misschien wel!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent uit op nieuwe foto's he Houniet?
Jouw voetbalshirt en badeendquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
misschien wel!
maar wat sjimz aangeeft kan ook leuk zijn [afbeelding]
weet je wat een werk dat isquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet met zn allen in de OP?
Dat wordt dus, jouw voetbalvlag en opblaaspop.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten het voorwerp of iets anders wel allemaal in huis hebben.
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalvlag, heeft iedereen die in huis?
inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.
senseoquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef sjimz het volgende:
Nu nog een voorwerp dat iedereen heeft.
Wat een Schapenkop.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:25 schreef DRD het volgende:
Altijd handig voor als Den Haag op bezoek komt:
[afbeelding]
En nu snel de stad in......
Ik word er dizzy van..quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:25 schreef DRD het volgende:
Altijd handig voor als Den Haag op bezoek komt:
[afbeelding]
En nu snel de stad in......
ik ook!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil wel eens een paar nieuwe zien.
Mijn camera is naar God.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we geen nieuwe reeks neerzetten?
Of een nieuw onderwerp? Je huisdier met sjaal en vergiet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we geen nieuwe reeks neerzetten?
ik zeg ook maar ietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Huisdier? Niet iedereen heeft zo'n ding.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Jouw voetbalsjaal en je geile zus lijkt me wel wat.
Niet iedereen heeft een vergietquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Huisdier? Niet iedereen heeft zo'n ding.
Dat dacht ik eerst ook totdat ik een tijdje later per toeval eentje tegenkwam en anders leen je er 1 van de buren.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook totdat ik een tijdje later per toeval eentje tegenkwam en anders leen je er 1 van de buren.
Van je voetbalsjaaltje met jouw scharrel/geile zus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Toffe stoel. Ikea?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, geen zus maar een scharrel met 1 van m'n 2 sjaaltjes van Wisla Krakow:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
quote:
Toen was ie toch nog voor Ajax...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
TR had er toch ooit al één geplaatst?
De Poolse IKEA uit 1939 waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
Waar blijft die van jou Robbie? Of heeft je toestel geen Panoramaview?
HAHAHAHHAHHAHA BREACH OUWE GRAPPENMAKER!!!quote:
En het was niet eens grappig bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHHAHHAHA BREACH OUWE GRAPPENMAKER!!!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar blijft die van jou Robbie? Of heeft je toestel geen Panoramaview?
Ga anders zelf eens op de foto!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders een post van een maand geleden
Klopt, maar dat maakte de grap niet minder sterkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders een post van een maand geleden
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
Als je van niet originele VMBO humor houdt inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
Klopt, maar dat maakte de grap niet minder sterk
Zo typisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je van niet originele VMBO humor houdt inderdaad.
Ik maak niet constant dezelfde grap, waar alleen jij en breach om kunnen lachen. En waarom praat je ineens over mij in de derde persoon. Zoek je medestanders ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
Zo typisch.
TR zit altijd iedereen belachelijk te maken en dan gebeurt het andersom en dan is het weer geen humor![]()
![]()
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:18 schreef gers het volgende:
robbie heb je zo'n zwart wit bossenaren sjaaltje
krijg ik niet uit me toetsenbord sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.
Bedankt, we hebben ze harder nodig dan jullie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef gers het volgende:
krijg ik niet uit me toetsenbord sorry![]()
nog wel gefeliciteerd met de 3 punten
Weet je zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.
Verdomme, doen jullie nou ook eens mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Kan niet achterblijven he.
[ afbeelding ]
(die met vergiet komt nog, eerst vergiet afwassen.)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
Zien jullie ook mijn subtiele wijze van omdoen van de sjaal.
Ben je fan ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
Zien jullie ook mijn subtiele wijze van omdoen van de sjaal.
Ik dacht even dat we hetzelfde vergiet hadden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bleek een vergiet in de clubkleur te hebben
Ron is een held, een uithangbord voor de club, spelers werken graag met hem. Hij heeft zijn manco's (wissels en matthijs) maar ik zie geen waardige haalbare vervanger zo snel. En Matthijs is na dit seizoen toch weg.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
ze wilde niet zo goed meewerken. Vandaar dat het vergiet op haar rug zit
Ikerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Damzkieee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held Iker met haar favoriete sjaals![]()
Wat doet die hand met die kat op de tweede fotoquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Damzkieee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held Iker met haar favoriete sjaals![]()
Het beest in bedwang houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat doet die hand met die kat op de tweede foto
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef eNGine10 het volgende:
Heb m'n sjaal boven de deur hangen dus ben maar even op m'n tenen gaan staan![]()
[ afbeelding ]
maak me gek!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:30 schreef Houniet het volgende:
Ik moet er ook nog steeds 1 maken.
Ik geef 'm een 8 voor originaliteit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef eNGine10 het volgende:
Heb m'n sjaal boven de deur hangen dus ben maar even op m'n tenen gaan staan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb een vergiet gevonden in huis:
Je moet wat he, op je zaterdagavond met bier.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef SCH het volgende:
Dat deze nog steeds looptHad ik dit niet ooit verzonnen?
Nais!quote:
Dat vind ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
Geweldig. Het is me helemaal ontgaan dat dit nog steeds loopt en nog steeds leuke foto's.
quote:
quote:
quote:
Doen. Ook wacht ik nog op paullllltjuhh.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic, misschien dat ik ook nog eens een vergiet ga zoeken
Ik heb geen (klein) zusjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen nu even z'n kleine zusje aankleden met een sjaal en vergiet.
Dat zijn de echte.quote:
Jaaa roze vergieten ftw!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa roze vergieten ftw!
En als dat pedo-plaatje op mij sloeg, ik ben al 22 heur![]()
.
Niet zo sjansen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik dacht : eindelijk een chick van mijn leeftijd in VBL, is ze nog paar jaar ouder '
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sinds kort een vriendin, en ze zeurt nu al dat we elkaar te weinig zien
Het vergiet liet je er jonger uitzien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa roze vergieten ftw!
En als dat pedo-plaatje op mij sloeg, ik ben al 22 heur![]()
.
Vandaar dat ze 'm zo weinig ziet. HIj zit op Fok! wijven te versieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zo sjansen!
Zal je meissie leuk vinden
[..]
Als een roedel dolle honden gaan ze tekeer bij het zien van een vrouwwezen in een VBL-topic.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het vergiet liet je er jonger uitzien.![]()
22 jaar
ja maar ik weet ook al waarom ik niet bij haar thuis mocht komen, ze heeft nog een vriend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet zo sjansen!
Zal je meissie leuk vinden
[..]
Een vrouw die van voetbal houdt, niet eens voor Ajax is, "goede" leeftijd, op fok post en er ook nog gewoon goed uitziet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als een roedel dolle honden gaan ze tekeer bij het zien van een vrouwwezen in een VBL-topic.
Nee manquote:
Wel jammer dat er meer gepraat wordt dan dat er foto's gepost wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Riro het volgende:
Grappig om te zien hoe dit topic toch een aantal keer per jaar weer opnieuw opduikelt.
Sorry.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er meer gepraat wordt dan dat er foto's gepost worden
ruim je troep eens op dude...quote:
Rockhouse?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ruim je troep eens op dude...
Wtf, lijkt wel een rockhouse...
Inderdaad wel een mooi beestquote:
En garde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
En dan kan de andere niet achterblijven.
[ afbeelding ]
Zo'n shirtje kan perfect in de kattenbak hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad wel een mooi beestechter jammer van het shirtje
Hij is er blij mee zo te zien..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
truequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo'n shirtje kan perfect in de kattenbak hoor.
Mooi vergietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |