quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef ruby het volgende:
Ow wat schattig, Jaap heeft ook roze aan. Nu vormt hij echt een leuk duo met z'n billenmaatje Dennix.
Tuurlijk schat ik zoek wel even voor je. he hij ligt er echt niet ik kijk zo wel even wil je nieuwe schoenen ? anders koop ik wel een nieuw paar voor je.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef rooie3 het volgende:
Ow schattie ik ben me schoen kwijt.Schattie wil je zoeken.Schattie ligt hij er echt niet.
Moet wel merk zijn hoor ,anders doe ik ze niet aan schattiequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Tuurlijk schat ik zoek wel even voor je he hij ligt er echt niet ik kijk zo wel even wil je nieuwe schoenen ? anders koop ik wel een nieuw paar voor je.![]()
Ze hebben van achter al gehoord dat Eric op bezoek komt, en dit is hun vorm van vleijerij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef ruby het volgende:
Ow wat schattig, Jaap heeft ook roze aan. Nu vormt hij echt een leuk duo met z'n billenmaatje Dennix.
Met name BRAIN, Amanda, Nadia, Denniquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef rooie3 het volgende:
Kom op redactie,laat ze eens werken voor hun poen.
haha die had ik nog niet gehoord!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Oma1 het volgende:
en weer alleen die etalage popen op streams daar baal ik echt van
Nadia met de haren van d'r tenen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
Dennis onder de zonnebank, Nadia en Amanda met hun haartjes bezig.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb 4 verschillende cijfers op mijn pinpas.
D: Dat heeft iedereen
A: Nee hoor sommige hebben ook dezelfde cijfers.
Als Eric komt!!! Helaas kan ik hetn iet zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb geheel tegen mijn principes in zojuist voor het eerst betaald voor de streams
ik ben toch benieuwd hoe het vanavond gaat als eric er is
Zal wel flink gaan tegenvallen.Die andere mogen niet aangepakt worden,want stel je voor dat Brian gaat flippen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb geheel tegen mijn principes in zojuist voor het eerst betaald voor de streams
ik ben toch benieuwd hoe het vanavond gaat als eric er is
Zit d'r haar niet goed?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
A: Ik ben zo blij als ik blij ben. Ik voel me niet blij vandaag
ze heb gewoon gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb 4 verschillende cijfers op mijn pinpas.
D: Dat heeft iedereen
A: Nee hoor sommige hebben ook dezelfde cijfers.
En Amanda is het met hem eens,natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Amanda kan niet goed golfen volgens Brian. Haar swing is niet goed, ze moet beter oefenen
En dan te bedenken dat ze niet eens gaan golfen, gewoon even lekker naar familie toe en zo..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Margo37 het volgende:
Echt schijtziek wordt je ervan hoeveel als die Amanda krijgt met die rotkop![]()
Die sneak van een Brian zei dat ja dat ze waren afgelopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Starlie het volgende:
Huub: 'Golflessen waren toch afgelopen..?hmmmmm...'
Niet allemaal tegelijk graagquote:ik heb mij aangemeld voor in de gouden kooi te gaan.
ik ben er naar ook door jullie gebeld.
maar ik heb zelf niet mijn telefoon op genomen.
ik heb nog intresse er in maar ik weet niet waar ik een mail heen moet sturen.
mijn tel nr is:0652720113.
mijn pc heeft kuren dus bel mij astublieft.
PS: dit berigt hoeft natuurlijk niemand te lezen.
B.V.D.
Rachel
dat was toch de discussie waarin brian duidelijk maakte dat hij het niet voor de uitjes deed maar hij een echte dierenvriend was ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die sneak van een Brian zei dat ja dat ze waren afgelopen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
reactie van de fakeblog van Bart:
[..]
Niet allemaal tegelijk graag
(eerste 5 is een 4 mocht je gaan bellen)
Stel je voor dat hij alleen achter blijft....quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Nadia mag niet weg van Dennis, ze moet nog 5 minuten bij hem blijven zitten, dan is hij klaar met zonnebanken.
Taaltechnisch gezien is dat er ook 1 die haar haar tangt..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
reactie van de fakeblog van Bart:
[..]
Niet allemaal tegelijk graag
(eerste 5 is een 4 mocht je gaan bellen)
Ik heb zojuist nog mijn haar getangd. Mag je nu op zoek gaan naar de spelfout.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien is dat er ook 1 die haar haar tangt..![]()
Ik tang mijn haar ook hoor...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog mijn haar getangd. Mag je nu op zoek gaan naar de spelfout.
Ik zag je trouwens laatst hylarisch schrijven. Het is hilarisch.![]()
Ja zo ongeveer, het was op iets dat Huub zei dat ze al samen golfles hadden en nu ook samen naar stichting AAP wilden, toen zei Brian de golflessen zijn afgelopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat was toch de discussie waarin brian duidelijk maakte dat hij het niet voor de uitjes deed maar hij een echte dierenvriend was ?
of was dat pas achetraf ?
En niet vergeten je linkerbeen charmant neer te zetten, je weet wel, heel sexy.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je wel doen met een handdoekje om.![]()
Ze mogen met z'n vieren een kalender maken en de opbrengst gaat naar een goed doel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub neemt het voortouw bij dit gesprek. Dat zou toch niet meer worden toegelaten door Dennis en Jaap? (waar gaat het trouwens over, heb niet zover teruggelezen)
Ahaaaa. Dank u.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze mogen met z'n vieren een kalender maken.
de kalender die hun moeten gaan regelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub neemt het voortouw bij dit gesprek. Dat zou toch niet meer worden toegelaten door Dennis en Jaap? (waar gaat het trouwens over, heb niet zover teruggelezen)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis keek al vanaf de eerste seconde..ik weet nog dat hij dat vertelde tegen Jaap.
Hij weet nog niet eens dat er toen 1 van Fok is uit gezet.( Jeroen dacht ik dat het was )
Er gaan geruchten dat hij een Dennis fan is gewordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Likkende Lassie, LL. Waar is ie gebleven
![]()
Ach ja, 120 per minuut...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij een Dennis fan is geworden![]()
Dennix bluft idd al vanaf de eerste seconde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis keek al vanaf de eerste seconde..ik weet nog dat hij dat vertelde tegen Jaap.
Hij weet nog niet eens dat er toen 1 van Fok is uit gezet.( Jeroen dacht ik dat het was )
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Likkende Lassie, LL. Waar is ie gebleven
![]()
Wie is die gozer?quote:
hmm.... wel een situatie waar valse Eric raad mee weet....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Nomrc2 het volgende:
is vandaag de dag dat leven van nix in de villa echt moeilijk word ?
1 eric komt langs
2 dames naar 3 fm....waarschijlijk komt daar het poepert vinger verhaal uit
De stijltang/föhn reparateur.quote:
Nou, wat een ouwehoer is die Dennix! Hij moet echt ff stil zijn!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
Dennis hou je kop toch eens.Je bent zo druk.
Is dat ook al een ambacht?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
De stijltang/föhn reparateur.
aan dennix his outfit te zien weet hij dat eric vanavond langskomtquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef avonne het volgende:
[..]
hmm.... wel een situatie waar valse Eric raad mee weet....
Problemen met je stijltang?quote:
ik stem voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
waarom is er een stijltang reperateur
Je kunt toch ook Amanda vervangen?
Lieke kreeg iets er niet meer op dus het was kapot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
waarom is er een stijltang reperateur
Je kunt toch ook Amanda vervangen?
die mensen van DOB zijn ook echte professionals en hebben verstand van zakenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke kreeg iets er niet meer op dus het was kapot.
DOB heeft er ook na gekeken en kreeg het ook niet voor elkaar om er iets op te klemmen.
DOB heeft hem gestuurt om er naar te kijken wat het probleem was.
Hij was niet kapot maar Lieke deed het niet goed.
Hij heeft maar een uurtje gereden en nu weer een uurtje terug.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft een troepje tussen zijn tanden en pulkt eraan. Nadia haalt zijn handje weg en gaat er zelf aan pulken. Vervolgens wijst ze op iets aan/tussen haar eigen tanden. Dennis pulkt een beetje aan háár tanden.
Echte (apen)liefde.
Zwaar aan het bufferen, ja.quote:
Mensen hadden Huub en Lieke gevraagd of ze fotograaf wilden zijn op het huwelijk van die mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:57 schreef Dreamboy het volgende:
Wat zeg Lieke nou er is een fotograaf die wil foto's maken van hun huwelijk tegen Nadia.
Nadia. ja dat zou vetleuk zijn.
Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |