Comes with the game......helaas. Zorg ervoor dat je voldoende slaapt en ik weet niet of je extra vitaminen inneemt?quote:Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef McGilles het volgende:
Heb je wel vaker last van blessures, ik namelijk zelden (behalve m'n knie) maar nu in de cut heb ik echt overal snel last van.
Ik zal het volume niet al te hoog houden, al weet ik niet hoe zwaar je basketbaltrainingen zijn. Het hoeft ook niet perse zwaar te zijn om je herstel in de weg te staan. Zorg gewoon dat je genoeg eet, en deload op zn tijd.quote:Op maandag 17 september 2007 08:22 schreef no-look het volgende:
Ik heb een serieuze vraag:
In hoeverre is dit schema goed voor tijdens het seizoen (2 of 3 keer per week basketball) en maakt het enorm uit op welk volume ik werk? Ik heb geen reps en sets vastgelegd omdat ik graag de ene week volume pak en de andere week 3 reps per set of zelfs maxen. Ik probeer 3 keer per week te trainen, zal vanaf volgende week vaak 2 keer worden ivm. wedstrijd.
1.
Full Squat
Powerclean
Bench
(chinups tussen setjes door)
2.
Deadlift
Pushpress
Chins
Mochten jullie aanraden reps en sets wél vast te leggen, wat zouden jullie doen? Zijn de oefeningen wel okay? Alles in balans?
Ik train nu 3 weken via dit schema en het bevalt op zich prima. Moet wel zeggen dat het meer een hoofdlijn is en dat ik ook ooit maar 2 van de 3 oefeningen doe en een vervangende oefening voor een derde kies.
Nee, het is niet afhankelijk van je BF. Een junkdag is wel helemaal onnodig.quote:Op maandag 17 september 2007 07:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of een refeed/junkdag helemaal niet nodig is of dat dit afhankelijk is van je BF?
Misschien dat supplementatie zoals Glucosamine ed enige verlichting kan bieden?quote:Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef McGilles het volgende:
maar nu in de cut heb ik echt overal snel last van.
Wanneer zijn jullie klaar met kuren? Word een beetje moe van dat roideragegebeuren.quote:Op maandag 17 september 2007 07:49 schreef Baffer het volgende:
Verder trouwens geen serieuze vragen met betrekking tot krachtsport?
3x per week basketball is genoeg plyometrische activiteit. Explosiviteit dat zijn de cleans toch wel. En vaak zijn die dus 2 keer per week. Bovendien ook nog een pushpress.quote:Op maandag 17 september 2007 09:58 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Ik zal het volume niet al te hoog houden, al weet ik niet hoe zwaar je basketbaltrainingen zijn. Het hoeft ook niet perse zwaar te zijn om je herstel in de weg te staan. Zorg gewoon dat je genoeg eet, en deload op zn tijd.
Repranges vast zetten doe ik zelf eigenlijk nooit, omdat ik dat kk saai vind.
Doe je verder geen assistance?
En als je doel hoger springen is, zal ik er wel wat meer explosieve oefeningen indoen.. of heb je dit niet gedaan omdat je toch al basketballtrainingen doet/
Kan even wat inslaan ja.quote:Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Misschien dat supplementatie zoals Glucosamine ed enige verlichting kan bieden?
Ooh wacht, ik dacht dat je het over Glutamine hadquote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan even wat inslaan ja.
Wanneer innemen, na training en voor slapen gaan?
Misschien ook wel handig om de dosis op te schroeven ivm mijn knie. Ook al gaat dat de laatste paar weken een stuk beter, eindelijkquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Mr.J het volgende:
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte wanneer je het innam.
Ik heb de glucosamine van www.glucosamine.com, neem daar 2 caps per dag van en heb het gevoel dat de gewrichten ed wel soepeler blijven.
Constructions was goedkoper.quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Videopac het volgende:
Mensen uit Groningen: luister nou gewoon eens naar Ivo...![]()
Ik hoef niet te kuren voor mn kutstats en de post die je quote was een volkomen normale poging om weer ontopic te gaan.quote:Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie klaar met kuren? Word een beetje moe van dat roideragegebeuren.
Mr.J arriveert en het moet gelijk weer over supps gaan.quote:Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Misschien dat supplementatie zoals Glucosamine ed enige verlichting kan bieden?
wat de neuk is er mis met supplementen?quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Mr.J arriveert en het moet gelijk weer over supps gaan.![]()
Zielige anabolenspuitert. Ik heb medelijden met jou.
Er is iets mis als je denkt voor elk wissewasje een supplement nodig te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat de neuk is er mis met supplementen?
Dat is dan misschien een slecht voorbeeld omdat dat meer met blessures te maken heeft. Echter er zijn genoeg onderzoeken waarin wordt getwijfeld of Glucosamine wel werkt.quote:Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef ivosnivo het volgende:
Glucosamine is overbodig volgens jou dus? En als je last van een of ander gewricht krijgt dan?
Kun je Sanca zijn foto's misschien weghalen, slaat nergens op man. Hij post hier niet eens.
En waarom is het niet mogelijk voor jou om altijd, of iig vaker zoals vetgedrukte te reageren ipv meteen iemand aan te vallen? (op het internet ook nog...)quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Dat is dan misschien een slecht voorbeeld omdat dat meer met blessures te maken heeft. Echter er zijn genoeg onderzoeken waarin wordt getwijfeld of Glucosamine wel werkt.
Ik doelde eigenlijk op mensen die allerlei pillen en poeders denken nodig te hebben om groot te worden (zoals Mr.j dus), terwijl dat grotendeels geldklopperij is.
Idd.quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Dat is dan misschien een slecht voorbeeld omdat dat meer met blessures te maken heeft. Echter er zijn genoeg onderzoeken waarin wordt getwijfeld of Glucosamine wel werkt.
Ik doelde eigenlijk op mensen die allerlei pillen en poeders denken nodig te hebben om groot te worden (zoals Mr.j dus), terwijl dat grotendeels geldklopperij is.
Gewoon veel eten en veel liften, zoals jij ook doet Ivosnivo, klaar. Geef dat geld uit aan een extra biertje in het weekend ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |