofdcommissaris?
quote:
ik heb ze nog niet gezien trouwensquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hij wordt gepromoveerd tot ov controleur![]()
er zitten vrij veel kleine Hitlers tussen is mijn ervaring, nare gastenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet gezien trouwens
maar ze schijnen altijd bij Amstel te staan.
Niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij zat toch in klein Antillanië(zuid-oost) ?
waar dan wel ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet meer.
Ik ga werken!
Tot morgenvroeg!
Ja, en daar ben ik als het goed is voorlopig nog wel. Als het goed is tot Juni ongeveer.quote:
Wat knijn zegt en je was er toch al net na de examens/diploma uitreiking heen gegaan toch ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik als het goed is voorlopig nog wel. Als het goed is tot Juni ongeveer.
Ik heb een hyves adres alleen zonder foto's en info.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik je toevoegen VoreG?
Wel een leuke ervaring dan. Spreek je dan zo goed Spaans of zit je op een Engelstalige school?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben begin augustus gegaan. Ik blijf dus ongeveer 10 maanden. Dat is inderdaad een behoorlijke tijd maar ik ga hier naar school en zit hier in een gastgezin. Dus gewoon een jaartje weg en een hoop nieuwe dingen ervaren enzo!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een hyves adres alleen zonder foto's en info.
Ik zit op een normale openbare school dus geen prive school ofzo. Mijn spaans is nu nog erg beperkt dus het is tot nu toe vooral met gebaren enzo praten met klasgenoten. Gelukkig kan 1 iemand uit de klas Engels dus die mag alles vertalen. Van de lessen snap ik dus ook helemaal niks maar ik ben hier ook niet om iets te leren op school maar gewoon de taal te leren en gewoon voor de geweldige ervaring!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een leuke ervaring dan. Spreek je dan zo goed Spaans of zit je op een Engelstalige school?
Leuk zeg! Heb je ook een blog of zo waar je alles bijhoudt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben begin augustus gegaan. Ik blijf dus ongeveer 10 maanden. Dat is inderdaad een behoorlijke tijd maar ik ga hier naar school en zit hier in een gastgezin. Dus gewoon een jaartje weg en een hoop nieuwe dingen ervaren enzo!
hoezo stiekemquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben stiekem *mwah* wel een meeloper.
Haha, ja het staat inderdaad ook allemaal op hyves maar dat is niet de echte sitequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk zeg! Heb je ook een blog of zo waar je alles bijhoudt?
Oh hyves natuurlijk
Dat valt echt ontzettend mee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hoezo stiekem
Dat jij trendgevoelig bent, was allang duidelijk
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Ik ben stiekem *mwah* wel een meeloper.
*check*quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef tha_dark het volgende:
Haha, ja het staat inderdaad ook allemaal op hyves maar dat is niet de echte site
jillesinargentinie.waarbenjij.nu
Je vergeet nog even dat hij een flesje bier met zijn oogkas openmaaktequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
Kijk toevallig een keer naar jensen hebben ze een lilliputer die gloeilampen eet, speelkaarten in zijin gezicht niet en een stofstuigerslang op zijn lul zet. Wel verdacht dat Sjimz hier nog niet is gesignaleerd.
Sjimz heeft nachtdienst, dus zal nu wel op het politiebureau zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
Kijk toevallig een keer naar jensen hebben ze een lilliputer die gloeilampen eet, speelkaarten in zijin gezicht niet en een stofstuigerslang op zijn lul zet. Wel verdacht dat Sjimz hier nog niet is gesignaleerd.
Oh jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je vergeet nog even dat hij een flesje bier met zijn oogkas openmaakte.
iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je vergeet nog even dat hij een flesje bier met zijn oogkas openmaakte.
Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:48 schreef Cruoninga het volgende:
Jongens, help eens even alstublieft:
Petitie: Sorry Sharon!
Ik kijk wel naar de samenvatting.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:57 schreef borisz het volgende:
morgen 10.00 Live de ondergang van de VVD op NL1
Ja, ik weet het:quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
Golfert ze doenj het goed iop het WK Judo 2 halve finale plaatsen inmiddels op de eerste dag
Okquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het:
Had al
WK-judo 2007 in Rio de Janeiro geopend omdat ik er nergens iets over kon vinden.
Ja, best wel weer zin in a.s. maandag en ik verheug me alweer op mijn volgende vrije dagen daarna.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef pascalheister het volgende:
al weer zin om te gaan werken golfer?
mmm tongquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef Bluezz het volgende:
OMG tong zoek dekkinggggggggggggggg, SOL is in tha house
sollie![]()
SOL schenkt Bluezz nog een wijntje inquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef borisz het volgende:
tuurlijk zitten ze hier, bloes zit aan de bar te hangen want dr wijn is op
Ladytenderquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL schenkt Bluezz nog een wijntje in![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ladytender
Waar zijn die stoere hoolers nou
Ik was je voorquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:38 schreef pascalheister het volgende:
de dames van de gouden kooi bij giel op ned 3 tong
Ik hoop je te hebben geholpen. Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:48 schreef Cruoninga het volgende:
Jongens, help eens even alstublieft:
Petitie: Sorry Sharon!
Ik dacht dat je even naar Groningen was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef Eilanden het volgende:
Halloooooo
* Eilanden is back na een paar daagjes in Engeland werken
Nope, toen FCU won, toen zat ik nog op Heathrow te wachten. vliegtuig had een beetje vertraging.... en alhoewel ik daar voor werk was, heb ik nog wel kunnen genieten van wat Engelse pinten en het lekkere weerquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je even naar Groningen was.
Naar het stadion neem ik aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:04 schreef dndiek het volgende:
Ik mag vanvond weer naar Eindhoven
Hier gaat alles goed alleen is het wel tijd om te slapen
wat een belachelijke tijd bosquote:Op zaterdag 15 september 2007 06:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
goed zo!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Openingsgala van Film by the Sea was fantastisch, 'Een Manier Om Thuis Te Komen' was heul mooi.
ben toch wel nieuwsgierig naar die film.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Openingsgala van Film by the Sea was fantastisch, 'Een Manier Om Thuis Te Komen' was heul mooi.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef Ole het volgende:
hoi Pascal
Als je van muziek houdt is het een prachtfilm. Anders is er denk ik geen moer aan...quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
ben toch wel nieuwsgierig naar die film.
Ik hou van muziekquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je van muziek houdt is het een prachtfilm. Anders is er denk ik geen moer aan...
Nee, zit thuisthuis. Dus het is vooral uitslapen en energie bijtanken voor volgende weekquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je nog wat leuks doen vandaag EC?
Vriendin zit in Wageningen/Nijmegen. Dus die komt niet langs denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets leuks is je vriendin zeker EC.
En dank je Aanvoerder. Ik ben benieuwd hoe snel ze afgestreept zijn, puur voor de lol.
7.00 uur beginnen met werken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:16 schreef Ole het volgende:
[..]
wat een belachelijke tijd bos![]()
of moest je plassen![]()
ja daar kies je zelf voorquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:17 schreef Bos81 het volgende:
en nu dus thuis. anderhalve dag bijkomen van een lange werkweek
Zoek me maarquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb trouwens nog geen Bloes op mn hyves...
Precies. Er zit ook niks klagends in die zin. Dat jij het klagend opvat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja daar kies je zelf voor
Grulez hoefde toch ook niet te zoeken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoek me maar
Wat een lekker zonnetje hier
Ik weet jou naam nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Grulez hoefde toch ook niet te zoeken?
Ik jouwes toch ook niet?quote:
En de IRL naam van EnGCatjuh staat in zijn profielquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je weet toch hoe ze heet en waar ze woont![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een ongelofelijke klootzak sjimz, die kerel die tegen een collega van jou aanreed
Er is helemaal geen topickill. Door je ongeduldigheid ben je te vroeg met je post, rotkatquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cadeautje van sjimz voor de topickill:
[afbeelding]
Ik heb Bluezz in mn hyvesEn nu ben ik vriend van vriend van bijna heel hools volgens mij
Ja, ik denk die jongen zit de hele dag smachtend te wachtenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb Bluezz in mn hyvesEn nu ben ik vriend van vriend van bijna heel hools volgens mij
Edit 't dan goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:20 schreef borisz het volgende:
wees dan 2 minuten later
Saved by the bell![]()
cadeau voor jou.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cadeautje van sjimz voor de topickill:
[afbeelding]
die ene minuut vergeven jullie me wel, toch?
M'n F5 is versleten jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik denk die jongen zit de hele dag smachtend te wachten![]()
Mijn pc heeft geen diskettedrive?quote:
Tigersquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef borisz het volgende:
* borisz gooit een emmer water over Cat
Rotstruik!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen topickill. Door je ongeduldigheid ben je te vroeg met je post, rotkat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Weer?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ray mag het vanavond weer alleen doen ?![]()
Vorige week was er geen eredivisievoetbalquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:18 schreef borisz het volgende:![]()
tong wordt lastig als je geen bier meer mag drinken langs de zijlijn.
wel NL elftalquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorige week was er geen eredivisievoetbal.
de penningmeester is dus tevredenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben als club daar onze methodes voor.
Zeker en vastquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
de penningmeester is dus tevreden![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef VoreG het volgende:
Word ik teruggefloten, omdat ik buitenspel stond tijdens de ingooi.....
Nog een kratje bier gewonnen emt een weddenschap na afloop.quote:
Heb je weer wat te drinken als Fok traag isquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog een kratje bier gewonnen emt een weddenschap na afloop.
Ik zei dat je geen buitenspel kon staan bij een doelschop. De rest van het team wel.
Gelukkig ken ik de spelregels wel.
Zeker, maar vandaag even niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je weer wat te drinken als Fok traag is
Ik moet eerst nog ingewerkt worden dus tot die tijd geen persoonlijke slaafquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:17 schreef pascalheister het volgende:
maar je troost je met de gedachte dat je koffiemeisje er is ?
okquote:
20.30.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Homegames blijven toffer, maar online is de snelheid wel fijn.
Is er vanavond weer een kans op PS borisz?
Okee. Wij zetten 2 euro 50 in.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, ik speel nu zo'n twee jaar online, waarvan 1 jaar om de centen
![]()
en zo af en toe een homegame
Als het bier weer een beetje z'n plek gevonden heeft in m'n lijf ben ik er bij.quote:
Stoerquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:11 schreef Againzender het volgende:
Catamaran zeilen in de IJhaven is best leuk
Zeker met een skybox op drie hoog
In je blaas?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het bier weer een beetje z'n plek gevonden heeft in m'n lijf ben ik er bij.
is goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ik zie je zo aan tafel hè, borisz.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:10 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, borisz. Heet je niet boreensz?.
Hij zei aan tafel, niet eronder.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Zij hei dat?
Ik heb een hyvesachtergrondje
Pedokonijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dalton zusjes op Een.![]()
junior songfestival Belgie
Och jeetje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef borisz het volgende:![]()
had A9 vanuit LP ik push had niet veel speelruimte over met tien BB. Called de BB met J8o
en ja een boer op de flop![]()
Waar is tong voor de vertaling.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef borisz het volgende:![]()
had A9 vanuit LP ik push had niet veel speelruimte over met tien BB. Called de BB met J8o
De A9 staat nog steeds vol files door die wegwerkzaamheden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef borisz het volgende:![]()
Of loslopende hondenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De A9 staat nog steeds vol files door die wegwerkzaamheden.
Ja, en de A6 is baggerquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De A9 staat nog steeds vol files door die wegwerkzaamheden.
die call van die ander met KQ met een Q op de flop is ook kut jaquote:
Zelf zou ik echt nooit met KQ callen. Vooral al dat ik zei alleen allin te gaan met een goede hand, dus zeker met Ax of een hoog paar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
die call van die ander met KQ met een Q op de flop is ook kut ja
Die A4 ook, als daar net een AA-01 convooi langsmoetquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
die call van die ander met KQ met een Q op de flop is ook kut ja
Die van Huntelaar zat er wel erg lekker in, maar die van Koevermans mocht er ook zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
De goal van de week is ook al gemaakt
Koef wordt nummer 2.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Huntelaar zat er wel erg lekker in, maar die van Koevermans mocht er ook zijn.
Ik quote t dan wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
Zeg, kan dit geleuter niet maandag in mijn topic?.
NEEquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
Zeg, kan dit geleuter niet maandag in mijn topic?.
Ophef is een groot woord, wordt alleen gezegd dat het doelpunt van de week al gemaakt is. En grote kans dat dat waar is. Nergens zie ik "wereldgoal" oid staanquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NEE
ik heb alleen een gifje van de goal van Klaas jan gezien. Zeker geen slechte goal, maar ik word een beetje ziek van dat opgehemel over omhaal goals. Natuurlijk is het knap, maar om er altijd (dus niet alleen bij deze treffer) zo'n ophef over te maken gaat wmb wat ver.
Ik heb het niet alleen over de post van EC. Maar over de reacties op omhaalgoals in het algemeen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ophef is een groot woord, wordt alleen gezegd dat het doelpunt van de week al gemaakt is. En grote kans dat dat waar is. Nergens zie ik "wereldgoal" oid staan.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de post van EC. Maar over de reacties op omhaalgoals in het algemeen.
Nou onderhand zie je elke week wel een omhaal goal voorbijkomen hoor. Ik zeg ook niet dat het simpel is, maar tegenwoordig kan iedere topspits wel scoren vanuit een omhaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]. Zovaak worden omhalen niet gescoord, juist logisch dat er dan even wat meer aandacht aan wordt besteed dan normaal. 't is één van de moeilijkste manieren om te scoren.
Ik heb er dit seizoen nog maar één gezien, die van Huntelaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou onderhand zie je elke week wel een omhaal goal voorbijkomen hoor. Ik zeg ook niet dat het simpel is, maar tegenwoordig kan iedere topspits wel scoren vanuit een omhaal.
In Nederland ja. Maar we hebben het nu over het algemeen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er dit seizoen nog maar één gezien, die van Huntelaar.
Lees "De Telduivel" eens voor letterlijk bewijs daarvan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Konijnen planten zich veel voort![]()
Rockpalast seizoen 2007 - Rocking with tong80quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
Bos kan cast wel het laatste rockpalast topic vinen. Volgens mij met tong80 in de TT.
Ach dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
Bos wat ben je toch en held. Trusten
Ik las het net op de FP.quote:
Ik las het. Eén van de grootsten ooitquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Is het erg als ik jullie weltrusten wens ?
Graagquote:Op zondag 16 september 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Is het erg als ik jullie weltrusten wens kus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |