misschien wel!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent uit op nieuwe foto's he Houniet?
Jouw voetbalshirt en badeendquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
misschien wel!
maar wat sjimz aangeeft kan ook leuk zijn [afbeelding]
weet je wat een werk dat isquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet met zn allen in de OP?
Dat wordt dus, jouw voetbalvlag en opblaaspop.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten het voorwerp of iets anders wel allemaal in huis hebben.
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalvlag, heeft iedereen die in huis?
inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbalshirt wel het makkelijkste is.
senseoquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef sjimz het volgende:
Nu nog een voorwerp dat iedereen heeft.
Wat een Schapenkop.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:25 schreef DRD het volgende:
Altijd handig voor als Den Haag op bezoek komt:
[afbeelding]
En nu snel de stad in......
Ik word er dizzy van..quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:25 schreef DRD het volgende:
Altijd handig voor als Den Haag op bezoek komt:
[afbeelding]
En nu snel de stad in......
ik ook!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil wel eens een paar nieuwe zien.
Mijn camera is naar God.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we geen nieuwe reeks neerzetten?
Of een nieuw onderwerp? Je huisdier met sjaal en vergiet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we geen nieuwe reeks neerzetten?
ik zeg ook maar ietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Huisdier? Niet iedereen heeft zo'n ding.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Jouw voetbalsjaal en je geile zus lijkt me wel wat.
Niet iedereen heeft een vergietquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Huisdier? Niet iedereen heeft zo'n ding.
Dat dacht ik eerst ook totdat ik een tijdje later per toeval eentje tegenkwam en anders leen je er 1 van de buren.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook totdat ik een tijdje later per toeval eentje tegenkwam en anders leen je er 1 van de buren.
Van je voetbalsjaaltje met jouw scharrel/geile zus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Toffe stoel. Ikea?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, geen zus maar een scharrel met 1 van m'n 2 sjaaltjes van Wisla Krakow:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
quote:
Toen was ie toch nog voor Ajax...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
TR had er toch ooit al één geplaatst?
De Poolse IKEA uit 1939 waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
Waar blijft die van jou Robbie? Of heeft je toestel geen Panoramaview?
HAHAHAHHAHHAHA BREACH OUWE GRAPPENMAKER!!!quote:
En het was niet eens grappig bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHHAHHAHA BREACH OUWE GRAPPENMAKER!!!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar blijft die van jou Robbie? Of heeft je toestel geen Panoramaview?
Ga anders zelf eens op de foto!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders een post van een maand geleden
Klopt, maar dat maakte de grap niet minder sterkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders een post van een maand geleden
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
Als je van niet originele VMBO humor houdt inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
Klopt, maar dat maakte de grap niet minder sterk
Zo typisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je van niet originele VMBO humor houdt inderdaad.
Ik maak niet constant dezelfde grap, waar alleen jij en breach om kunnen lachen. En waarom praat je ineens over mij in de derde persoon. Zoek je medestanders ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
Zo typisch.
TR zit altijd iedereen belachelijk te maken en dan gebeurt het andersom en dan is het weer geen humor![]()
![]()
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:18 schreef gers het volgende:
robbie heb je zo'n zwart wit bossenaren sjaaltje
krijg ik niet uit me toetsenbord sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.
Bedankt, we hebben ze harder nodig dan jullie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef gers het volgende:
krijg ik niet uit me toetsenbord sorry![]()
nog wel gefeliciteerd met de 3 punten
Weet je zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Het is Bosschenaren. En die heb ik ook niet.
Verdomme, doen jullie nou ook eens mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |