abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53313650
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef Skazminko het volgende:
Woensdag 4 x 110 gesquat,
Zonet 1 x 120 squat, 1,5 x BW. Laatste tijd altijd pr's.

Mijn geheim: Elke dag eet ik een pak koekjes op, op school circa 2000 kcal extra, en ik ben overgestapt op volle melk sinds 2 weken ipv halfvolle
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:49:38 #272
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53314553
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Ik ben alleen een voorstander van straps als je handen bezweet zijn en je geen magnesium tot je beschikking hebt. Grip problemen bij 150 deadlifts zijn naar mijn mening meer psychisch.
Ik heb ze voor veel te veel oefeningen gebruikt. Nu wil ik het alleen nog doen bij deadlift. Alleen bij stifflegged en shrugs is me grip veel te slap voor het gewicht dat ik wil gebruiken. Magnesium is niet toegestaan bij ons, ik gebruik nu soort sponsjes dat scheelt ook wel 5kg per hand ofzo.
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:

[afbeelding]
Zozo heel verschil met tijdje terug

Net pr op military press 95kg 3x4 daarna pushpress pr met 85kg 3x6 daarna smalbankdruk pr 110kg 6x ervoor had ik eerst 100kg 10x en 105kg 9x.

Heerlijke training weer Binnenkort hopelijk is reps maken met 100kg word de hoogste tijd.
  donderdag 20 september 2007 @ 09:00:58 #273
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53319534
quote:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:
[afbeelding]
'T begint al ergens op te lijken Keep it up
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:23:28 #274
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_53328841
Ook maar even een vooruitgangsfotootje posten, niet gigantisch duidelijk i know

pi_53331443
quote:

[afbeelding]
Top! Goede borst(en).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_53331499
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef koejoeloek het volgende:

[afbeelding]
Heel netjes!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_53332416
quote:

[afbeelding]
goede foto stond ook al op DBBhe;)
pi_53332553
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:30 schreef floris.sp het volgende:

[..]

goede foto stond ook al op DBBhe;)
Daar stond net een andere, maar wel van dezelfde dag
pi_53332977
mijn buddy is echt een bastard. Dude traint nu ongeveer 3 of 4 maanden denk ik. Deadlift 160 kg en squat 100 op fatsoenlijke diepte. Lul
pi_53335640
Ik ben moderater geworden op bafferbuilding. Nice.
'Schneller! Schneller!'
pi_53335748
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef no-look het volgende:
mijn buddy is echt een bastard. Dude traint nu ongeveer 3 of 4 maanden denk ik. Deadlift 160 kg en squat 100 op fatsoenlijke diepte. Lul
Deed hij hiervoor iets aan sport?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_53337652
basketball en postbode zijn.

En na nog een kuttraining heb ik besloten eens een weekje rust te houden. Alleen basketball. Dus tot volgende week zaterdag ofzo geen trainingen meer voor mij, alleen basketball.
  donderdag 20 september 2007 @ 21:11:00 #284
140141 ivosnivo
pi_53339065
quote:

[afbeelding]
Idd, abs zeggen niet zoveel
  donderdag 20 september 2007 @ 21:20:13 #285
164095 koejoeloek
pi_53339416
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Idd, abs zeggen niet zoveel
Zal over paar weekjes eens goede posten, vanaf komende week kan ik weer voluit er tegenaan, afgelopen paar weken moeten wennen aan het vroege opstaan, 6 uur opstaan, 7 uur in de sportschool. Is wel even een verschil
pi_53340090
Gayer than not discussing the brutality in the vid I just posted.
pi_53340309
Zo. Vandaag 14x 70kg ge-BP-ed. Was niet de bedoeling maar de instructeur kwam halverwege de set spotten (ik had geen spotter) en motiveerde me om door te gaan. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!

Alleen jammer dat een vriendin tegen mijn vrouw zei dat mijn benen toch wel erg dik werden. Of ik die maar niet meer wil gaan trainen

@ ivo: overtrainen: goed punt. Heb ik zelf ook al eens aan gedacht. Maar ik trainde al iets minder intensief dan in het verleden (mijn grote motivator was naar een andere sportschool gegaan) en houd mijn rust HR goed in de gaten. Maar ik ga me er toch maar eens iets meer in verdiepen.
pi_53340433
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:48 schreef Videopac het volgende:
. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!

Alleen jammer dat een vriendin tegen mijn vrouw zei dat mijn benen toch wel erg dik werden. Of ik die maar niet meer wil gaan trainen
Dat is idd erg jammer.
'Schneller! Schneller!'
pi_53340516
quote:

[afbeelding]
Wanneer begin je met trainen voor massa?
'Schneller! Schneller!'
  donderdag 20 september 2007 @ 22:03:40 #290
140141 ivosnivo
pi_53340865
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Baffer het volgende:
Jaja mooie video. Die gast komt echt vet snel omhoog.
Ik moet ook maar is explosief gaan worden.
quote:
Zo. Vandaag 14x 70kg ge-BP-ed. Was niet de bedoeling maar de instructeur kwam halverwege de set spotten (ik had geen spotter) en motiveerde me om door te gaan. Daarna nog 3x10 26kg incline dumbbell press en 3x10 18kg dumbbell flyes. Dit begint weer ergens op te lijken!!

@ ivo: overtrainen: goed punt. Heb ik zelf ook al eens aan gedacht. Maar ik trainde al iets minder intensief dan in het verleden (mijn grote motivator was naar een andere sportschool gegaan) en houd mijn rust HR goed in de gaten. Maar ik ga me er toch maar eens iets meer in verdiepen.
Netjes volgende week 80, 90?

Ik train af en toe bv maandag t/m donderdag. En dan de week erna donderdag t/m zondag. Dan heb je toch soort week rust, maar je mist geen training.
  donderdag 20 september 2007 @ 22:13:16 #291
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53341193
quote:
Nice!
quote:
Word je nou niet een beetje moe van dat gejenk
quote:
Ik heb 't soms dat ik te gestressd de sportschool induik, mijn hartslag is dan al verhoogd en ik kan me niet concentreren. Maar ieder zijn overtraind symptomen zullen wel anders zijn.
Vanaaf echt lekker getraind! Begin 't trainen van mijn rug ook steeds leuker te vinden. Chinnen ging ook beter, zit nu op de 3e pin. Maar 't omhoog hijsen gaat steeds makkelijker. Voor 't einde van 't jaar moet ik dus mezelf wel 3x 8 op kunnen hijsen

Deadliften ging te makkelijk, setje met 40 kg gedaan en setje met 50. Daarna dumbell bor's met 16 en 18 kg., laatste rug oefening was lat pulley met smalle greep. En daarna nog ff mooi br33z4h biceps gedaan voor ik de sportschool uitrende. OF eigenlijk meer strompelde, heb giga spierpijn van benen trainen gister

Nog 1,5 week en dan mag ik weer lomp zwaar trainen
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53341204
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Jaja mooie video. Die gast komt echt vet snel omhoog.
Ik moet ook maar is explosief gaan worden.
[..]
Hij is gewoon belachelijk sterk, 12 trainingen per week pays off.
  donderdag 20 september 2007 @ 22:23:20 #293
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_53341531
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef Baffer het volgende:
Ik kreeg er een stijve van

Zag er strak uit
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_53341580
.

[ Bericht 93% gewijzigd door Baffer op 20-09-2007 22:24:59 ]
  donderdag 20 september 2007 @ 22:35:14 #295
164095 koejoeloek
pi_53341902
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

Wanneer begin je met trainen voor massa?
Ik vreet me nu al de tyfus, ben al behoorlijk wat aangekomen, dus ben al aan het trainen voor massa.. alleen bij mij gaat dat helaas niet zo heel hard. Al vind ik qua fysiek nu al niet verkeerd eigelijk
pi_53343950
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef ivosnivo het volgende:

Netjes volgende week 80, 90?

Ik train af en toe bv maandag t/m donderdag. En dan de week erna donderdag t/m zondag. Dan heb je toch soort week rust, maar je mist geen training.
Ja, volgende week meer kg's. En wederom dank je voor de tip.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Frautie het volgende:

[..]

Nice!
Thanks!
quote:
[..]

Word je nou niet een beetje moe van dat gejenk
Nogal, maar wat doe je eraan?
quote:
[..]

Ik heb 't soms dat ik te gestressd de sportschool induik, mijn hartslag is dan al verhoogd en ik kan me niet concentreren. Maar ieder zijn overtraind symptomen zullen wel anders zijn.
Ik meet mijn rust HR 's ochtends, schijnt het beste te zijn. Mijn rust HR als ik een paar dagen niet train is 45, als je 10 slagen boven je rust HR zit 's ochtends is je lichaam nog niet voldoende hersteld en is trainen niet zo slim (heb ik ooit ergens gelezen). Ik check dan met mijn wekker of het duidelijk onder de 1 slag per seconde is...

Ik zal eens wat uit gaan zoeken over overtrained en misschien een stukje voor de OP in elkaar flansen; dat mist nu nog. Moet ik het wel wat rustiger krijgen op mijn werk: het is nu focking druk (misschien speelt dat ook mee).
quote:
Vanaaf echt lekker getraind! Begin 't trainen van mijn rug ook steeds leuker te vinden. Chinnen ging ook beter, zit nu op de 3e pin. Maar 't omhoog hijsen gaat steeds makkelijker. Voor 't einde van 't jaar moet ik dus mezelf wel 3x 8 op kunnen hijsen

Deadliften ging te makkelijk, setje met 40 kg gedaan en setje met 50. Daarna dumbell bor's met 16 en 18 kg., laatste rug oefening was lat pulley met smalle greep. En daarna nog ff mooi br33z4h biceps gedaan voor ik de sportschool uitrende. OF eigenlijk meer strompelde, heb giga spierpijn van benen trainen gister

Nog 1,5 week en dan mag ik weer lomp zwaar trainen
Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar toch:
1. Je bent goed bezig.
2. Als dat zo doorgaat, komt het helemaal goed met die UFC.

Ga je Fugie nu rondleiden op je gym?
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:08:03 #297
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53347793
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef Videopac het volgende:

Ga je Fugie nu rondleiden op je gym?
fugie gaat in rotterdam wonen niet in schiedam

En ik wil heul niet met frautie trainen, die is veel te sterk
pi_53349736
Wat voor trainings schema volgen jullie?

Ik kan eindelijk weer trainen, ben nu van plan om wederom met rippetoe te strarten, heb er inmiddels 1 goed trainings jaar opzitten maar ben er nu al zo lang uit dat ik denk dat ik toch wel weer de nodige gains ermee zal maken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:31:06 #299
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53350190
ik doe gewoon beetje van alles door elkaar

Moet zeggen dat ik met 5x5 vorig jaar wel snel vooruit ben gegaan. Misschien dat ik dat toch maar weer ga oppakken.
pi_53350520
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Semargofni het volgende:
Wat voor trainings schema volgen jullie?

Ik kan eindelijk weer trainen, ben nu van plan om wederom met rippetoe te strarten, heb er inmiddels 1 goed trainings jaar opzitten maar ben er nu al zo lang uit dat ik denk dat ik toch wel weer de nodige gains ermee zal maken.
1.

Squat
Powerclean
Bench

met tussendoor chin-ups

2.

Deadlift
Pushpress

met tussendoor chin-ups

Zoiets doe ik momenteel. Chins gaan loeihard vooruit en ook op deadlift behoorlijk gegained. Squat en Bench gaan effe kut maar ik merk dat ik ook wat ziekjes ben. M'n keel is helemaal verrot en doet pijn, zal ook wel hebben meegespeeld bij de kuttraining van gisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')