En? Veel gegained?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik train vandaag precies 1 jaar kom ik net achter.![]()
![]()
wat de man zegtquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef Handschoen het volgende:
Lopen er hier geen mods rond ofzo in dit topic? Wat een gedoe zeg, kunnen we niet meer gewoon on-topic gaan?
Dit komende van een gast die 3 weken traint en wil cutten omdat hij vocht vasthoudt door creatine.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Baffer ben je er zeker van dat je niet ongesteld bent?
Sjonge jonge jonge dude jij alleen al brengt het gemiddelde van zeikende wijven omhoog.
Als je iets tegen Boudewijn wilt zeggen wat niks met het topic te maken heeft dan stuur je hem een PM, daar is dit topic niet voor.quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Baffer het volgende:
Dus als ik iets zeg tegen boudewijn voelen jullie je geprovoceerd?![]()
Dit is dus weer pure onzin en hier heb ik het over. Niks toevoegende, semi stoere, basisschool achtige, kutreacties.quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef Heidrich het volgende:
Test ons niet uit mensen.
Je weet niet waar je aan begint.
Of een refeed/junkdag helemaal niet nodig is of dat dit afhankelijk is van je BF?quote:Op maandag 17 september 2007 07:49 schreef Baffer het volgende:
Verder trouwens geen serieuze vragen met betrekking tot krachtsport?
Ja want dat zou jij ook doen he, jij post NOOIT offtopic.quote:Op maandag 17 september 2007 07:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je iets tegen Boudewijn wilt zeggen wat niks met het topic te maken heeft dan stuur je hem een PM, daar is dit topic niet voor.
Ik post hier wel eens offtopic, maar dat gebeurt dan niet op dagelijkse basis zoals jouw kornuiten van de mickeymouse-club.quote:Op maandag 17 september 2007 07:53 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ja want dat zou jij ook doen he, jij post NOOIT offtopic.
Kom op zeg.
Als ik deze al had gelezen had ik net niks gepost.quote:Op maandag 17 september 2007 07:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik post hier wel eens offtopic, maar dat gebeurt dan niet op dagelijkse basis zoals jouw kornuiten van de mickeymouse-club.
ps: ik had een serieuze vraag, graag antwoord![]()
![]()
niet verkeerd volgens mij, ik doe het je in ieder geval niet naquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef Skazminko het volgende:
Krachtstats:
Squat: 4x110
Bp: 1x80
Dl: 1x140
Verder zit ik nu op 79 - 80 kilo op iets van 12%, ik begon op iets van 62 kilo, 1.85 meter lang.
Ik ben wel blij met de progressie, maar had wel wat meer ingezeten.
achja lekker laten doenquote:Op maandag 17 september 2007 08:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Baffer reageert sinds de opmerkingen wel weer serieus. De rest wacht alleen nog steeds tot de eerste haar op z'n balzak doorkomt en is daardoor een beetje prikkelbaar.
Precies, techniek is heel belangrijkquote:Op maandag 17 september 2007 08:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja lekker laten doen
Ik ga vandaag maar weer aan de chocomel om wat meer te bulken. Mijn pols voelt weer aardig goed aan dus dat gaat ook wel goed komen
Vanavond weer squat / deadlift / rug en biceps. Ben nog steeds beetje rustig aan het squatten om de techniek te verbeteren. Het gaat inmiddels wel goed, kan ook lekker diep gaan moet alleen nog opletten dat ik ze niet te snel uitvoer.
Mwa eigelijk niet echt veel, de meeste pijntjes die ik heb komen doordat ik soms misschien een beetje teveel train. En mijn pols is stuk gegaan doordat ik (te) zwaar ging pushpressen met niet helemaal lekkere techniek.quote:Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies, techniek is heel belangrijk
Heb je wel vaker last van blessures, ik namelijk zelden (behalve m'n knie) maar nu in de cut heb ik echt overal snel last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |