Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Echt carnaval is pas in februariquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
JAAAHHHH dan begint het carnaval
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]nee het zal wel moeilijker worden dit jaar maar des te mooier een overwinning zou zijn voor ons, maar we zullen zien
Valt me tegen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Als ik moet kiezen tussen die 2-3 in blessuretijd na 2-1 achter een kwartier voor tijd, of die laatste 5 keer dat we met grote cijfers wonnen, dan kies ik toch voor die 2-3quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzo) lekkerder, maar de dag erna ziet een 4-0 overwinning ofzo er toch mooier uit
In november maar weer de balans gelijk trekken danquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.
Volgens mij staat het +1 in het voordeel van Ajax
was met psv ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We moeten eerst in Hengelo verzamelen
Onzin natuurlijk. Deze wedstrijd had gewoon eigen vervoer moeten zijn.
Onzin!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, niet al te lang geleden won datzelfde Groningen met 0-3 bij jullie geloof ik?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In november maar weer de balans gelijk trekken dan![]()
Denk je dat ik al die ramp-uitslagen onder Knoeiman nog niet uit m'n geheugen gewist had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik had een hoopje dat Malibu het zelf zou herstellen, maar helaas.
dat was tegen twentequote:
voetbal? Dat hopen we jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Moet je maar betalen pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef Rumille het volgende:
Goddamni >.<!
Geen streams nog voor vanavond.
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSVquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag
Mooi Ajax en PSV zien zweten vanavond![]()
Ik zou een Tele 2 abbo krijgen maar dat kon niet in Twente ofzoquote:
Vitesse is anders niet veel minder dan Roda, dus PSV zal het ook zwaar krijgen. Ajax heeft het tegen elk team zwaar momenteel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSV
Het blijft 'maar' Heracles. Ajax zal na zo'n 30 minuten scoren en dan is het over voor Heracles.
PSV blijft PSV dus die scoren wel weer ergens, ooit, een keer.
www.planet.nl/voetbalquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zou een Tele 2 abbo krijgen maar dat kon niet in Twente ofzo![]()
En om nou naar het stadion te gaan is me te duur.
refalideerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:50 schreef oorsnot het volgende:
davids moet terug komen!!!!!!!! davids refalideer eens even wat sneller
oh fok ik zie het nu ookquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Wat gaat het moeizaam zeg. We missen gewoon de klasse van Sneijder op het middenveld. Urby speelt wel weer eens redelijk (op de penalty na), ik zag af en toe de oude Emanuelson weer.
Vermaelen gebleseerd en dan laat Henk Colin warmlopen. Waarom niet Van der Wiel of Maduro (->middenveld, Heitinga -> verdediging)?
Al het hele seizoen nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff er zit geen bezieling in het hele spel niet
Ach ja als dit nog 30 wedstrijden moet dooraan zit ik elke week met koppijn, wat een lapzwansenquote:
En nu ze winnen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:17 schreef Nashje het volgende:
Sjezus mina. Lekker terugkomen van me werk zeg.
Henk val maar lekker kapot met je holmaatje Colin, zakkewasser.
Ajax is dood en doodziek. KUTKUTzooi.
Wie?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:40 schreef keijz het volgende:
Speelt die Luque nog een beetje goed?
Dat zien we dan wel weer hequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff... Lucky overwinning weer. Tegen AZ worden jullie afgeslacht.
Het is neit dat AZ zo denderend speelt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff... Lucky overwinning weer. Tegen AZ worden jullie afgeslacht.
Ik dacht dat jullie altijd mooi voetbal enzo wilden zienquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:55 schreef Chivu het volgende:
GewonnenPrima pingel gestopt Steek! Prachtige goal.
Rest interesseert me geen kut.
Ze zijn nu wat wij 2 jaar geleden waren : een matig team met 2 goede spitsen voorinquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef TC03 het volgende:
Ajax mag echt blij zijn met Suárez en Huntelaar.
Op dit moment is een kinderhand snel gevuldquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie altijd mooi voetbal enzo wilden zien
De gelijkenis is vrij treffend inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ze zijn nu wat wij 2 jaar geleden waren : een matig team met 2 goede spitsen voorin
Euh, nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WAT EEN GOAL!!
Een zuivere omhaal![]()
En ook nog eens 1e staanquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:59 schreef Chivu het volgende:
Feyenoorders die in een Ajax topic komen mekkeren dat Ajax niet goed speelde en datt AZ ons zal afslachtenHet moet niet gekker worden
Waarom niet zuiver?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, nee.Mooie goal, maar een zuivere omhaal is het zeker niet.
Die is er al hoor, alleen loopt Colin in de wegquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Wanneer breekt er weer eens een geniale jeugdspeler door à la Sneijder, Van der Vaart enzo...?
Ach ja, toch weer eens een nieuwe ervaring voor julliequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En ook nog eens 1e staan(Als ze morgen winnen dan
)
met het verschil dat wij Stam, Davids, Gabri, Vermaelen, Heitinga en Emanuelson (is nu wel even in een dip) nog hebben. Duis vergelijk ons aub niet met dat drama team van jullie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ze zijn nu wat wij 2 jaar geleden waren : een matig team met 2 goede spitsen voorin
Zodra ze een kans krijgen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Wanneer breekt er weer eens een geniale jeugdspeler door à la Sneijder, Van der Vaart enzo...?
Misschien moeten jullie eens ophouden al je hoop op de jeugd te gooien, en wat betere scouts aan te nemen. Die gastjes lijken het keer op keer niet aan te kunnen, en gewoon niet zo goed en volwassen en goed te zijn als de generatie 1995-1997.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Idd, Wesley en Rafael zijn prutsers, die komen te kort voor een grote competitie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens ophouden al je hoop op de jeugd te gooien, en wat betere scouts aan te nemen. Die gastjes lijken het keer op keer niet aan te kunnen, en gewoon niet zo goed en volwassen en goed te zijn als de generatie 1995-1997.
Wat dat betreft vind ik de aankopen Davids en Stam weer slim.
Van der Wiel moet inderdaad meer gaan spelenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is er al hoor, alleen loopt Colin in de weg
Op Stam en Davids na zijn dat echt niet veel betere spelers dan die wij destijds hadden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
met het verschil dat wij Stam, Davids, Gabri, Vermaelen, Heitinga en Emanuelson (is nu wel even in een dip) nog hebben. Duis vergelijk ons aub niet met dat drama team van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |