Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Echt carnaval is pas in februariquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
JAAAHHHH dan begint het carnaval
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]nee het zal wel moeilijker worden dit jaar maar des te mooier een overwinning zou zijn voor ons, maar we zullen zien
Valt me tegen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Als ik moet kiezen tussen die 2-3 in blessuretijd na 2-1 achter een kwartier voor tijd, of die laatste 5 keer dat we met grote cijfers wonnen, dan kies ik toch voor die 2-3quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzo) lekkerder, maar de dag erna ziet een 4-0 overwinning ofzo er toch mooier uit
In november maar weer de balans gelijk trekken danquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.
Volgens mij staat het +1 in het voordeel van Ajax
was met psv ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We moeten eerst in Hengelo verzamelen
Onzin natuurlijk. Deze wedstrijd had gewoon eigen vervoer moeten zijn.
Onzin!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, niet al te lang geleden won datzelfde Groningen met 0-3 bij jullie geloof ik?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In november maar weer de balans gelijk trekken dan![]()
Denk je dat ik al die ramp-uitslagen onder Knoeiman nog niet uit m'n geheugen gewist had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik had een hoopje dat Malibu het zelf zou herstellen, maar helaas.
dat was tegen twentequote:
voetbal? Dat hopen we jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Moet je maar betalen pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef Rumille het volgende:
Goddamni >.<!
Geen streams nog voor vanavond.
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSVquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag
Mooi Ajax en PSV zien zweten vanavond![]()
Ik zou een Tele 2 abbo krijgen maar dat kon niet in Twente ofzoquote:
Vitesse is anders niet veel minder dan Roda, dus PSV zal het ook zwaar krijgen. Ajax heeft het tegen elk team zwaar momenteel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSV
Het blijft 'maar' Heracles. Ajax zal na zo'n 30 minuten scoren en dan is het over voor Heracles.
PSV blijft PSV dus die scoren wel weer ergens, ooit, een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |