quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef ruby het volgende:
Ow wat schattig, Jaap heeft ook roze aan. Nu vormt hij echt een leuk duo met z'n billenmaatje Dennix.
Tuurlijk schat ik zoek wel even voor je. he hij ligt er echt niet ik kijk zo wel even wil je nieuwe schoenen ? anders koop ik wel een nieuw paar voor je.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef rooie3 het volgende:
Ow schattie ik ben me schoen kwijt.Schattie wil je zoeken.Schattie ligt hij er echt niet.
Moet wel merk zijn hoor ,anders doe ik ze niet aan schattiequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Tuurlijk schat ik zoek wel even voor je he hij ligt er echt niet ik kijk zo wel even wil je nieuwe schoenen ? anders koop ik wel een nieuw paar voor je.![]()
Ze hebben van achter al gehoord dat Eric op bezoek komt, en dit is hun vorm van vleijerij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef ruby het volgende:
Ow wat schattig, Jaap heeft ook roze aan. Nu vormt hij echt een leuk duo met z'n billenmaatje Dennix.
Met name BRAIN, Amanda, Nadia, Denniquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef rooie3 het volgende:
Kom op redactie,laat ze eens werken voor hun poen.
haha die had ik nog niet gehoord!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Oma1 het volgende:
en weer alleen die etalage popen op streams daar baal ik echt van
Nadia met de haren van d'r tenen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
Dennis onder de zonnebank, Nadia en Amanda met hun haartjes bezig.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb 4 verschillende cijfers op mijn pinpas.
D: Dat heeft iedereen
A: Nee hoor sommige hebben ook dezelfde cijfers.
Als Eric komt!!! Helaas kan ik hetn iet zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb geheel tegen mijn principes in zojuist voor het eerst betaald voor de streams
ik ben toch benieuwd hoe het vanavond gaat als eric er is
Zal wel flink gaan tegenvallen.Die andere mogen niet aangepakt worden,want stel je voor dat Brian gaat flippen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb geheel tegen mijn principes in zojuist voor het eerst betaald voor de streams
ik ben toch benieuwd hoe het vanavond gaat als eric er is
Zit d'r haar niet goed?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
A: Ik ben zo blij als ik blij ben. Ik voel me niet blij vandaag
ze heb gewoon gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb 4 verschillende cijfers op mijn pinpas.
D: Dat heeft iedereen
A: Nee hoor sommige hebben ook dezelfde cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |