Moet je maar betalen pauperquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef Rumille het volgende:
Goddamni >.<!
Geen streams nog voor vanavond.
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSVquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag
Mooi Ajax en PSV zien zweten vanavond![]()
Ik zou een Tele 2 abbo krijgen maar dat kon niet in Twente ofzoquote:
Vitesse is anders niet veel minder dan Roda, dus PSV zal het ook zwaar krijgen. Ajax heeft het tegen elk team zwaar momenteel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat FEyenoord het lastiger gaat krijgen dan Ajax en PSV
Het blijft 'maar' Heracles. Ajax zal na zo'n 30 minuten scoren en dan is het over voor Heracles.
PSV blijft PSV dus die scoren wel weer ergens, ooit, een keer.
www.planet.nl/voetbalquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zou een Tele 2 abbo krijgen maar dat kon niet in Twente ofzo![]()
En om nou naar het stadion te gaan is me te duur.
refalideerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:50 schreef oorsnot het volgende:
davids moet terug komen!!!!!!!! davids refalideer eens even wat sneller
oh fok ik zie het nu ookquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Wat gaat het moeizaam zeg. We missen gewoon de klasse van Sneijder op het middenveld. Urby speelt wel weer eens redelijk (op de penalty na), ik zag af en toe de oude Emanuelson weer.
Vermaelen gebleseerd en dan laat Henk Colin warmlopen. Waarom niet Van der Wiel of Maduro (->middenveld, Heitinga -> verdediging)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |