En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Ja een persoon post die foto dus doen we dat allemaal.
Een neger is een crimineel dus zijn alle negers zo, ongeveer van hetzelfde niveau die redenering.![]()
"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?
Ik bedoelde het feit dat LedZep er automatisch van uitgaat dat hij harder trained dan de rest. DAT is ongefundeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ongefundeerd?
Ledzep weet zijn beweringen anders wel altijd te onderbouwen met goede argumenten.
En als je een jaar niet getrained hebt is je kennis ineens verdwenen?![]()
Blijkt dan toch dat JIJ ongefundeerd bezig bent en niet ledzep.
Jij postte die foto toch niet? McGilles bedoelt duidelijk jou niet.quote:Op zondag 16 september 2007 19:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."
Je hebt trouwens nog niet gereageerd op mijn andere post.
Ik persoonlijk ook.quote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef Frautie het volgende:
Baffer en de hele getalonggang die er bij hoort:
Als er zoveel mensen zijn die aangeven dat de ze de manier waarop jullie communiceren in dit topic niet op prijs stellen. Waarom blijven jullie dan schoppen?![]()
Dit is een topic waarin ieder zijn vragen en of opmerkingen over fitness/ BB kwijt kan. En waarop op een redelijk normale manier gecommuniceerd wordt.
Ik begin er een beetje van te balen hoe 't er hier aan toe gaat![]()
![]()
En? Veel gegained?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik train vandaag precies 1 jaar kom ik net achter.![]()
![]()
wat de man zegtquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef Handschoen het volgende:
Lopen er hier geen mods rond ofzo in dit topic? Wat een gedoe zeg, kunnen we niet meer gewoon on-topic gaan?
Dit komende van een gast die 3 weken traint en wil cutten omdat hij vocht vasthoudt door creatine.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Baffer ben je er zeker van dat je niet ongesteld bent?
Sjonge jonge jonge dude jij alleen al brengt het gemiddelde van zeikende wijven omhoog.
Als je iets tegen Boudewijn wilt zeggen wat niks met het topic te maken heeft dan stuur je hem een PM, daar is dit topic niet voor.quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Baffer het volgende:
Dus als ik iets zeg tegen boudewijn voelen jullie je geprovoceerd?![]()
Dit is dus weer pure onzin en hier heb ik het over. Niks toevoegende, semi stoere, basisschool achtige, kutreacties.quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef Heidrich het volgende:
Test ons niet uit mensen.
Je weet niet waar je aan begint.
Of een refeed/junkdag helemaal niet nodig is of dat dit afhankelijk is van je BF?quote:Op maandag 17 september 2007 07:49 schreef Baffer het volgende:
Verder trouwens geen serieuze vragen met betrekking tot krachtsport?
Ja want dat zou jij ook doen he, jij post NOOIT offtopic.quote:Op maandag 17 september 2007 07:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je iets tegen Boudewijn wilt zeggen wat niks met het topic te maken heeft dan stuur je hem een PM, daar is dit topic niet voor.
Ik post hier wel eens offtopic, maar dat gebeurt dan niet op dagelijkse basis zoals jouw kornuiten van de mickeymouse-club.quote:Op maandag 17 september 2007 07:53 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ja want dat zou jij ook doen he, jij post NOOIT offtopic.
Kom op zeg.
Als ik deze al had gelezen had ik net niks gepost.quote:Op maandag 17 september 2007 07:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik post hier wel eens offtopic, maar dat gebeurt dan niet op dagelijkse basis zoals jouw kornuiten van de mickeymouse-club.
ps: ik had een serieuze vraag, graag antwoord![]()
![]()
niet verkeerd volgens mij, ik doe het je in ieder geval niet naquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef Skazminko het volgende:
Krachtstats:
Squat: 4x110
Bp: 1x80
Dl: 1x140
Verder zit ik nu op 79 - 80 kilo op iets van 12%, ik begon op iets van 62 kilo, 1.85 meter lang.
Ik ben wel blij met de progressie, maar had wel wat meer ingezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |