quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
vorige topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Jij gaat voor je 20e voor een vaste relatie? Wake up
Oh, tevens lapo. Samenvatting topic: Kerels van 17 die boven hun leeftijd niet aan hun trekken komen zijn sneu, bovendien hebben ze nix te zeuren want meiden van 15 zijn ook lekker.
Succes!
hun kutje ruikt nog naar luiers dude!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom ga je dan niet voor de 12/13 jarige meisjes, kan best hoor.
en als je er aan likt krijg je van die stukjes watten in je bek.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hun kutje ruikt nog naar luiers dude!
Waarom is 12 of 13 te jong voor een gast van 15? Wat is er mis met pianoles? Waarom zou je een saaie vriendin krijgen als je op je 15e voor het eerst een meid neukt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
Goed excuus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef bolletje_25 het volgende:
Ey chef, ik ben ook single, maagd en 17, en speel toetsen. Kep geen vriendin maar vermaak me uitstekend, voor je 20e ben je zowiezo te jong voor een relatie, dus wat zwam je nou.
Gewoon een jaartje of 2 in je kelder laten rijpen, dan zijn ze het lekkerst.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hun kutje ruikt nog naar luiers dude!
het liefst in een droge, koele, iets luchtdoorlatende ruimte, gepekeld en hangend aan hun voetjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje of 2 in je kelder laten rijpen, dan zijn ze het lekkerst.![]()
geile neuksex?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef Rutgerr het volgende:
Wat zien sommige 18-jarige mokkels in van die bouwvakkers die de twintigjarige leeftijd al een tijdje zijn gepasseerd?![]()
Nou, ik ken zat meiden die zich totaal niet gedragen als zijnde 2 jaar vooruitliggend op jongens van dezelfde leeftijd. Vaker niet dan wel zelfs.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:49 schreef Sjibble het volgende:
Als je wat dingen opzoekt erover vat ik het samen
1. Meiden gaan eerder in de pubertijd, dus als basis van jongens zijn ze op dezelfde leeftijd ouder
2. Als dat zo is is het niks mis om als 17jarige met een 15-16 jarige te gaan.. kortom zelfde "pubertijdsperiode" ongeveer.
Simpel, ze houden van oudere jongens omdat die op hetzelfde niveau zitten qua ontwikkeling.. get it?
Best begrijpelijk niet..?
Bouwjaar: 1987quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:37 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een 15/16 jarige... of maakt me dat meteen een pedo?![]()
Nouja om eerlijk te zijn... ik ben 17 en heb met een 14-jarige gehad.. maar dat was toch niet hèt, maar het lag niet aan de leeftijd!quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Wat moet je nou met 12/13 jarige als je 16 bent ? de meeste/sommige lijken nog wel kleuters.![]()
jong is? 13 ?quote:Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, ik ben 24 en val op jonge meisjes.
Bedankt goede tip ga ik ook maar eens gebruikenquote:Op zondag 16 september 2007 14:31 schreef Samzz het volgende:
Je kunt uiteraard ook, zoals bijna iedere jongen, liegen over je leeftijd![]()
Werkt welquote:Op zondag 16 september 2007 01:06 schreef jordeeeh het volgende:
Néé.
Zo desperate?quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef danny130 het volgende:
[..]
Bedankt goede tip ga ik ook maar eens gebruiken![]()
Dan ben je echt een sjappiequote:Op zondag 16 september 2007 14:31 schreef Samzz het volgende:
Je kunt uiteraard ook, zoals bijna iedere jongen, liegen over je leeftijd![]()
Jij snapt hetquote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef VlaDje het volgende:
Dames zoeken niet specifiek oudere jongens...
Wel verwachten ze van een jongen dat hij zich min of meer volwassen gedraagd
Je woont hoogstwaarschijnlijk in een andere regio dan ik,quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef Heidrich het volgende:
Die 30 jarige wijven hebben allemaal een dikke reet joh.
Emmerhout/Schoonebeekquote:Op zondag 16 september 2007 23:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je woont hoogstwaarschijnlijk in een andere regio dan ik,
Want hier zijn plenty vrouwtjes tegen de 30 aan die nog lekker strak int velletje staan...
en een beetje brede heupen ben ik persoonlijk ook niet vies van![]()
Vaak genoeg meegemaaktquote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan ben je echt een sjappie![]()
Jezelf beteranders proberen neer te zetten dan dat je eigenlijk bent![]()
vanaf 14 kan hetquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom ga je dan niet voor de 12/13 jarige meisjes, kan best hoor.
--> R&Pquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef makkie88 het volgende:
ik ben 18, kep een vriendin van 15.. et gaat hardstikke goed...
Wat moet een gezonde twintiger met een meisje dat aan het studeren is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef Rutgerr het volgende:
Wat moet een gezonde twintiger nou met een meisje dat net op de helft zit van haar middelbare schoolopleiding?
zelf studeren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef Marije.. het volgende:
[..]
Wat moet een gezonde twintiger met een meisje dat aan het studeren is?
Verschil?
Meiden die studeren zijn waarschijnlijk net ietsje verder ontwikkeld dan meisjes die nog op de middelbare zitten... Meestalquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef Marije.. het volgende:
[..]
Wat moet een gezonde twintiger met een meisje dat aan het studeren is?
Verschil?
vooral dat petjesvolkquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Marije.. het volgende:
Ik ben 16 en m'n vriend is 20.
Wat moet ik nou met die jongens van mijn leeftijd?
Alleen maar stoer doen en zich anders voordoen dan dat ze zijn.
Komop, groei op.
Ze "proberen" een 20 jarige na te doen ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Marije.. het volgende:
Komop, groei op.
Ik weet niet wat jullie allemaal ijlen, iedereen is zo recht door de bocht. 20 en 16 kan perfect, waarom zou dit niet gaan? Dat is per stel verschillend, en ik zeg dit niet omdat ik toevallig zelf ook 20 ben en mijn vriendin 16. Het gaat niet om dat getal, het gaat om de belevingswereld waar iemand in zit, de mate van volwassenheid. Om het heel zwart/wit te stellen heb je op 15/16 twee type jongens: verlegen of stoer. Meiden zoeken vaak meer naar iemand met inhoud. Verder om mijn vriendin als voorbeeld te nemen, eerst dacht ik ook van "ach is veel te jong", totdat ze me daar op wees en mijn respect verdiende. Vanaf dat punt ga je toch zien dat zulke mensen ook inhoud hebben, het zijn niet slechts meisjes die 'erbij willen horen', ze hebben een verhaal. Marije, ben dus maar niet bang je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze "proberen" een 20 jarige na te doen ?![]()
Ik wilde zelfs eigenlijk zeggen niet verder kijken dan hun neus lang is, maar in dit geval moet het kort door de bocht zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:05 schreef Rutgerr het volgende:
@Bladin87, recht door zee of kort door de bocht, neem aan dat je op het laatste doelt.
Precies, dat is dus wat ik bedoel. Ben het er volledig mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef fathank het volgende:
Over het algemeen vind ik meisjes van 16 (ben zelf 20..) echt totaal oninteressant, gewoon omdat t van die blije wijven zijn. Ze gedragen zich alsof ze 25 zijn, denken de wereld gezien te hebben maar leven nog altijd in het plastic beschermingswereldje van pappie en mammie. Ik zoek ze wel wat ouder uit..
Jullie plaatsen het allebei weer in een hokje.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Precies, dat is dus wat ik bedoel. Ben het er volledig mee eens.
Boeiend. Die enkele keer dat het niet zo is, neem ik wel voor lief.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:56 schreef BladiN87 het volgende:
[..]
Jullie plaatsen het allebei weer in een hokje.
Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, maar daar ken k er niet zoveel van. Dus voorlopig blijft dat hokje nog mooi overeind.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:56 schreef BladiN87 het volgende:
[..]
Jullie plaatsen het allebei weer in een hokje.
Wettelijk gezien mag het niet hequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:37 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een 15/16 jarige... of maakt me dat meteen een pedo?![]()
16 wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:50 schreef marleen5 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mag het niet he
Schijt aan de wet. Als we zo gaan miereneuken...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:50 schreef marleen5 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mag het niet he
Jij bent wel stoer en hebt al heleboel in je leven berijkt hequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Marije.. het volgende:
Komop, groei op.
Jij vast ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij bent wel stoer en hebt al heleboel in je leven berijkt he
hebt al heleboel klopt ook niet helemaalquote:
Ten eerste: dat is best wel arrogant dat je jezelf zo hier neerzet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:37 schreef Kenkerkees het volgende:
Bij mij is het al 2 keer tegenovergesteld geweest. De 1e keer was ik nog niet zo lang 15 jaar en had ik iets met een meisje van net 16. Nu ben ik 16 jaar oud en heb ik iets met een meid die eerder 18 wordt dan ik 17. Beide zeggen / hebben gezegd dat ik er ouder uitzie dan ik ben en dat ik me volwassen gedraag.
We raken juist sexueelgefrustreerd doordat al die meiden geneukt worden door oudere gastenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef Drenthe het volgende:
Dus om antwoord te geven op TS vraag: nee, niet altijd. En het slaat sowieso nergens op om 15-jarige jongens neer te zetten als kansloze sexueelgefrustreerde kutkinderen (alhoewel veel het wel zijn)
Aantal posts: 62.473 (gemiddeld 44 per dag)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dit toch eigenlijk ook een kut-topic. ik neuk alles tussen de 17 en de schijndood![]()
Niks arrogants aan. Ik vind mezelf niet beter dan anderen hoor, ik geef alleen de reden waarom het bij mij wel lukt met oudere meiden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:51 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Ten eerste: dat is best wel arrogant dat je jezelf zo hier neerzet.![]()
Ten tweede: ik doe gewoon gezellig met je meeMijn 'record' staat op 18 (ben zelf 15, december 16).
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:24 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Aantal posts: 62.473 (gemiddeld 44 per dag)
Met zoveel posts heb je daar niet eens de tijd voor
2 maar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:07 schreef Sjibble het volgende:
Meiden lopen 1 a 2 jaar voor op de ontwikkeling/pubertijd.. dus niks mis als je 1 a 2 jaar jonger neemt?
Nja, t is wel een beetje anders natuurlijk, leeftijd enzoMaar qua lichaam enzo toch wel gelijk of niet?
best begrijpelijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:24 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Aantal posts: 62.473 (gemiddeld 44 per dag)
Met zoveel posts heb je daar niet eens de tijd voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |