abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53256546
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:49 schreef no-look het volgende:
ik vind dat er wel opgemerkt moet worden dat er gradaties van kutheid is onder de baffers. Ik vind 'baffer' en LedZep meer dan waardevol. De rest moet ook eens kwalitatief gaan posten, dan wil ik best door die puberale crap heenlezen.

Want feit blijft dat die kutknaapjes wel strong zijn en ik heb honger naar hun kennis en methoden. Ik neem aan dat jullie ook liever tips krijgen van mensen die fatsoenlijke gains maken en nu van knuppels als ik die net wat meer dan hun lichaamsgewicht squaten.
Doe jezelf niet tekort, no-look, je pakt het uitermate goed aan en moet over een tijdje wel loei sterk zijn!

En ik wil eerst zien of die gasten wel zo groot zijn als zeggen, baffer en LedZep wil ik nog serieus nemen, de rest absoluut niet. Ik geloof en vertrouw ze niet en negeer hun adviezen en meningen daarom.
  maandag 17 september 2007 @ 22:33:14 #182
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53257689
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Calyptus het volgende:
even een update, de laatste 3 weken puur op massa getraind en gegeten als een beer, 108kg op <12%, gaat erg lekker. Sprinten als cardio en enkel eiwitten na 6 uur werkt enorm goed voor droge spiermassa.

Ik ben trouwens verliefd op omega 3, topsupplement op 10gram per dag, veel lichamelijke kwaaltjes zijn nu weg...

Als bijna 2 maand geen bb bench meer gedaan, wel dumbells en nu begonnen met lockouts. ALs werkgewicht bw*1.5 nemen en altijd maar grotere rom proberen maken...
De laatste keer dat jij hier volgens mij postte was je ah cutten? Hoe's dat nou afgelopen? D'r zouden ook picca's komen enzo.....
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53258305
Wat ontbijten jullie in de bulk?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 17 september 2007 @ 22:54:45 #184
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53258398
Ik ontbijt altijd standaard met sojamelk, havermout en whey.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_53258561
Standaard iedere morgen Brinta pap.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 17 september 2007 @ 23:09:04 #186
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_53258878
LOL al die baffercloontjes lijken sterk op ledzep taal,. als ik alles zo terug lees. Of bestaan er echt zoveel gastjes van 16 met een bek zo groot als een paardenkut
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_53259206
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelfs van kokhalzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skazminko op 17-09-2007 23:27:09 ]
pi_53259496
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef Skazminko het volgende:
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelf van kokhalzen.
Shake?

100gram havermout
1L melk
5 rauwe eieren
1 banaan

Meer dan 1000kcal en heel veel eiwit.
pi_53259700
Ff een vraagje tussendoor.. hoor ik ook bij 'die baffers'?
'Schneller! Schneller!'
  maandag 17 september 2007 @ 23:36:20 #190
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53259726
quote:
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelfs van kokhalzen.
Ik denk dat het wennen is. Steeds ietsje meer eten.

Volgens mij is een 'shake' ook makkelijker weg te krijgen dan boterhammen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_53260035
quote:
Hoe laat sta je op? Heb je veel tijd om te ontbijten? Anders kan je meteen na het opstaan bijvoorbeeld een appel eten. Na een half uur ofzo komt je stofwisseling op gang + appels zorgen voor een hongergevoel, dus tegen die tijd heb je flinke honger en kan je waarschijnlijk heel wat meer eten.
Maar misschien heb je niet zoveel tijd smorgens, dan kan je idd vloeibaar eten proberen.
'Schneller! Schneller!'
pi_53260155
Ja, ik ga meestal 7 uur mijn bed uit, ga douchen en haar doen enzo. En dan heb ik een kwartiertje om te eten en brood te smeren voor de dag, misschien dat ik er meer tijd voor moet uittrekken of shakes moet uitproberen 's ochtends. Op school kan ik altijd vrij veel eten, 's avonds kan ik heel veel eten, maar 's ochtends wil het gewoon niet.
pi_53260189
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:49 schreef no-look het volgende:
ik vind dat er wel opgemerkt moet worden dat er gradaties van kutheid is onder de baffers. Ik vind 'baffer' en LedZep meer dan waardevol. De rest moet ook eens kwalitatief gaan posten, dan wil ik best door die puberale crap heenlezen.

Want feit blijft dat die kutknaapjes wel strong zijn en ik heb honger naar hun kennis en methoden. Ik neem aan dat jullie ook liever tips krijgen van mensen die fatsoenlijke gains maken en nu van knuppels als ik die net wat meer dan hun lichaamsgewicht squaten.
Je bent iig goed op weg met dat schema enzo.

Dat afzeiken moeten jullie trouwens niet zo serieus nemen, het is internet maar. Het is trouwens goed voor je om mensen af te zeiken, want daardoor stijgt je testosteron. ( serieus )
'Schneller! Schneller!'
pi_53260239
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik ga meestal 7 uur mijn bed uit, ga douchen en haar doen enzo. En dan heb ik een kwartiertje om te eten en brood te smeren voor de dag, misschien dat ik er meer tijd voor moet uittrekken of shakes moet uitproberen 's ochtends. Op school kan ik altijd vrij veel eten, 's avonds kan ik heel veel eten, maar 's ochtends wil het gewoon niet.
Eet dan iets ( heel ) kleins en licht verteerbaars voordat je gaat douchen, dat geeft tijd om je stofwisseling op gang te helpen.
'Schneller! Schneller!'
pi_53260319
Zoals iets van fruit ofzo?
pi_53260367
Ja, een handje rozijnen, een halve appel oid desnoods een koekje ofzo. Ik zal iig niet iets met veel vet of eiwit nemen omdat je dit sneller een vol gevoel geeft.
Je moet trouwens wel een beetje de tijd nemen, ik kan me ook niet in 5 minuten volproppen, vooral smorgens niet. Een andere optie is eerst eten voor het douchen, dan douchen, en dan weer eten.
'Schneller! Schneller!'
  dinsdag 18 september 2007 @ 07:47:43 #197
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53262706
Ik heb als ik een shake maak dat ik er wel een half uurtje zoet mee ben om 'm weg te krijgen. Maar ik zit ook niet aan tafel te ontbijten.

Meestal ren ik een beetje rond met die beker in de buurt. Neem een slok en dan ga ik weer wat doen. Dan zit ik er iig niet tegenaan te hikken
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  dinsdag 18 september 2007 @ 07:55:40 #198
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53262750
ik giet gewoon wat brinta + whey naar binnen, geen flauw idee hoeveel precies, genoeg om het drinkbaar te houden

gister nog een behoorlijke training gehad, 85kg fullsquat eruit gekregen, volgende week voor de 90

verder ook mijn rug en biceps goed kunnen trainen, chinnen gaat inmiddels erg goed

Vanavond staan borst triceps en schouders op het programma, gaan voor de 60kg bankdrukken en 35kg mp.

[ Bericht 57% gewijzigd door Fugie op 18-09-2007 08:25:20 ]
pi_53263620
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef Frautie het volgende:
Ik heb als ik een shake maak dat ik er wel een half uurtje zoet mee ben om 'm weg te krijgen. Maar ik zit ook niet aan tafel te ontbijten.

Meestal ren ik een beetje rond met die beker in de buurt. Neem een slok en dan ga ik weer wat doen. Dan zit ik er iig niet tegenaan te hikken
Als ik haast heb tik ik zo een liter shake (havermout/melk/banaan etc) in 30 seconden weg, in 1 teug.

Wel heb ik naderhand wel eens lopen nekken, kwam ie zo terug naar boven
pi_53263649
Waarom struggelen jullie allemaal zo met ontbijd?

Beter vreet je je meteen vol met english breakfast (spek, ei, brood)
pi_53263925
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef pectoralisminor het volgende:

Waarom zou je een english breakfast gaan eten? Dan moet je alsnog veel eten. Mensen die het lastig vinden om te eten kunnen beter iets vloeibaars wegwerken, veel makkelijker

Ik ben de koning van snel eten/drinken!
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:53:17 #202
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53264192
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef pectoralisminor het volgende:

vloeibaar voedsel is extreem relaxt 's ochtends, je stapt uit bed en 5 minuten later heb je ontbeten. Ik ga niet eerst een half uur spek en worstjes en eieren staan bakken
pi_53264249
Voor mij geldt: Hoe vettiger hoe beter te vreten. (try it)
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:58:03 #204
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53264296
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef pectoralisminor het volgende:
mja lekker je bloedvaten dichtgooien met van dat overheerlijke cholestrol, en dan op je 40 hartklachten
pi_53264390
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Ik train 45min na mijn ontbijt, liever heb ik dan iets wat niet zo zwaar op de maag ligt.
pi_53264561
al bijna één pagina ontopic

Ik heb vannacht geslapen! De tering Denk echt dat het de combinatie deadliften / harde basketballtraining / een weekend lang feest was. Maar ik heb gewoon 10 uur liggen maffen. De laatste keer dat dat gebeurde is echt langer geleden dan ik me kan herinneren.

Morgen PR bench hoop ik, vorige keer faalde ik enorm.
pi_53264712
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef no-look het volgende:
al bijna één pagina ontopic

Ik heb vannacht geslapen! De tering Denk echt dat het de combinatie deadliften / harde basketballtraining / een weekend lang feest was. Maar ik heb gewoon 10 uur liggen maffen. De laatste keer dat dat gebeurde is echt langer geleden dan ik me kan herinneren.

Morgen PR bench hoop ik, vorige keer faalde ik enorm.
Werk je met het benchen ook aan je techniek?
Bench je met een arch of gewoon plat op de bank
pi_53264885
wel een beetje arch maar niet echt zoals je het 'de echte mannen' ziet doen. En ik probeer vanuit m'n lats te drukken en elbows naar binnen te houden (dat moet toch hè ) maar heb het idee dat het daardoor alleen moeilijker wordt.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:45:37 #209
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53265300
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef no-look het volgende:
wel een beetje arch maar niet echt zoals je het 'de echte mannen' ziet doen. En ik probeer vanuit m'n lats te drukken en elbows naar binnen te houden (dat moet toch hè ) maar heb het idee dat het daardoor alleen moeilijker wordt.
ik ben van het elbow in afgstapt en doe het gewoon elbow out, voelt een stuk prettiger

Verder zak ik net ff via voedingwijzer te kijken wat ik nu ongeveer binnenkrijg, zie ik dat mijn verhouding eiwit/vet/koolhydraten 37% / 13 % / 51% (230gr / 79gr / 303gr) is. Met een totale kcal inname van 3000kcal.

Is wel een goed uitgangspunt gezien mijn huidige stats (185, 80kg).
pi_53265663
nee, dat is veel, en veel te weinig vet. Ik durf te wedden dat je geen 1 goede vetbron in je voedingspatroon hebt zitten.
'Schneller! Schneller!'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')