Kun je best hier vragenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:52 schreef TubewayDigital het volgende:
waarom speelt PSV vaak op zaterdag en Ajax bijna nooit
ik vind dit wel heel erg kort door de bocht. Zou hij weer open kunnen
Daarmee beweer je dus dat dit met de uitzendrechten van de ECV te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je best hier vragen.
Uitzendrechten ECV deel 3 - Van Tien naar RTL
Ideaal inderdaad. Vooral omdat hier het zondagamateurvoetbal groter is dan op zaterdag. Dus zaterdagavond in Eindhoven en zondags aan de zijlijn bij de amateurs.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel jaloers op psv. Lekker op zaterdagavond spelen. Kan niet beter
Yup, dichtquote:Op zondag 30 september 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
Voetbalcrypto's #40: Ook met manken
Hij mag op slot
Las net dat je onder opties zo je oude layout weer kan inschakelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een k zooi zeg, die nieuwe lay out.
Of gewoon omzetten, dat geklaag altijdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:30 schreef dndiek het volgende:
Je kan vast wel in FB klagen daarover, maar hier hoeft dat niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een k zooi zeg, die nieuwe lay out.
Ik vind het primaquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:38 schreef Beschouw het volgende:
Alle toto's zijn tegenwoordig centraal. Kan dat ook niet voor Wie niet waagt, wie niet wint #2 ?
Eens. Ik hoop dat de mods het uitleggen en/of excuses aanbieden. Het is zo bureaucratisch en standaard gedacht - alsof het iemand een blindedarm kost als het openblijft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Waarom dit topic nou niet even een half uurtje open gehouden. Is gewoon ludiek en even leuk om te volgen.
Volg hier Martin Jol tijdens zijn laatste 3 kwartier bij TH.
Niet omdat ik hem open maar gewoon omdat het alles met het grote geld te maken heeft. De Spurs hebben de meeste miljoenen gespendeerd deze zomer en het gaat over een Nederlandse trainer die al op de schopstoel zit. Verliest ie thuis wordt ie zeker ontslagen. Jammer5 dat het weer5 centraal moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |