abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 09:11:58 #126
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53236499
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef McGilles het volgende:
Heb je wel vaker last van blessures, ik namelijk zelden (behalve m'n knie) maar nu in de cut heb ik echt overal snel last van.
Comes with the game......helaas. Zorg ervoor dat je voldoende slaapt en ik weet niet of je extra vitaminen inneemt?

Als je in de cut gaat kan 't zijn dat je wat tekort komt
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53237473
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:22 schreef no-look het volgende:
Ik heb een serieuze vraag:

In hoeverre is dit schema goed voor tijdens het seizoen (2 of 3 keer per week basketball) en maakt het enorm uit op welk volume ik werk? Ik heb geen reps en sets vastgelegd omdat ik graag de ene week volume pak en de andere week 3 reps per set of zelfs maxen. Ik probeer 3 keer per week te trainen, zal vanaf volgende week vaak 2 keer worden ivm. wedstrijd.

1.

Full Squat
Powerclean
Bench

(chinups tussen setjes door)

2.

Deadlift
Pushpress
Chins

Mochten jullie aanraden reps en sets wél vast te leggen, wat zouden jullie doen? Zijn de oefeningen wel okay? Alles in balans?

Ik train nu 3 weken via dit schema en het bevalt op zich prima. Moet wel zeggen dat het meer een hoofdlijn is en dat ik ook ooit maar 2 van de 3 oefeningen doe en een vervangende oefening voor een derde kies.
Ik zal het volume niet al te hoog houden, al weet ik niet hoe zwaar je basketbaltrainingen zijn. Het hoeft ook niet perse zwaar te zijn om je herstel in de weg te staan. Zorg gewoon dat je genoeg eet, en deload op zn tijd.
Repranges vast zetten doe ik zelf eigenlijk nooit, omdat ik dat kk saai vind.

Doe je verder geen assistance?

En als je doel hoger springen is, zal ik er wel wat meer explosieve oefeningen indoen.. of heb je dit niet gedaan omdat je toch al basketballtrainingen doet/
'Schneller! Schneller!'
pi_53237878
quote:
Op maandag 17 september 2007 07:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

Of een refeed/junkdag helemaal niet nodig is of dat dit afhankelijk is van je BF?
Nee, het is niet afhankelijk van je BF. Een junkdag is wel helemaal onnodig.
'Schneller! Schneller!'
  maandag 17 september 2007 @ 10:26:58 #129
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53238080
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef McGilles het volgende:
maar nu in de cut heb ik echt overal snel last van.
Misschien dat supplementatie zoals Glucosamine ed enige verlichting kan bieden?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 17 september 2007 @ 10:46:06 #130
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53238519
Wat een klotemods hier zeg niet normaal. Heb gisteren al 3x gereageerd dat een post weg moet worden gehaald, maar ze doen er niks mee. Ze sturen nog geeneens wat terug, maar owee als je een kuttopic aanmaakt. Dan is ie in 5sec dicht.....
  maandag 17 september 2007 @ 10:47:50 #131
140141 ivosnivo
pi_53238564
quote:
Op maandag 17 september 2007 07:49 schreef Baffer het volgende:
Verder trouwens geen serieuze vragen met betrekking tot krachtsport?
Wanneer zijn jullie klaar met kuren? Word een beetje moe van dat roideragegebeuren.
pi_53238973
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:58 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

Ik zal het volume niet al te hoog houden, al weet ik niet hoe zwaar je basketbaltrainingen zijn. Het hoeft ook niet perse zwaar te zijn om je herstel in de weg te staan. Zorg gewoon dat je genoeg eet, en deload op zn tijd.
Repranges vast zetten doe ik zelf eigenlijk nooit, omdat ik dat kk saai vind.

Doe je verder geen assistance?

En als je doel hoger springen is, zal ik er wel wat meer explosieve oefeningen indoen.. of heb je dit niet gedaan omdat je toch al basketballtrainingen doet/
3x per week basketball is genoeg plyometrische activiteit. Explosiviteit dat zijn de cleans toch wel. En vaak zijn die dus 2 keer per week. Bovendien ook nog een pushpress.

Assistence slechts sporadisch. Als ik met m'n maatje train af en toe wat buik, triceps en biceps. Maar liefst eigenlijk helemaal niet.
pi_53239105
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Kan even wat inslaan ja.

Wanneer innemen, na training en voor slapen gaan?
pi_53239572
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kan even wat inslaan ja.

Wanneer innemen, na training en voor slapen gaan?
Ooh wacht, ik dacht dat je het over Glutamine had
Ik neem elke avond al wat glucosamine, misschien even de dosis opvoeren
  maandag 17 september 2007 @ 11:30:57 #135
140141 ivosnivo
pi_53239621
Voor en na het trainen is ideaal geloof ik.
  maandag 17 september 2007 @ 11:35:15 #136
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53239727
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte wanneer je het innam.

Ik heb de glucosamine van www.glucosamine.com, neem daar 2 caps per dag van en heb het gevoel dat de gewrichten ed wel soepeler blijven.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_53239755
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Mr.J het volgende:
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte wanneer je het innam.

Ik heb de glucosamine van www.glucosamine.com, neem daar 2 caps per dag van en heb het gevoel dat de gewrichten ed wel soepeler blijven.
Misschien ook wel handig om de dosis op te schroeven ivm mijn knie. Ook al gaat dat de laatste paar weken een stuk beter, eindelijk
pi_53239976
Iemand ervaring met de sportschool Constructions in Groningen?
  maandag 17 september 2007 @ 11:46:41 #139
140141 ivosnivo
pi_53239997
Kelderwerk en harimau kun je het meeste leren denk ik.
pi_53240352
Mensen uit Groningen: luister nou gewoon eens naar Ivo...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_53241734
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Videopac het volgende:
Mensen uit Groningen: luister nou gewoon eens naar Ivo...
Constructions was goedkoper.

(Ik kom tenslotte uit Groningen, )
pi_53242774
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wanneer zijn jullie klaar met kuren? Word een beetje moe van dat roideragegebeuren.
Ik hoef niet te kuren voor mn kutstats en de post die je quote was een volkomen normale poging om weer ontopic te gaan.
  maandag 17 september 2007 @ 13:50:24 #143
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53242854
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mr.J arriveert en het moet gelijk weer over supps gaan.

Zielige anabolenspuitert. Ik heb medelijden met jou.
Wil je geen gespierde breinaald meer zijn?
Bezoek dan http://bafferbuilding.portbb.com en ook jij verandert in een monster!
pi_53243011
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef Heidrich het volgende:

[..]

Mr.J arriveert en het moet gelijk weer over supps gaan.

Zielige anabolenspuitert. Ik heb medelijden met jou.
wat de neuk is er mis met supplementen?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 17 september 2007 @ 13:59:46 #145
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53243089
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wat de neuk is er mis met supplementen?
Er is iets mis als je denkt voor elk wissewasje een supplement nodig te hebben.
Bezoek dan http://bafferbuilding.portbb.com en ook jij verandert in een monster!
  maandag 17 september 2007 @ 14:01:16 #146
140141 ivosnivo
pi_53243115
Glucosamine is overbodig volgens jou dus? En als je last van een of ander gewricht krijgt dan?

Kun je Sanca zijn foto's misschien weghalen, slaat nergens op man. Hij post hier niet eens.
  maandag 17 september 2007 @ 14:09:32 #147
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53243307
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef ivosnivo het volgende:
Glucosamine is overbodig volgens jou dus? En als je last van een of ander gewricht krijgt dan?

Kun je Sanca zijn foto's misschien weghalen, slaat nergens op man. Hij post hier niet eens.
Dat is dan misschien een slecht voorbeeld omdat dat meer met blessures te maken heeft. Echter er zijn genoeg onderzoeken waarin wordt getwijfeld of Glucosamine wel werkt.

Ik doelde eigenlijk op mensen die allerlei pillen en poeders denken nodig te hebben om groot te worden (zoals Mr.j dus), terwijl dat grotendeels geldklopperij is.

Gewoon veel eten en veel liften, zoals jij ook doet Ivosnivo, klaar. Geef dat geld uit aan een extra biertje in het weekend ofzo.
pi_53243401
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Heidrich het volgende:

[..]

Dat is dan misschien een slecht voorbeeld omdat dat meer met blessures te maken heeft. Echter er zijn genoeg onderzoeken waarin wordt getwijfeld of Glucosamine wel werkt.

Ik doelde eigenlijk op mensen die allerlei pillen en poeders denken nodig te hebben om groot te worden (zoals Mr.j dus), terwijl dat grotendeels geldklopperij is.
En waarom is het niet mogelijk voor jou om altijd, of iig vaker zoals vetgedrukte te reageren ipv meteen iemand aan te vallen? (op het internet ook nog...)

Dat bijdehandte gedrag kan je echt achterwege laten op het www, schiet niemand iets mee op en verpest alleen maar de sfeer.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_53243407
Idd geldklopperij, ik zie hier gasten na 3 weken creatine en whey bestellen, terwijl ze misschien 2000kcal eten op een dag en trainen met een kutschema.

Dan ben je jezelf gewoon aan het naaien.
pi_53243479
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Heidrich het volgende:

[..]

Gewoon veel eten en veel liften, zoals jij ook doet Ivosnivo, klaar. Geef dat geld uit aan een extra biertje in het weekend ofzo.
Idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')