Volgens mij heeft ze de halve finale verloren en na Geesink is Ruska natuurlijk de best ever.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik schakelde net te laat in. Zag een huilden Bosch op het podium staan. Kreeg verder niks meer mee. Op Teletekst staat er nog niks. Heeft ze goud ?
En Mark Huizinga ook de halve finale gehaald. Ik denk de beste na Geesink.
Niet echt op slimme wijze zie ik nu.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:42 schreef golfer het volgende:
En Edith Bosch heeft de halve finale verloren van de Amerikaanse Ronda Rousey.
Inderdaad, gouden medailles zijn voor Nederland uitzonderingen. 2005 was echt een uitschieter met goud voor Elmont, Bosch en v.d. Geest.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef Leatherface het volgende:
Twee keer brons is toch goed hoor.
Nederland is sinds '64 een traditionele Judo-grootmacht, maar je kunt niet echt verwachten dat het bij elk groot toernooi gouden plakken regent.
Ik snap dat ook niet zo goed, dan verlies je de halve finale maar uit het commentaar op de diverse sites enzo kan ik opmaken dat ze zich mentaal niet meer op konden laden voor brons... beetje jammer... maar hopelijk volgens jaar in Peking beter... 3 keer brons tot nu toe is wel een mooie tussenbalans, een plak is een plakquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, gouden medailles zijn voor Nederland uitzonderingen. 2005 was echt een uitschieter met goud voor Elmont, Bosch en v.d. Geest.
Maar toch jammer dat vannacht Huizinga en Bosch bijna probleemloos de halve finale halen en vervolgens 2 keer verliezen en zo 4e worden.
Hoorde ik al maar wat gebeurde er dan ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet echt op slimme wijze zie ik nu.
Die Amerikaanse pakt een aanval van Bosch over en die belandt op d'r rug... ipponquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde ik al maar wat gebeurde er dan ?
Wat dat betreft is het net Huizinga.. eigenlijk de beste zijn, aanvallend willen judoën en dan wordt je nog wel eens gepiepelt... hopelijk leert ze hier van richting Pekingquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef Leatherface het volgende:
Bosch wil nog wel eens tegen een Ippon aanlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |