En Amanda is het met hem eens,natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Amanda kan niet goed golfen volgens Brian. Haar swing is niet goed, ze moet beter oefenen
En dan te bedenken dat ze niet eens gaan golfen, gewoon even lekker naar familie toe en zo..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Margo37 het volgende:
Echt schijtziek wordt je ervan hoeveel als die Amanda krijgt met die rotkop![]()
Die sneak van een Brian zei dat ja dat ze waren afgelopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Starlie het volgende:
Huub: 'Golflessen waren toch afgelopen..?hmmmmm...'
Niet allemaal tegelijk graagquote:ik heb mij aangemeld voor in de gouden kooi te gaan.
ik ben er naar ook door jullie gebeld.
maar ik heb zelf niet mijn telefoon op genomen.
ik heb nog intresse er in maar ik weet niet waar ik een mail heen moet sturen.
mijn tel nr is:0652720113.
mijn pc heeft kuren dus bel mij astublieft.
PS: dit berigt hoeft natuurlijk niemand te lezen.
B.V.D.
Rachel
dat was toch de discussie waarin brian duidelijk maakte dat hij het niet voor de uitjes deed maar hij een echte dierenvriend was ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die sneak van een Brian zei dat ja dat ze waren afgelopen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
reactie van de fakeblog van Bart:
[..]
Niet allemaal tegelijk graag
(eerste 5 is een 4 mocht je gaan bellen)
Stel je voor dat hij alleen achter blijft....quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Nadia mag niet weg van Dennis, ze moet nog 5 minuten bij hem blijven zitten, dan is hij klaar met zonnebanken.
Taaltechnisch gezien is dat er ook 1 die haar haar tangt..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
reactie van de fakeblog van Bart:
[..]
Niet allemaal tegelijk graag
(eerste 5 is een 4 mocht je gaan bellen)
Ik heb zojuist nog mijn haar getangd. Mag je nu op zoek gaan naar de spelfout.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien is dat er ook 1 die haar haar tangt..![]()
Ik tang mijn haar ook hoor...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog mijn haar getangd. Mag je nu op zoek gaan naar de spelfout.
Ik zag je trouwens laatst hylarisch schrijven. Het is hilarisch.![]()
Ja zo ongeveer, het was op iets dat Huub zei dat ze al samen golfles hadden en nu ook samen naar stichting AAP wilden, toen zei Brian de golflessen zijn afgelopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat was toch de discussie waarin brian duidelijk maakte dat hij het niet voor de uitjes deed maar hij een echte dierenvriend was ?
of was dat pas achetraf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |