Zonet 1 x 120 squat, 1,5 x BW. Laatste tijd altijd pr's.quote:
Ik heb ze voor veel te veel oefeningen gebruikt. Nu wil ik het alleen nog doen bij deadlift. Alleen bij stifflegged en shrugs is me grip veel te slap voor het gewicht dat ik wil gebruiken. Magnesium is niet toegestaan bij ons, ik gebruik nu soort sponsjes dat scheelt ook wel 5kg per hand ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Ik ben alleen een voorstander van straps als je handen bezweet zijn en je geen magnesium tot je beschikking hebt. Grip problemen bij 150 deadlifts zijn naar mijn mening meer psychisch.
Zozo heel verschil met tijdje terugquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:
[afbeelding]
'T begint al ergens op te lijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:
[afbeelding]
Top! Goede borst(en).quote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
[afbeelding]
Heel netjes!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef koejoeloek het volgende:
Ook maar even een vooruitgangsfotootje posten, niet gigantisch duidelijk i know![]()
[afbeelding]
goede foto stond ook al op DBBhe;)quote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
[afbeelding]
Daar stond net een andere, maar wel van dezelfde dagquote:Op donderdag 20 september 2007 17:30 schreef floris.sp het volgende:
[..]
goede foto stond ook al op DBBhe;)
Deed hij hiervoor iets aan sport?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef no-look het volgende:
mijn buddy is echt een bastard. Dude traint nu ongeveer 3 of 4 maanden denk ik. Deadlift 160 kg en squat 100 op fatsoenlijke diepte. Lul
Idd, abs zeggen niet zoveelquote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef koejoeloek het volgende:
Ook maar even een vooruitgangsfotootje posten, niet gigantisch duidelijk i know![]()
[afbeelding]
Zal over paar weekjes eens goede posten, vanaf komende week kan ik weer voluit er tegenaan, afgelopen paar weken moeten wennen aan het vroege opstaan, 6 uur opstaan, 7 uur in de sportschool. Is wel even een verschilquote:
Dat is idd erg jammer.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:48 schreef Videopac het volgende:
. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!
Alleen jammer dat een vriendin tegen mijn vrouw zei dat mijn benen toch wel erg dik werden. Of ik die maar niet meer wil gaan trainen![]()
Wanneer begin je met trainen voor massa?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef koejoeloek het volgende:
[afbeelding]
Jaja mooie video. Die gast komt echt vet snel omhoog.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Baffer het volgende:
Gayer than not discussing the brutality in the vid I just posted.
Netjes volgende week 80, 90?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:48 schreef Videopac het volgende:
Zo. Vandaag 14x 70kg ge-BP-ed. Was niet de bedoeling maar de instructeur kwam halverwege de set spotten (ik had geen spotter) en motiveerde me om door te gaan. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!
Alleen jammer dat een vriendin tegen mijn vrouw zei dat mijn benen toch wel erg dik werden. Of ik die maar niet meer wil gaan trainen![]()
@ ivo: overtrainen: goed punt. Heb ik zelf ook al eens aan gedacht. Maar ik trainde al iets minder intensief dan in het verleden (mijn grote motivator was naar een andere sportschool gegaan) en houd mijn rust HR goed in de gaten. Maar ik ga me er toch maar eens iets meer in verdiepen.
Nice!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:48 schreef Videopac het volgende:
Zo. Vandaag 14x 70kg ge-BP-ed. Was niet de bedoeling maar de instructeur kwam halverwege de set spotten (ik had geen spotter) en motiveerde me om door te gaan. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!
Word je nou niet een beetje moe van dat gejenkquote:Alleen jammer dat een vriendin tegen mijn vrouw zei dat mijn benen toch wel erg dik werden. Of ik die maar niet meer wil gaan trainen![]()
Ik heb 't soms dat ik te gestressd de sportschool induik, mijn hartslag is dan al verhoogd en ik kan me niet concentreren. Maar ieder zijn overtraind symptomen zullen wel anders zijn.quote:@ ivo: overtrainen: goed punt. Heb ik zelf ook al eens aan gedacht. Maar ik trainde al iets minder intensief dan in het verleden (mijn grote motivator was naar een andere sportschool gegaan) en houd mijn rust HR goed in de gaten. Maar ik ga me er toch maar eens iets meer in verdiepen.
Hij is gewoon belachelijk sterk, 12 trainingen per week pays off.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Jaja mooie video. Die gast komt echt vet snel omhoog.
Ik moet ook maar is explosief gaan worden.
[..]
Ik kreeg er een stijve vanquote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Baffer het volgende:
Gayer than not discussing the brutality in the vid I just posted.
Ik vreet me nu al de tyfus, ben al behoorlijk wat aangekomen, dus ben al aan het trainen voor massa.. alleen bij mij gaat dat helaas niet zo heel hard. Al vind ik qua fysiek nu al niet verkeerd eigelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Wanneer begin je met trainen voor massa?
Ja, volgende week meer kg's. En wederom dank je voor de tip.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef ivosnivo het volgende:
Netjes volgende week 80, 90?
Ik train af en toe bv maandag t/m donderdag. En dan de week erna donderdag t/m zondag. Dan heb je toch soort week rust, maar je mist geen training.
Thanks!quote:
Nogal, maar wat doe je eraan?quote:[..]
Word je nou niet een beetje moe van dat gejenk
Ik meet mijn rust HR 's ochtends, schijnt het beste te zijn. Mijn rust HR als ik een paar dagen niet train is 45, als je 10 slagen boven je rust HR zit 's ochtends is je lichaam nog niet voldoende hersteld en is trainen niet zo slim (heb ik ooit ergens gelezen). Ik check dan met mijn wekker of het duidelijk onder de 1 slag per seconde is...quote:[..]
Ik heb 't soms dat ik te gestressd de sportschool induik, mijn hartslag is dan al verhoogd en ik kan me niet concentreren. Maar ieder zijn overtraind symptomen zullen wel anders zijn.
Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar toch:quote:________________________________________________________________________
Vanaaf echt lekker getraind! Begin 't trainen van mijn rug ook steeds leuker te vinden. Chinnen ging ook beter, zit nu op de 3e pin. Maar 't omhoog hijsen gaat steeds makkelijker. Voor 't einde van 't jaar moet ik dus mezelf wel 3x 8 op kunnen hijsen![]()
Deadliften ging te makkelijk, setje met 40 kg gedaan en setje met 50. Daarna dumbell bor's met 16 en 18 kg., laatste rug oefening was lat pulley met smalle greep. En daarna nog ff mooi br33z4h biceps gedaan voor ik de sportschool uitrende. OF eigenlijk meer strompelde, heb giga spierpijn van benen trainen gister![]()
Nog 1,5 week en dan mag ik weer lomp zwaar trainen
fugie gaat in rotterdam wonen niet in schiedamquote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef Videopac het volgende:
Ga je Fugie nu rondleiden op je gym?
1.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Semargofni het volgende:
Wat voor trainings schema volgen jullie?
Ik kan eindelijk weer trainen, ben nu van plan om wederom met rippetoe te strarten, heb er inmiddels 1 goed trainings jaar opzitten maar ben er nu al zo lang uit dat ik denk dat ik toch wel weer de nodige gains ermee zal maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |