En niet vergeten je linkerbeen charmant neer te zetten, je weet wel, heel sexy.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je wel doen met een handdoekje om.![]()
Ze mogen met z'n vieren een kalender maken en de opbrengst gaat naar een goed doel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub neemt het voortouw bij dit gesprek. Dat zou toch niet meer worden toegelaten door Dennis en Jaap? (waar gaat het trouwens over, heb niet zover teruggelezen)
Ahaaaa. Dank u.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze mogen met z'n vieren een kalender maken.
de kalender die hun moeten gaan regelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub neemt het voortouw bij dit gesprek. Dat zou toch niet meer worden toegelaten door Dennis en Jaap? (waar gaat het trouwens over, heb niet zover teruggelezen)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis keek al vanaf de eerste seconde..ik weet nog dat hij dat vertelde tegen Jaap.
Hij weet nog niet eens dat er toen 1 van Fok is uit gezet.( Jeroen dacht ik dat het was )
Er gaan geruchten dat hij een Dennis fan is gewordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Likkende Lassie, LL. Waar is ie gebleven
![]()
Ach ja, 120 per minuut...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij een Dennis fan is geworden![]()
Dennix bluft idd al vanaf de eerste seconde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis keek al vanaf de eerste seconde..ik weet nog dat hij dat vertelde tegen Jaap.
Hij weet nog niet eens dat er toen 1 van Fok is uit gezet.( Jeroen dacht ik dat het was )
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Likkende Lassie, LL. Waar is ie gebleven
![]()
Wie is die gozer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |