abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53560226
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Golfer; Aantal posts: 82196 (gemiddeld 33 per dag) zeven jaar lang gemiddeld meer dan 1 per uur, non-stop... respect hoor! Zet je dat op je CV als je gaat solliciteren?
En dan vraag jij erom dat mensen serieus op jouw posts reageren?? Kijk eens in de spiegel naar je eigen postgedrag en waag het daarna nog eens om anderen te veroordelen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 september 2007 @ 01:02:58 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53560236
tijd om te nokken met deze onzin Tennessee!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53560329
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
tijd om te nokken met deze onzin Tennessee!
sorry hoor, maar waar moet ik precies mee nokken? Met posten of met posten in deze topic of met zo posten dat er reacties op volgen of posten met wat ik wil posten... waarmee precies?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 september 2007 @ 01:11:28 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53560349
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

sorry hoor, maar waar moet ik precies mee nokken? Met posten of met posten in deze topic of met zo posten dat er reacties op volgen of posten met wat ik wil posten... waarmee precies?
nokken met users te boordelen op hun aantal posts. Je mag hier posten als je iets voor feedback hebt. Behalve als je weer dezelfde Marco van Basten shit komt uitmelken!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53560373
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

En dan vraag jij erom dat mensen serieus op jouw posts reageren?? Kijk eens in de spiegel naar je eigen postgedrag en waag het daarna nog eens om anderen te veroordelen..
Ik ben me heel bewust van mijn eigen postgedrag... ik laat me maar heel zelden verleiden tot uitbarstinkjes en zelfs die uitbarstinkjes zijn niets vergeleken met wat ik zelf voortdurend naar mijn hoofd krijg... En waarom? Omdat ik voor een mening uit durf te komen die tegen de mening van een paar "leidertjes" ingaat (en nu heb ik het niet over de Fok! staf maar users) en dat die "leidertjes" nu proberen me zwart te maken en weg te pesten. Wat doe ik precies verkeerd?
pi_53560391
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nokken met users te boordelen op hun aantal posts. Je mag hier posten als je iets voor feedback hebt. Behalve als je weer dezelfde Marco van Basten shit komt uitmelken!
Wil je alsjeblieft even gaan kijken wie daarmee begon? En wie zich pas na een aantal posts liet verleiden tot een reactie? En dat die laatste nu degene is die van de mod moet nokken...
pi_53560407
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nokken met posten om het posten. Post inhoudelijk zonder voortdurend in herhaling te vallen en post op een normale toon, zodat er een discussie kan worden gevoerd. Op het moment dat je merkt dat dat niet lukt, probeer dan niet koste wat het kost je zin door te drijven. Je kunt de wereld niet in je eentje veranderen, ook al wil je dat zo graag.

En je reactie hierboven is gewoon weer erg tekenend. Je blijft maar doorgaan met hetzelfde gezever. Vind je het gek dat mensen zich daar op een gegeven moment aan gaan irriteren?? En als iemand daar op enigszins onorthodoxe wijze iets van zegt, dan begin je over een aantal posts van de betreffende user te klagen, alsof dat überhaupt relevant is?? Je zit hier verdorie op een Forum!! Zoek eens op wat dat betekent...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 september 2007 @ 01:19:48 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53560468
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft even gaan kijken wie daarmee begon? En wie zich pas na een aantal posts liet verleiden tot een reactie? En dat die laatste nu degene is die van de mod moet nokken...
aha gevonden, dat ben jij, [Feedback #58] De moderator moet ontslagen worden #27. DIGGER noemt "een aantal posts" ivm met dat jij zoveel doorzeurt over je stokpaardje. Jij trekt er vervolgens het aantal posts per dag bij
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 29 september 2007 @ 01:52:03 #234
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53560934
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Nokken ... dat betekent...
Helemaal mee eens
pi_53560957
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Nokken met posten om het posten. Post inhoudelijk zonder voortdurend in herhaling te vallen en post op een normale toon, zodat er een discussie kan worden gevoerd. Op het moment dat je merkt dat dat niet lukt, probeer dan niet koste wat het kost je zin door te drijven. Je kunt de wereld niet in je eentje veranderen, ook al wil je dat zo graag.

En je reactie hierboven is gewoon weer erg tekenend. Je blijft maar doorgaan met hetzelfde gezever. Vind je het gek dat mensen zich daar op een gegeven moment aan gaan irriteren?? En als iemand daar op enigszins onorthodoxe wijze iets van zegt, dan begin je over een aantal posts van de betreffende user te klagen, alsof dat überhaupt relevant is?? Je zit hier verdorie op een Forum!! Zoek eens op wat dat betekent...
Wie gaat er nu over door? Ik was daarstraks in gesprek met Raymania. Dat gesprek was klaar. Dan komen er een man of vijf die er geen reet mee te maken hebben zich er nog even tegen aan bemoeien en als ik daar dan op reageer is het mijn schuld? Laat een mod lekker tegen die andere lui zeggen dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien!
pi_53560965
Kappen nou!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53560978
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

aha gevonden, dat ben jij, [Feedback #58] De moderator moet ontslagen worden #27. DIGGER noemt "een aantal posts" ivm met dat jij zoveel doorzeurt over je stokpaardje. Jij trekt er vervolgens het aantal posts per dag bij
dus digger begon me uit te dagen na een gesprek tussen Raymania en ik waar hij geen reet mee te maken had en omdat ik dan met mijn stomme kop weer op hem reageer is het mijn schuld... duidelijk... Uitdagen mag wél, erop reageren niet...
pi_53560987
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:54 schreef dndiek het volgende:
Kappen nou!
graag, bij deze dan.
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:34:16 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53561302
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:19 schreef rubbereend het volgende:

Maar dat HIJ er zelf over begonnen is en postaantallen verbonden heeft met inhoudelijkheid is natuurlijk weer de schuld van anderen. Boehoehoe...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:32:22 #240
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53563145
Ticketbox vraag

Slotje of KLB ?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53565121
Is er geen "Bevestigde transfers"-topic meer of ben ik blind?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53565159
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:37 schreef -J-D- het volgende:
Is er geen "Bevestigde transfers"-topic meer of ben ik blind?
Bevestigde transfers #20

.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53565325
Held
Het topic was te ver weggezakt om nog te vinden, en aan de search heb je niets
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 13:52:17 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53566819
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Als dat zo was... Maar elke MvB topic met een andere titel gaat op slot, dit is de enige toegestane titel voor de MvB topic en waarom dat zo is wordt maar niet duidelijk...
Nee, Het MvB moet ontslagen worden is niet de enige titel. Het is een van de mogelijke titels die is toegestaan. Een topic met een andere titel gaat allleen op slot als ondertussen nog een ander MvB topic open is. Als jij me kan aantonen dat een dergelijk topic met een positieve titel gesloten is terwijl er GEEN MvB al open was, dan heb je een punt. Maar dat is niet gebeurd...

Nu resten er dus nog twee mogelijkheden voor je:
A) aantonen dat een topic met een positieve MvB titel gesloten was terwijl er geen ander MvB topic open was
B) Sneller zijn dan MT (of iemand anders van de anti-MvB kliek) met het nieuwe topic.

Met andere mogelijkheden schiet je helemaal niets op en is alleen maar gedram.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 13:56:08 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53566915
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kan jij niet door het rode kruis uitgezonden naar een heel ver afgesloten land, ver weg (Birma of zo) om daar met net zo veel inzet iets te doen wat WEL nuttig is ivm je OEVERLOZE HERHAALDELIJKE EN DRAMMERIGE GEZEIK.

My god zeg, wat een randdebiel moet je zijn om een ordner vol aan posts te schrijven in een paar weken tijd "omdat de titel van een topic, welke door veel users gedeeld wordt, je niet aanstaat"

Dat je als mod hier nog op reageert (zeker echt niks beters te doen he Ray )

Ga met net zo veel inzet kauwgom schrapen van Rotterdam CS en je bent in 48 uur klaar.
Ah, joh hij kan er niet veel aan doen. Als je ziet welke voetbalclub er in zijn icoontje staat weet wel alweer dat met die lui niet te praten valt
pi_53567154
Digger en Tennessee hebben wel een gedeelde clubvoorkeur hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 14:09:54 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53567229
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Digger en Tennessee hebben wel een gedeelde clubvoorkeur hoor.
Leg jij vaker de clou van een grap uit?
pi_53567254
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Leg jij vaker de clou van een grap uit?
Sommige mensen hebben dat gewoon nodig... Zie het als een vriendendienst
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53567743
horen jullie mij nu allemaal stil zijn? liev he...
pi_53567836
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:33 schreef Tennessee het volgende:
horen jullie mij nu allemaal stil zijn? liev he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')