Doe jezelf niet tekort, no-look, je pakt het uitermate goed aan en moet over een tijdje wel loei sterk zijn!quote:Op maandag 17 september 2007 21:49 schreef no-look het volgende:
ik vind dat er wel opgemerkt moet worden dat er gradaties van kutheid is onder de baffers. Ik vind 'baffer' en LedZep meer dan waardevol. De rest moet ook eens kwalitatief gaan posten, dan wil ik best door die puberale crap heenlezen.
Want feit blijft dat die kutknaapjes wel strong zijn en ik heb honger naar hun kennis en methoden. Ik neem aan dat jullie ook liever tips krijgen van mensen die fatsoenlijke gains maken en nu van knuppels als ik die net wat meer dan hun lichaamsgewicht squaten.
De laatste keer dat jij hier volgens mij postte was je ah cutten? Hoe's dat nou afgelopen? D'r zouden ook picca's komen enzo.....quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Calyptus het volgende:
even een update, de laatste 3 weken puur op massa getraind en gegeten als een beer, 108kg op <12%, gaat erg lekker. Sprinten als cardio en enkel eiwitten na 6 uur werkt enorm goed voor droge spiermassa.
Ik ben trouwens verliefd op omega 3, topsupplement op 10gram per dag, veel lichamelijke kwaaltjes zijn nu weg...
Als bijna 2 maand geen bb bench meer gedaan, wel dumbells en nu begonnen met lockouts. ALs werkgewicht bw*1.5 nemen en altijd maar grotere rom proberen maken...
Shake?quote:Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef Skazminko het volgende:
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelf van kokhalzen.
Ik denk dat het wennen is. Steeds ietsje meer eten.quote:Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef Skazminko het volgende:
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelfs van kokhalzen.
Hoe laat sta je op? Heb je veel tijd om te ontbijten? Anders kan je meteen na het opstaan bijvoorbeeld een appel eten. Na een half uur ofzo komt je stofwisseling op gang + appels zorgen voor een hongergevoel, dus tegen die tijd heb je flinke honger en kan je waarschijnlijk heel wat meer eten.quote:Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef Skazminko het volgende:
Hoeveel eten jullie dan 's ochtends, ik heb echt problemen om normale hoeveelheden naar binnen te doen, en te houden na het opstaan. Krijg nooit meer dan 2 boterhammen en wat melk naar binnen, soms moet ik daar zelfs van kokhalzen.
Je bent iig goed op weg met dat schema enzo.quote:Op maandag 17 september 2007 21:49 schreef no-look het volgende:
ik vind dat er wel opgemerkt moet worden dat er gradaties van kutheid is onder de baffers. Ik vind 'baffer' en LedZep meer dan waardevol. De rest moet ook eens kwalitatief gaan posten, dan wil ik best door die puberale crap heenlezen.
Want feit blijft dat die kutknaapjes wel strong zijn en ik heb honger naar hun kennis en methoden. Ik neem aan dat jullie ook liever tips krijgen van mensen die fatsoenlijke gains maken en nu van knuppels als ik die net wat meer dan hun lichaamsgewicht squaten.
Eet dan iets ( heel ) kleins en licht verteerbaars voordat je gaat douchen, dat geeft tijd om je stofwisseling op gang te helpen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik ga meestal 7 uur mijn bed uit, ga douchen en haar doen enzo. En dan heb ik een kwartiertje om te eten en brood te smeren voor de dag, misschien dat ik er meer tijd voor moet uittrekken of shakes moet uitproberen 's ochtends. Op school kan ik altijd vrij veel eten, 's avonds kan ik heel veel eten, maar 's ochtends wil het gewoon niet.
Als ik haast heb tik ik zo een liter shake (havermout/melk/banaan etc) in 30 seconden weg, in 1 teug.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:47 schreef Frautie het volgende:
Ik heb als ik een shake maak dat ik er wel een half uurtje zoet mee ben om 'm weg te krijgen. Maar ik zit ook niet aan tafel te ontbijten.
Meestal ren ik een beetje rond met die beker in de buurt. Neem een slok en dan ga ik weer wat doen. Dan zit ik er iig niet tegenaan te hikken
Waarom zou je een english breakfast gaan eten? Dan moet je alsnog veel eten. Mensen die het lastig vinden om te eten kunnen beter iets vloeibaars wegwerken, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef pectoralisminor het volgende:
Waarom struggelen jullie allemaal zo met ontbijd?
Beter vreet je je meteen vol met english breakfast (spek, ei, brood)
vloeibaar voedsel is extreem relaxt 's ochtends, je stapt uit bed en 5 minuten later heb je ontbeten. Ik ga niet eerst een half uur spek en worstjes en eieren staan bakkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef pectoralisminor het volgende:
Waarom struggelen jullie allemaal zo met ontbijd?
Beter vreet je je meteen vol met english breakfast (spek, ei, brood)
mja lekker je bloedvaten dichtgooien met van dat overheerlijke cholestrol, en dan op je 40 hartklachtenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Voor mij geldt: Hoe vettiger hoe beter te vreten. (try it)
Ik train 45min na mijn ontbijt, liever heb ik dan iets wat niet zo zwaar op de maag ligt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Voor mij geldt: Hoe vettiger hoe beter te vreten. (try it)
Werk je met het benchen ook aan je techniek?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef no-look het volgende:
al bijna één pagina ontopic
Ik heb vannacht geslapen! De teringDenk echt dat het de combinatie deadliften / harde basketballtraining / een weekend lang feest was. Maar ik heb gewoon 10 uur liggen maffen. De laatste keer dat dat gebeurde is echt langer geleden dan ik me kan herinneren.
Morgen PR bench hoop ik, vorige keer faalde ik enorm.
ik ben van het elbow in afgstapt en doe het gewoon elbow out, voelt een stuk prettigerquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef no-look het volgende:
wel een beetje arch maar niet echt zoals je het 'de echte mannen' ziet doen. En ik probeer vanuit m'n lats te drukken en elbows naar binnen te houden (dat moet toch hè) maar heb het idee dat het daardoor alleen moeilijker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |